جاباما
۱۸۴۲۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نژادفلاح: مدیون دعای هواداران هستیم

قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت: مانعی برای ادامه روند مثبت توسط تیم پرسپولیس وجود ندارد.

خبرگزاری فارس: محمدحسین نژادفلاح پس از بازگشت به تهران همراه با تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص برد این تیم مقابل بنیادکار در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما مدیون دعای هواداران‌مان هستیم و از عنایت دعای مردم این برد به دست آمد که از همه تشکر می‌کنم که ما را دعا کردند اما مهم‌ترین عاملی که باعث پیروزی ما شد تلاش کادر فنی و بازیکنان بود.

وی ادامه داد: پیش از این مشکلاتی در تیم وجود داشت و حرف‌ها شنیده نمی‌شد و این مسائل بر روی تیم سنگینی می‌کرد و واقعاً پرسپولیس نیازمند آرامش و ثبات بود و من تلاش کردم تا این آرامش و ثبات را به تیم بیاورم که خدا را شکر این مسئله حاصل شد و هواداران هم از وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا راضی هستند.

نژادفلاح درباره اینکه آیا پاداش بازیکنان پرسپولیس بعد از این پیروزی پرداخت شده یا نه، افزود: طبق قولی که داده بودیم در اتوبوس پاداش‌ها را پرداخت کردیم اما چون مبلغ این پاداش‌ها کم است روی‌مان نمی‌شود مبلغ آن را بگوییم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در مورد استفاده این تیم از البسه‌ای که نام اسپانسر تولیدکننده آن مشخص نبود، افزود: ما پیراهن آلش‌پرت را نپوشیده‌ایم و با پیراهنی بازی کردیم که متعلق به شرکتی نبود.

وی در پاسخ به این سؤال که پس چرا روی آرام تولیدکننده این البسه ورزشی چسب زده شده بود تا نام این برند مشخص نشود، خاطرنشان کرد: وقتی آرمی بر روی پیراهن دیده نمی‌شود یعنی اینکه آن لباس آرمی ندارد!

نژادفلاح درباره اینکه آیا مشکلات باشگاه پرسپولیس به پایان رسیده یا نه، افزود:‌ مشکلات باشگاه را حل نکرده‌ایم اما بچه‌ها به من اعتماد کرده‌اند و من به آنها گفته‌ام که مشکلات حل خواهد شد و الان هم پرداخت‌های هفتگی به بازیکنان انجام می‌شود که البته این پرداخت‌ها قطره‌چکانی است و پرداخت هفتگی متناسب با مبلغ قرارداد بازیکنان نیست و باید برای این موضوع فکر اساسی کرد.

وی درباره اینکه آیا شرکت بهنام پیشروی کیش مجدداً اسپانسر پرسپولیس خواهد شد یا نه، گفت: توافقات اولیه با این شرکت انجام شده اما به امضای نهایی نرسیده است و امیدوارم که طی امروز و فردا بتوانیم این موضوع را نهایی کنیم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص حضور خبرنگاران همراه این تیم در دیدار مقابل النصر عربستان در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به طور طبیعی نمی‌توانیم همه خبرنگاران را با خودمان به این سفر ببریم اما با قرعه‌کشی چهار پنج خبرنگار انتخاب خواهند شد و همراه با چند پیشکسوت و لیدر همراه تیم به عربستان اعزام خواهند شد.

نژادفلاح با بیان اینکه رسانه‌ها در به آرامش رسیدن پرسپولیس نقش داشته‌اند، افزود: ایجاد موج مثبت در پرسپولیس با حمایت رسانه‌ها، مطبوعات و صداوسیما بوده که باید از همه این اصحاب رسانه تشکر کنم چرا که با کمک شما خبرنگاران آرامش و امید به پرسپولیس برگشته است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا روند خوبی که پرسپولیس در هفته‌های اخیر آغاز کرده در ادامه لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا هم ادامه‌‌دار خواهد بود یا نه، گفت: مانعی برای ادامه این روند مثبت نداریم و مشکل جدی هم بر سر راه پرسپولیس وجود ندارد و خوشبختانه مشکلات مرتفع شده و با تعامل کارها پیش می‌رود چرا که پیش از این تعامل و ثبات حلقه مفقوده پرسپولیس بود که باعث به هم ریختگی این تیم شده بود و نباید دوباره اجازه دهیم که حواشی بر متن غلبه کند و با حمایت رسانه‌ها و زحمات اعضای تیم فوتبال پرسپولیس این روند مثبت ادامه‌دار خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج