۱۸۴۰۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گران ترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا

در چند سال گذشته فوتبال آسیا با حضور سرمایه داران و شرکت های درآمدزا پای بازیکنان گرانقیمت زیادی را به این قاره باز کرده اند که موجبات رونق فوتبال در این قاره شده است.

طرفداری: هرچه بیشتر می گذرد حضور ستاره های واقعی و به دردبخور فوتبال بین المللی از حضور ستاره های پابه سن گذاشته فوتبال دنیا که قبلا بسیار زیاد بود در تیم های آسیایی بیشتر به چشم می خورد. در زیر ما ۱۱بازیکن گرانقیمت لیگ قهرمانان آسیا در ۲۰۱۵ را معرفی کردیم که اکثرا نیز در این فصل به تیم های جدیدشان پیوسته اند.

۱۱.لی میونگ جو(کره جنوبی- العین- ۵میلیون یورو)

لیونگ میونگ جو هافبک دفاعی سابق پوهانگ در سال ۲۰۱۴ با قراردادی ۵میلیونی یورویی به صورت ۳ساله به تیم العین پیوست. این بازیکن تاکنون ۱۳بازی ملی در کارنامه خودش دارد.

۱۰. چیکو فلورس( اساپنیا- لخویای قطر - ۵ میلیون یورو)

چیکو فلورس اسپانیایی که در تیم سوانزی به عنوان مدافع وسط توپ می زد همزمان با حضور مایکل لادروپ در لخویا به این تیم پیوست. فلورس در سوانزی نیز به عنوان بازیکن مورد علاقه لادروپ بیش از ۵۰بار به میدان رفت.

۹. هرنانه(برزیل- النصر عربستان- ۵.۳میلیون یورو)

این بازیکن برزیلی که محبوبیت خوبی نیز در باشگاه های برزیلی کسب کرده و یک بار نیز به عنوان بهترین بازیکن لیگ پائولیستای برزیلی شناخته شده در سال ۲۰۱۴ با قراردادی۵.۳میلیون یورویی به النصر عربستان پیوسته است. ولی هنوز فرصت چندانی برای بازی کردن به دلیل مصدومیت به دست نیاورده است.

۸. دیه گو تاردلی ( برزیل- شاندونگ لیونگ- ۵،۳ میلیون یورو)

این بازیکن برزیلی که به خاطر دو گلش در سال ۲۰۱۴ مقابل آرژانتین که در چین برگزار شد شناخته شد، در سال ۲۰۱۵ از آتلتیکو مینیه رو به تیم شاندونگ لیونگ چین پیوسته است تا این تیم را در رقابت های سوپر لیگ چین و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. اوسابقه بازی در آیندهوین ، سائوپائولو و الغرافه قطر را نیز در کارنامه خودش دارد.

۷. ولادمیر وایس (اسلواکی- لخویای قطر- ۵،۳ میلیون یورو)

وایس که در بازی با پرسپولیس به ما نشان داد که توانایی های زیادی برای ارائه دارد بیش از ۴۰کارنامه ملی دارد و در جام جهانی ۲۰۱۰ هم حضور داشت. او که سابقه حضور در منچسترسیتی و بولتون را در کارنامه دارد بعد از یک فصل حضور در المپیاکوس در این فصل به لخویا پیوسته است.

۶. موریکی(برزیل- السد قطر- ۵.۹ میلیون یورو)

این مهاجم برزیلی بعد از این که بیش از ۵۰ گل برای گوانگجو اوری گراند به ثمر رساند در این فصل به السد پیوست. هرچند موریکی به نسبت گذشته در موقعیت مطلوبی قرار ندارد و کمتر پایش به گلزنی باز می شود. او در سال ۲۰۱۳ برای تیم گوانگجو اوری گراند در لیگ قهرمانان از ۱۴بازی ۱۳ گل به ثمر رسانده بود.

۵. اسامه السعیدی(مراکش- الاهلی امارات- ۶ میلیون یورو)

وینگر ملی پوش ۲۶ ساله سابق لیورپول که به صورت قرضی یک و نیم فصل در استوک سیتی بازی می کرد در سال ۲۰۱۵ به تیم الاهلی امارات پیوست تا در کنار اورتون ریبرو خط حمله خطرناکی را برای تیم اماراتی تشکیل دهند.

۴. آساموا جیان (غنا- العین امارات- ۷،۵میلیون یورو)

کاپیتان تیم ملی غنا که بیش از ۴۵ گل ملی در کارنامه خودش دارد بعد از این که در فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ به صورت قرضی در العین بازی می کرد با قرارداد ۷،۵ میلیون یورویی به صورت دائمی از تیم ساندرلند انگلیس خریداری شد و رکوردی را در بازار نقل و انتقالات آسیا از خود به جای گذاشت. او چهارمین فصل حضورش در العین را پشت سر می گذارد.

۳. آلان (برزیل- گوانگجو اوری گراند- ۱۲ میلیون یورو)

این فوروارد برزیلی که در خط حمله زهردار سالزبورگ در اتریش در حدود ۹۰ بازی ۶۰ گل به ثمر رساند، در سال ۲۰۱۵ با قراردادی ۱۲ میلیون یورویی به گوانگجو اوری گراند پیوست . آلان در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ به تنهائی ۲۶ گل در بوندس لیگای اتریش به ثمر رساند.

۲. ریکاردو گولارت (برزیل- گوانگجو اوری گراند- ۱۵ میلیون یورو)

این هافبک- مهاجم برزیلی با درخشش در کروزیو و کسب عنوان قهرمانی مشتریان زیادی را به سوی خودش کسب کرد، اما در نقل و انتقالات زمستانی ۲۰۱۵ ترجیح داد با ۱۰۰میلیون یوان چین( چیزیدر حدود ۱۵ میلیون یورو) به تیم گوانگجو اوری گراند چین بپیوندد. این بازیکن تکنیکی ۲۳ساله بیش از ۲۵ گل در یک فصل برای تیم سابقش به ثمر رسانده بود. او یک بازی ملی نیز مقابل اکوادور در کارنامه دارد.

۱.اورتون ریبرو (برزیل- الاهلی امارات- ۱۵ میلیون یورو)

اورتون ریبرو نیز دیگر بازیکن ارزشمند کروزیرو محسوب می شود که بعد از قهرمانی در لیگ داخلی این کشور به یک تیم آسیایی پیوسته و در واقع رکورد نقل و انتقالات آسیا را نیز شکسته اند. ریبرو ۲۵ ساله سابقه ۳ بازی ملی نیز در کارنامه خودش دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج