جاباما
۱۸۴۲۶۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نابودی داعش واجب شد

الازهر بزرگترین موسسه دینی مصر انتقادهای شدیدی را متوجه گروه تروریستی داعش کرد و آن را با الفاظ خوارج و طغیانگر توصیف کرد؛ گروهی که از نظر الازهر جنگ با آن برای نابودیش واجب است.

خبرگزاری ایرنا: الازهر بزرگترین موسسه دینی مصر انتقادهای شدیدی را متوجه گروه تروریستی داعش کرد و آن را با الفاظ خوارج و طغیانگر توصیف کرد؛ گروهی که از نظر الازهر جنگ با آن برای نابودیش واجب است.

موسسه الازهر مصر روز سه شنبه در بیانیه ای اقدام گروه تروریستی داعش را در فریب جوانان مسلمان محکوم کرد.

الازهر این گروه را سازمانی تروریستی نامید و اقدامات آن را تلاش هایی گمراه کننده با هدف تزلزل امنیت کشورهای اسلامی، از بین بردن ثبات این کشورها و هدف قرار دادن جوانان این سرزمین ها با برافراشتن پرچمی به ظاهر اسلامی دانست.

الازهر افزود: اسلام از این جماعت بری است.

بزرگترین موسسه دینی مصر خواستار 'فریب نخوردن در برابر چنین دعوت هایی از سوی این جاهلان تندرو' شد و افزود: کسانی که به نام داعش شناخته می شوند خوارج و یاغیانی هستند که اولیای امر هر کجا که هستند باید با آنها بجنگند و آنان را نابود کنند تا امنیت مردم و ملت های خود را از شر و فتنه گمراه کننده آنها تامین کنند.

این بیانیه افزود: داعشی ها فرقی با خوارج ندارند؛ خوارجی که بر امیرالمومنین علی بن ابیطالب (ع) خروج و او را به کفر متهم کردند همانطور که اصحاب پیامبر (ص) را متهم به خروج از امت کردند بلکه هر کس را که با مذهبشان مخالفت کرد و هر کس از عموم مسلمانان را که به صفوفشان ملحق نشد را تکفیر کردند.

گروه تروریستی داعش که بخش هایی از خاک سوریه و عراق را در اشغال دارد و هم اکنون شاخه های آن در کشورهای مصر و لیبی نیز فعال شده است، تاکنون جنایت های زیادی را علیه مردم این کشورها مرتکب شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج