۱۸۳۸۱۹
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

پیشنهاد اجرای کنسرت در قم و مشهد

دوستان خبرآنلاین نظرسنجی گذاشته‌اند که در شهرهای مذهبی با چه تدبیری می‌توان کنسرت موسیقی برگزار کرد. می‌خواستم من هم کامنت بگذارم و مثل بقیه نظرم را اعلام کنم اما دیدم وقتی می‌توانم از نفوذم در خبرآنلاین! استفاده کنم و نظرم را جداگانه منتشر کنم چرا این کار را نکنم؟

خبرگزاری ایسنا: «دوستان خبرآنلاین نظرسنجی گذاشته‌اند که در شهرهای مذهبی با چه تدبیری می‌توان کنسرت موسیقی برگزار کرد. می‌خواستم من هم کامنت بگذارم و مثل بقیه نظرم را اعلام کنم اما دیدم وقتی می‌توانم از نفوذم در خبرآنلاین! استفاده کنم و نظرم را جداگانه منتشر کنم چرا این کار را نکنم؟ به هر حال هر کسی در این سرزمین باید به قدر وسع خودش از امکان‌هایش برای رانت‌خواری استفاده کند و این هم سهم ما از رانت. روزی ما ز خوان قَدَر این نواله بود. شکر.»

سید عبدالجواد موسوی با این مقدمه در «خبرآنلاین» نوشت: «راستش را بخواهید اول می‌خواستم ان‌قلت کنم در کل ماجرا و بگویم مگر مشهد و قم با بقیه جاها چه فرقی دارند؟ موسیقی یا حلال است و یا حرام. اگر مشکل دارد که کلا درش را تخته کنید و خیال همه را راحت کنید. ما چه گناهی کردیم که فردای قیامت باید در آتش جهنم بسوزیم، آن هم به این جرم که در مشهد به دنیا نیامده‌ایم؟

ما در یک شهر دیگر بودیم و در شهر ما وقتی کنسرت برگزار می‌شد کسی نمی‌گفت کنسرت حرام است و ما هم مطلع نبودیم و هی کنسرت می‌رفتیم و حالا باید بابت کنسرت رفتن کلی تاوان پس بدهیم. اگر هم مشکلی نیست که چرا باید مشهدی‌ها و قمی‌ها از حلال خدا آن هم بابت سلیقه چند نفر محروم شوند؟

اولش می‌خواستم اینها را بنویسم و بابت سیاست یک بام و چند هزار هوا در این سرزمین، مسئولان را سرزنش کنم اما دیدم این حرف‌ها حکم باد هوا را دارد و ظاهرا برای بعضی‌ها ۷۰ سال عبادت از یک ساعت تفکر خیلی راحت‌تر است. این شد که تصمیم گرفتم به جای مشت بر سندان کوفتن من هم یک پیشنهاد بدهم مثل بقیه و بروم دنبال کارم.

و اما پیشنهاد این بنده کمترین: آقای حامد زمانی این روزها از سوی رسانه‌های ارزشی به عنوان یک خواننده ارزشی مطرح شده‌اند. شاعرانی هم که برای ایشان شعر می‌گویند از شاعران ارزشی کشور محسوب می‌شوند. احتمالا آهنگساز و تنظیم‌کننده کارهای آقای زمانی نیز جزو نیروهای ارزشی محسوب می‌شوند. بعید می‌دانم مخالفان برگزاری کنسرت در شهر مقدس مشهد و قم با رسانه‌هایی که مدام بیانات آنها را منتشر می‌کنند مشکل بنیادین داشته باشند.

نمی‌شود شما یک رسانه را ارزشی بدانی اما حکم آن رسانه درباره حامد زمانی را قبول نداشته باشی. بنابراین پیشنهاد می‌کنم آقای حامد زمانی که یک خواننده ارزشی هستند در شهرهای مذهبی کنسرت بگذارند تا مردم این شهرها لااقل بتوانند از موسیقی ارزشی استفاده کنند.

اگر حامد زمانی نتواند در مشهد کنسرت برگزار کند، ما دچار یک تناقض عجیب می‌شویم. یعنی آن وقت باید در ارزشی بودن موسیقی حامد زمانی شک کنیم و اگر در ارزشی بودن موسیقی حامد زمانی شک کنیم یعنی می‌توانیم در مورد دیگر احکام دوستان ارزشی هم شک کنیم. پس تا کار بیخ پیدا نکرده تکلیف ملک و ملت را مشخص کنید. لطفا.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علي

      عالي بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج