۱۸۳۸۵۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

پاور: نمی‌گذاریم ایران سلاح‌ اتمی داشته‌باشد

شبکه تلویزیونی سی ان ان به پخش زنده سخنرانی سامانتا پاور، نماینده آمریکا در سازمان ملل، در نشست گروه لابی صهیونیستی ایپک در واشنگتن پرداخت.

باشگاه خبرنگاران: پاور نماینده آمریکا در سازمان ملل در سخنرانی خود در کنفرانس سالانه ایپک گفت: باراک اوباما رییس جمهور آمریکا همانطور که پیش از آغاز مذاکرات متعهد شده بود اجازه ندهد ایران به سلاح هسته ای دست یابد، وی در طول مذاکرات نیز همین تعهد را تکرار کرد و اگر حتی مذاکرات به شکست نیز بینجامد یا به راه حلی دیپلماتیک برسد که اهداف ما را محقق کند، این تعهد را حفظ خواهیم کرد.

رییس جمهور آمریکا به نحوی این مسئله را بیان کرده است که پیش از این مطرح نشده بود و باید آن را تکرار کنیم. چه توافق شود چه توافق نشود چه مذاکرات ادامه یابد چه نیابد، آمریکا هر اقدامی که لازم باشد برای حفاظت از امنیت ملی خود و متحدان نزدیک خود صورت خواهد داد. ما بر این باوریم که دیپلماسی مسیر ترجیحی برای تحقق هدف مشترک ما است . با این حال در صورتی که دیپلماسی شکست بخورد ما تهدید های ناشی از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای را می دانیم و اجازه نخواهیم داد این اتفاق بیفتد.

سامانتا پاور در ابتدای این سخنرانی، از سران ایپک به علت تلاش های شان برای افزایش همکاری ها و بهبود مناسبات میان آمریکا و اسرائیل، تشکر و قدردانی کرد و شخصاً برای آنان کف زد.

وی افزود: «درباره تنش‌ در روابط اسرائیل و آمریکا شنیده‌اید اما اجازه دهید میان سیاست‌ها و اصول تفاوت قائل شویم. روابط آمریکا و اسرائیل فراتر از سیاست بوده و همواره این چنین باقی خواهد ماند.مشارکت آمریکا و اسرائیل هرگز نباید تحت تاثیر سیاست قرار بگیرد. »

وی افزود: «با تصویب ۱۸ قطعنامه ضد اسرائیلی سال گذشته در مجمع عمومی سازمان ملل و با قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل درباره کشور مستقل فلسطینی مخالف هستیم. این اشتباه است که به اسرائیل بگوییم میان امنیت و صلح یکی را انتخاب کن. هیچ کشور دیگری این چنین تقاضایی را نخواهد کرد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مبینا

      غلط کردین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج