۱۸۴۳۵۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیوس: پرسپولیس نباید مغرور شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید این تیم نباید با پیروزی مقابل بنیادکار مغرور شود. او هم‌چنین تاکید دارد که حمید درخشان باید بماند چون صمیمیت را به تیم آورده است.

خبرگزاری ایسنا: فرشاد پیوس درباره پیروزی پرسپولیس مقابل بنیادکار، اظهارکرد: بازی زیبایی را از پرسپولیس شاهد بودیم. پرسپولیس مقابل بنیادکار یک روز خوب را پشت سر گذاشت.

او در ادامه درباره عملکرد حمید درخشان نیز گفت: من از همان ابتدا از حضور درخشان در پرسپولیس حمایت کردم او باید می‌ماند و کار می‌کرد. عملکرد درخشان مثبت بود و توانسته دوستی و صمیمیت را در تیم ایجاد کند و این موضوع در روند موفقیت پرسپولیس تاثیرگذار بوده است.

پیوس در ادامه صحبت‌های خود، درباره مسائل فنی دیدار پرسپولیس و بنیادکار ازبکستان، اظهار کرد: پرسپولیس در ابتدا بازی خوبی به نمایش گذاشت و حریف را کنترل کرد. محمد نوری در میانه میدان عملکرد خوبی داشت و با پاس‌های دقیق مهاجمان را در موقعیت گلزنی قرار می داد. تک گل پرسپولیس روی پاس زیبای نوری به دست آمد که این موضوع توانایی‌های او را نشان می‌دهد.

او افزود: بنیاد کار هم یک تیم حرفه‌ای است. پرسپولیس در نیمه دوم کمی عقب کشید و سعی داشت روی ضد حمله دروازه حریف را تهدید کند. در این امر هم موفق عمل کرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه با بیان این که پرسپولیس نباید با پیروزی مقابل بنیادکار مغرور شود، اضافه کرد: کادرفنی باید تدبیری را اتخاذ کند که این روند ادامه داشته باشد. این تیم باید در لیگ هم زیبا بازی کند و نتیجه‌ بگیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج