جاباما
۱۸۴۰۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراهیمی: از حضور در استقلال راضی هستم

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی که از لیگ یک به سپاهان آمدم، هر مربی دیگری به غیر از امیر قلعه‌نویی به من اعتماد نمی‌کرد

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت باشگاه استقلال، امید ابراهیمی درباره شرایط استقلال در نیم‌فصل دوم لیگ برتر اظهار داشت: پس از جام ملت‌ها که به ایران آمدیم شرایط خوبی داشتیم و دیگر بازیکنان تیم نیز در اردوی کیش تمرینات خوبی را سپری کرده بودند. به همین خاطر از نظر بدنی و انگیزشی در شرایط خیلی خوبی هستیم. ما انگیزه زیادی داریم تا نتایج بد اواخر نیم‌فصل اول را جبران کنیم و فاصله پیش آمده با دیگر رقیبان در صدر جدول را کاهش دهیم.

وی افزود: با تلاش بچه‌ها توانستیم در این چهار بازی ۱۰ امتیاز جمع کنیم که فکر می‌کنم نتیجه خوب و قابل قبولی باشد. متأسفانه وقفه‌هایی که در مسابقات لیگ وجود دارد تا حدودی باعث می‌شود تیم‌ها از روند خوب‌شان فاصله بگیرند اما ان‌شاءالله با تمریناتی که کادر فنی برای ما در نظر گرفته است، تلاش می‌کنیم تا فرم خوب‌مان را حفظ کنیم و نتایجی بگیریم که در خور نام و شأن استقلال باشد.

هافبک میانی استقلال درباره وضعیت خودش عنوان کرد: من از ابتدای حضورم در استقلال احساس راحتی می‌کردم، چون مربی به من اعتماد دارد و با بازیکنان تیم هم رابطه خوبی دارم. البته با گذر زمان، بیشتر در تیم جا می‌افتم و در تلاشم تا به استقلال بیشتر از این کمک کنم و امیدوارم بتوانم با تیمم نتایج خوبی بگیرم.

ابراهیمی درباره آینده استقلال در فصل جاری تصریح کرد: هدف همه اعضای باشگاه و کادر فنی قهرمانی استقلال است و باید تلاش کنیم تا هواداران خوشحال شوند اما دستیابی به این هدف کار سختی است. فاصله امتیازی ما با دیگر رقبا بسیار کم است و با حفظ شرایط خوبی که داریم می‌توانیم در آینده به صدر جدول برسیم و در پایان فصل قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که از انتخاب استقلال برای ادامه فوتبالش راضی است یا نه، گفت: مطمئناً همینطور است و از حضور در استقلال راضی هستم. همه جا مشکل وجود دارد ولی من همواره با مشکلات جنگیده‌ام و اجازه نمی‌دهم این مشکلات روی روند من تأثیر بگذارند. البته دیگر بازیکنان تیم نیز چنین وضعیتی دارند و اجازه نخواهند داد که مشکلات آنها را تحت تأثیر قرار دهد. این مشکلات روی تمرکز ما تأثیر می‌گذارد ولی هیچ وقت از تمرکزمان روی هدف اصلی فاصله نگرفته‌ایم.

هافبک استقلال ادامه داد: سپاهان مانند استقلال تیم بزرگی بود و من تجربه حضور در تیم‌های بزرگ را داشته‌ام. روزی که به استقلال آمدم، می‌دانستم چه کسانی در این تیم بازی کرده‌اند و برای همین واقعاً امیدوارم در استقلال موفق باشم. بازی کردن برای استقلال کار بزرگ و سختی است اما من به تلاش کردن برای موفق شدن عادت دارم و همیشه تلاش می‌کنم تا برای تیمم بازیکن تأثیرگذاری باشم.

ابراهیمی در پایان درباره رابطه خود با امیر قلعه‌نویی گفت: همواره گفته‌ام، زمانی که از لیگ یک به سپاهان آمدم، هر مربی دیگری به غیر از امیر قلعه‌نویی به من اعتماد نمی‌کرد و به من فرصت حضور در ترکیب اصلی را نمی‌داد. قلعه‌نویی به من اعتماد کرد و من هم همیشه تلاش می‌کنم جواب اعتماد و محبت او را بدهم تا او و دیگر اعضای کادر فنی از من راضی باشند و استقلال نیز به نتیجه مطلوب برسد.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم من و دیگر بازیکنان استقلال بتوانیم تا پایان فصل عملکرد خوبی داشته باشیم تا کادر فنی و هواداران از ما راضی باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج