۱۸۳۸۵۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با بنیادکار

آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار با بنیادکار در ورزشگاه خانگی تیم ازبکستانی برگزار شد.

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس: آخرین تمرین این تیم قبل از رویارویی با بنیادکار امروز (دوشنبه) و از ساعت ۱۸ به وقت محلی در ورزشگاه اختصاصی بنیادکار آغاز شد. سرخ‌پوشان ساعت ۱۷:۱۵ به وقت محلی، هتل اینترنشنال را ترک کرده و با اتوبوس عازم ورزشگاه تازه تاسیس بنیاد کار شدند. آنها ساعت ۱۷:۳۵ به ورزشگاه محل برگزار مسابقه رسیدند و پس از آماده شدن در رختکن، تمرین خود را از ساعت ۱۸ آغاز کردند.

* بازیکنان پرسپولیس قبل از آغاز تمرین درباره زیبایی ورزشگاه بنیادکار و تازه تاسیس بودن آن با یکدیگر صحبت می‌کردند. محمود خوردبین در گفت‌وگو با برخی از اعضای تیم عنوان می‌کرد سبک ساخت این ورزشگاه و به ویژه نمای بیرونی آن شباهت زیادی به ورزشگاه ملک فهد ریاض دارد. صندلی‌های طبقه اول ورزشگاه به رنگ سبز و سفید و صندلی‌های طبقه دوم به رنگ آبی و سفید تزئین شده و رختکن ۲ تیم شیک و مجهز و مبله است و فضای زیادی دارد.

* بنرهایی از بازی فردا در ورودی استادیوم، قسمت میکسدزون و سالن کنفرانس خبری و راهروهای ورزشگاه جلب توجه می‌کرد.

* نژادفلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس به همراه سرخپوشان در استادیوم حضور یافت و نظاره‌گر تمرین بود.

* تمرین راس ساعت ۱۸ با گرم کردن و دویدن زیر نظر مومنی مربی بدنساز تیم آغاز شد و سرخ‌پوشان پس از آن در ۳ گروه به تمرین ۵ به ۲ و کار با توپ پرداختند. حمید درخشان پا به توپ شد و همراه با سرخ‌پوشان در تمرین ۵ به ۲ شرکت کرد. سرمربی پرسپولیس در گروهی که خالقی‌فر، میردورقی، علیپور، جعفر پور و دغاغله تمرین ۵ به ۲ را انجام می‌دادند پا به پای آنها به تمرین پرداخت و کاملا شاداب و سرحال بود. درخشان ترجیح داد در این بخش از تمرین همراه با بازیکنانی که در بازی قبلی در ترکیب اصلی نبودند، تمرین کند.

* حسین عبدی ناظر تمرینات بنگر، صادقیان، نوروزی، نوری، نورمحمدی، حاتمی و خانزاده بود. سایر نفرات تیم در یک گروه ۷ نفره و زیر نظر امامی‌فر به کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند و تمرین ۵ به ۲ پرداختند. پس از ۱۰ دقیقه مسعود مومنی مربی بدنساز تیم سرخ‌پوشان را به حرکات کششی وا داشت. سوشا مکانی و مسعود همامی زیر نظر نادر باقری به تمرین ویژه دروازه‌بانی پرداختند.

* جدی‌ترین بخش تمرین در نصف زمین و زیر نظر حسین عبدی برگزار شد و درخشان بر این بخش نظارت داشت و سرخ‌پوشان را با تشویق‌های خود تشویق می‌کرد. مدافعان و هافبک‌های دفاعی در میانه میدان پا به توپ شده و پس از انتقال توپ به کناره‌ها و یک و دو با عناصر دفاعی و هجومی پرسپولیس در لب خط توپ را به کناره‌های زمین انتقال می‌دادند و سانتر از جناحین و ضربه به دروازه آخرین بخش این تمرین بود که حمید درخشان تاکید خاصی بر این بخش از تمرین داشت.

* سوشا مکانی و مسعود همامی در چند نوبت با واکنش‌های دیدنی خود همه را به تحسین واداشتند.

* سرخ‌پوشان پس از سرد کردن راهی رختکن شده و با اتوبوس به هتل بازگشتند.

* ناظر اردنی مسابقه در تمرین حضور یافت و ضمن ارائه لیست ۲۱ نفره ۲ تیم و همچنین موارد و آیتم‌هایی که باید از یک ساعت قبل از مسابقه تا ترک استادیوم به اجرا در آید را به خوردبین ارائه کرده و به سوالات سرپرست پرسپولیس پاسخ داد. خوردبین لباس دروازه‌بانی و لباس بازی پرسپولیس را بار دیگر با ناظران مسابقه کنترل کرد. طلال ناظر اردنی که سخت‌گیری‌های زیادی را در دستور کار خود دارد و پس از ۱۵ دقیقه از ابتدای تمرین از عکاس و خبرنگار سایت باشگاه پرسپولیس درخواست کرد طبق قوانین از ادامه فعالیت خبری خودداری کرده و نظاره‌گر تمرین نباشند. ناظر اردنی به رغم تاکید محمود خوردبین، مبنی بر اینکه این نفرات پرسنل باشگاه و تیم هستند بر رعایت قوانین تاکید کرده و البته بارها از نمایندگان رسانه‌ای باشگاه به خاطر اجرای قانون پوزش طلبید.

* هوای تاشکند مشابه هوای تهران در روزهای گذشته تهران داشته و نهایتا یک درجه سردتر از دمای تهران در هفته گذشته دارد.
پیش بینی می‌شود بازی فردا در هوایی نیمه ابری برگزار شود.

* مومنی بدنساز تیم و مسعود جنتی ماساژور تیم در 15 دقیقه پایانی تمرین دور زمین دویده و به تمرین پرداختند.

* امید عالیشاه در حالی پس از پایان تمرین راهی رختکن شد که بسته‌های یخ به پایش بسته بود. عالیشاه گفت: هیچ مشکل خاصی ندارم. یک کوفتگی قبلی بوده و برای بازی مقابل بنیادکار آماده‌ام. انشاالله گل بزنم یا پاس گل بدهم و یا اینکه بازیکن موثری باشم تا در موفقیت تیمم سهم ویژه داشته باشم. امیدوارم با سربلندی به ایران برگردیم. هواداران دعا کنند تا شرمنده‌شان نشویم.

* علیپور پرشک تیم تاکید کرد پرسپولیس هیچ مصدومی نداشته و تمامی نفرات بدون هیچ مشکلی تمرین کردند.

* سرخ‌پوشان از ساعت 23 طبق برنامه ارائه شده به استراحت خواهند پرداخت و ساعت 9 صبح سه‌شنبه برای صرف صبحانه به رستوران خواهند رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج