۱۸۴۴۲۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

دلیل تشنج در صحن علنی مجلس

دقایق پایانی جلسه علنی امروز مجلس به دلیل تذکر شفاهی نماینده کرمان به رئیس‌جمهور و واکنش کنایه‌آمیز نماینده ارومیه به وی با تشنج همراه شد.

خبرگزاری مهر: دقایق پایانی جلسه علنی امروز مجلس به دلیل تذکر شفاهی نماینده کرمان به رئیس‌جمهور و واکنش کنایه‌آمیز نماینده ارومیه به وی با تشنج همراه شد.

محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در پایان جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی به رئیس‌جمهور با اشاره به پیگیری استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی جمعی از نمایندگان، گفت: پیرو جلسه علنی در خصوص سئوال از وزیر کار، کلیه موارد انتقادی نمایندگان به ایشان ابلاغ شد، اما متاسفانه کاری انجام نشده است.

وی افزود: اخیرا که موضوع استیضاح وزیر کار مطرح شده، بیشترین فشارها را به استیضاح‌کنندگان وارد کرده‌اند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: ۸۸ هزار بازنشسته صندوق فولاد در بدترین وضعیت قرار دارند و سه ماه است که حقوق نگرفته‌اند؛ احزاب سیاسی در وزارت کار علیه استیضاح‌کنندگان بیانیه صادر می‌کنند و خانه کارگر چه کاره است که این کارها را دنبال می‌کند؟

پور ابراهیمی تصریح کرد: آقای رئیس‌جمهور! اگر تکلیف وزارت کار را مشخص نکنید، به زودی تکلیف این وزارتخانه را معلوم می‌کنیم؛ از هیات رئیسه نیز می‌خواهیم سریعتر استیضاح وزیر کار را اعلام وصول کند.

واکنش قاضی‌پور به انتقادات پورابراهیمی؛ عصبانیت پورابراهیمی و مداخله نمایندگان

در ادامه نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در واکنش به تذکر شفاهی پورابراهیمی، اظهار داشت: آقای پورابراهیمی هر چه از دهانش درآمد، به خانه کارگر گفت؛ نگذارید بگویم که در بورس چه گذشته و رانت‌خواران چه کرده‌اند.

بعد از بیان این سخنان از سوی قاضی‌پور، پورابراهیمی با فریاد خطاب به هیات رئیسه، درخواست تذکر داشت و وقتی که پاسخی برای ارائه تذکر خود دریافت نکرد، با عصبانیت به سمت صندلی قاضی‌پور رفت و با وی درگیر شد و گفت: «من رانت‌خوارم؟!» و قصد پرتاب کارتابل یکی از میزها به سمت قاضی‌پور را داشت که نمایندگان اطراف وی، مداخله کرده و او را آرام کردند؛ دقایقی بعد عده‌ای از نمایندگان از جمله علیرضا محجوب، نماینده تهران و دبیرکل خانه کارگر اطراف صندلی پورابراهیمی جمع شده و با وی صحبت کردند.

پورابراهیمی: به اسم کارگر، مغازه دو نبش زده‌اند

با اصرار پورابراهیمی برای صحبت کردن، هیات رئیسه تریبون وی را روشن کرد و نماینده کرمان با انتقاد از سخنان قاضی‌پور، گفت: من نکته‌ای را در خصوص وظایف رئیس‌جمهور نسبت به عملکرد وزرا مطرح کردم و کارت زرد مجلس به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به خاطر عملکرد ایشان بوده است.

پورابراهیمی با بیان اینکه این سخنان من چه ربطی به بورس دارد که یک نماینده این‌طور صحبت می‌کند؟ گفت: نمی‌خواهم از مشکلات وزارت کار صحبت کنم؛ از ورود بستگان وزیر به وزارتخانه گرفته تا عدم رسیدگی به مسائل کارگری. آقایان به اسم کارگر، مغازه دو نبش زده‌اند و هر کاری می‌خواهند، انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: بیانیه خانه کارگر علیه نمایندگان استیضاح‌کننده وزیر کار موجود است و الان هم آقای محجوب با صراحت گفت که بیجا کرده‌اند که چنین بیانیه‌ای صادر کرده‌اند.

در نهایت ماجرا فیصله یافت و دقایقی بعد ابوترابی، نایب رئیس مجلس ختم جلسه علنی را اعلام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      متاسفيم

    • ناشناس

      اقایان نماینده شما رفتید مجلس که مشکلات مردم را حل کنید یا ... واقعا متاسفیم برا این نوع برخوردها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج