۱۸۴۲۰۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تساوی بدون گل نفت و العین در نیمه نخست

نیمه نخست دیدار تیم‌های نفت و العین با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ایسنا: نیمه نخست دیدار تیم‌های نفت ایران و العین امارات با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول این دیدار ابتدا العینی‌ها بازی را بهتر شروع کردند و فرصت‌های خوبی هم برای گلزنی داشتند که با درخشش بیرانوند این فرصت‌ها را از دست دادند اما در ادامه نفتی‌ها بر بازی سوار شدند و نبض بازی را در اختیار گرفتند، هرچند که نتوانستند از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند و در نهایت به تساوی بدون گل در نیمه اول رضایت دادند.

نخستین فرصت جدی این دیدار را آساموا جیان در دقیقه ۱۳ به دست آورد. او در مصافی تک به تک با بیرانوند تلاش کرد تیمش را به گل برساند اما واکنش به موقع بیرانوند مانع از فروریختن دروازه نفتی‌ها شد و سه دقیقه بعداینبار اشتباه مدافعان نفت یک فرصت ایده آل برای ابراهیم دیکای ایجاد کرد که ضربه او از فاصله دو متری دروازه نفت را بیرانوند با واکنشی مناسب به کرنر فرستاد.

در ادامه نفتی‌ها در دقیقه ۱۸ یک ضربه ایستگاهی بدست آوردند که مبعلی با ضربه‌ای مناسب تلاش کرد آن را به گل تبدیل کند اما خالد عیسی، دروازه‌بان العین آنرا دفع کرد و دو دقیقه بعد با اشتباه مدافعان العین فرصت گلزنی مناسبی برای رضایی فراهم شد که ضربه بی دقت او راهی به دروازه العین پیدا نکرد.

در ادامه این دیدار نفتی‌ها فشار خوبی روی دروازه العینی‌ها ایجاد کردند اما در زدن ضربات نهایی دقت نداشتند تا اینکه در دقیقه ۲۹ روی یک ضد حمله می‌رفت تا دروازه این تیم باز شود. اشتباه مدافعان نفت در آفساید گیری باعث شد تا محمد عبدالرحمان در موقعیت سر زنی قرار بگیرد و ضربه او با اختلافی ناچیز راهی اوت شد.

در دقیقه ۴۵ اما جدی ترین موقعیت بازی برای آساموا جیان به دست آمد. با پاس خوب العینی‌ها پشت مدافعان نفت با بیرانوند تک به تک شد که فوق واکنش دروازه‌بان نفت باعث شد توپ به کرنر برود و نیمه نخست با همان تساوی بدون گل به پایان برسد.

ترکیب نفت: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، امین حاج‌محمدی، علیرضا عزتی، وحید امیری، غلامرضا رضایی، کمال کامیابی‌نیا، وحید حمدی‌نژاد، لئوناردو پادووانی، ایمان مبعلی و ارسلان مطهری.

ترکیب العین: خالد عیسی، اسماعیل احمد، مهند سالم النزی، محمد احمد، سعید مسابه، محمد عبدالرحمن، دیاتی ابراهیم، هلال سعید، احمد برمان، لی‌نیونگ‌جو و آساموا ژیان.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج