جاباما
۱۸۴۳۷۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تفرشی: مشکل خاصی با ماکرون نداریم

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه مشکل خاصی با اسپانسر تأمین کننده البسه سرخپوشان ندارد.

خبرگزاری تسنیم: عبدالله تفرشی در مورد بازگشتش به پست معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: دوستان به من لطف داشتند که دوباره به باشگاه برگشتم، به من امر شد که به پرسپولیس خدمت کنم و من هم در خدمت هستم.

وی در خصوص اینکه چرا در بازی پرسپولیس و بنیادکار روی آرم آل‌اشپورت پیراهن پرسپولیس را با چسب پوشانده بودند، خاطرنشان کرد: ما نمی‌خواستیم در شرایطی که با شرکت ماکرون قرارداد داریم تبلیغ شرکت دیگری را انجام دهیم. تعهداتی داریم که باید آن را انجام دهیم.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: به علت کمبود وقت مجبور شدیم این کار را انجام دهیم و روی لبا‌س‌ها چسب بزنیم. اگر غیر از آل‌اشپورت هم پرسپولیس پیراهن‌هایی با برند دیگری می‌پوشید باز هم این کار را انجام می‌دادیم.

تفرشی در پاسخ به این سؤال که چرا شرکت ماکرون به تعهداتش نسبت به پرسپولیس عمل نمی‌کند، گفت: اینطور نیست که ماکرون نخواهد به تعهداتش عمل نکند فقط هماهنگی‌ها صورت نگرفته بود. انشاالله از بازی با تراکتورسازی همه چیز درست می‌شود.

وی افزود: بزرگترین مشکل در قرارداد پرسپولیس با ماکرون و عدم تحویل لباس به پرسپولیس بحث گمرک بود اما تمام این مشکلات از بازی با تراکتورسازی کاملاً‌ حل و فصل می‌شود.

معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا احتمال دارد قرارداد پرسپولیس و ماکرون فسخ شود، اظهار داشت: تا زمانی که ما نسبت به اسپانسر داریم تعهد داریم باید این تعهد را انجام دهیم. مدیران قبلی قراردادی را بسته‌اند و ما هم به این قرارداد متعهد هستیم. اگر قرار باشد قرارداد ادامه پیدا کند هر دو طرف باید به تعهداتشان عمل کنند و اگر هم قرار است این قرارداد لغو شود شرایط خاص خودش را دارد اما در مجموع مشکل خاصی نداریم.

تفرشی در پایان در مورد نام اسپانسری که در بازی پرسپولیس و بنیادکار روی پیراهن پرسپولیس وجود داشت، خاطرنشان کرد: این شرکت جزو زیر مجموعه‌های هلدینگ بهنام پیشروی کیش است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج