۱۸۴۰۶۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

واکنش خلعتبری به خبر اختلافش با فرکی

مهاجم تیم فوتبال سپاهان تأکید کرد که تیمش برای ماندن در کورس قهرمانی نیاز مبرمی به پیروزی مقابل ملوان در شهر انزلی دارد.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا خلعتبری درمورد تقابل تیمش با ملوان بندرانزلی در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم. ملوان در سه بازی اخیر ۹ امتیاز گرفته و از لحاظ روحی در بهترین شرایط قرار دارد. آنها از لحاظ فنی هم وضعیت خوبی دارند و این کار ما را سخت می‌کند. با این حال هیچ چاره‌ای جز شکست دادن ملوان نداریم، چون باید در کورس قهرمانی بمانیم.

وی درمورد احتمال گلزنی‌اش در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی خاطر نشان کرد: من پارسال با پیراهن پرسپولیس در انزلی به ملوان گل زدم. در این بازی هم تلاش می‌کنم عملکرد خوبی داشته باشم. اگر روز من بود، به ملوان گل می‌زنم ولی برایم موفقیت سپاهان از همه چیز مهمتر است و امیدوارم این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم.

خلعتبری همچنین در واکنش به شایعه اختلافش با حسین فرکی، گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد. من به خودم اجازه نمی‌دهم که با حسین آقا کوچک‌ترین اختلافی داشته باشم. فرکی بزرگ‌تر ماست و احترامش واجب است.

مهاجم سپاهان در پاسخ به این پرسش که چه تیمی را رقیب اصلی زردپوشان اصفهانی برای قهرمانی می‌داند، خاطرنشان کرد: الان همه مدعیان به یکدیگر چسبیده‌اند و فاصله‌ها آنقدر نزدیک است که هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست. امیدوارم در نهایت تیمی که شایسته است به قهرمانی برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج