جاباما
۱۸۴۳۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کلوپ: فکر کردم پای رویس شکست

سرمربی تیم فوتبال بورسیا دورتموند پس از پیروزی تیمش در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان، اعتراف کرد که مصدومیت هافبک آلمانی تیمش نگران کننده است.

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال بورسیا دورتموند شب گذشته (سه‌شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان با نتیجه ۲ بر صفر از سد میزبان دسته سومی خود، دینامو درسدن گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

این پیروزی اما برای دورتموندی‌ها به بهای مصدومیت شدید ستاره ۲۵ ساله خط میانی‌ آنها، مارکو رویس تمام شد که در نیمه اول با تکل دنیس اردمان، آسیب دید و مجبور به ترک میدان شد.

کادر پزشکی باشگاه دورتموند هنوز بیانیه‌ای رسمی در خصوص وضعیت رویس منتشر نکرده اما بازگشت رویس به نیمکت تیم در نیمه دوم برای تماشای بازی نشان می‌داد که وضعیت او حاد نیست با این حال یورگن کلوپ، سرمربی زردپوشان وستفالن اعتراف کرد که تصور می‌کرد مصدومیت هافبک ملی‌پوش تیمش شدیدتر از این باشد.

کلوپ گفت: اگر مصدومیت او واقعاً فقط یک کبودی بوده باشد، ما شانس آورده‌ایم. من واقعاً‌ عصبانی به نظر می‌رسیدم چون همه طوری به من نگاه می‌کردند که انگار پای رویس شکسته است. من آدم ساده‌ای هستم و اگر کسی طوری به من نگاه کند که انگار پای رویس شکسته است، آن را باور می‌کنم. امیدوارم که دفعه بعد، پزشکان تیم زودتر به من خبر بدهند که مصدومیت بازیکنانم فقط در حد یک کبودی است.

رویس در شرایطی هواداران و سرمربی دورتموند را از بابت مصدومیت خود نگران کرد که در ماه نوامبر از یک خانه‌نشینی طولانی مدت به سبب مصدومیت قوزک پایش به میادین برگشته بود.

کلوپ درباره تکل اردمان که موجب مصدومیت رویس شد، اظهار داشت: من قبلاً هم این را گفته‌ام که چنین خطاهایی عادی نیست. ببینید، توپ دور شده بود. مارکو می‌خواست از اردمان رد شود و او زانویش را به ران مارکو زد که کاری کاملاً غیرضروری بود. در مورد هفله (بازیکن دینامو درسدن) هم شرایطی مشابه وجود داشت زمانی که او با آرنج به چیرو ایموبله ضربه زد و با این ضربه باعث ایجاد یک شکاف روی صورت چیرو شد. او به خاطر این ضربه حتی جریمه هم نشد. وضعیت مارکو حاد نیست و پایش فقط کبود شده و ما می‌توانیم خوشحال باشیم.

کلوپ درباره بازی تیمش هم گفت: بازی واقعاً سختی بود. حریف کار ما را دشوار کرده بود و زمین بازی در شرایط بدی قرار داشت اما در نهایت ما بازی را بردیم و حالا در مرحله بعد هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج