۱۸۴۴۳۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرسپولیس آسیایی پاداش صبر درخشان

دو پیروزی ارزشمند در آسیا پرسپولیس را به یک آرامش خوب پس از بحران بزرگی که در لیگ به آن دچار شده بود رساند تا بازیکنان، هواداران و مهم تر از همه سرمربی تیم یک نفس راحت بکشند.

طرفداری: پرسپولیس فصل چهاردهم لیگ برتر را با علی دایی آغاز کرد و در میانه های نیم فصل اول ، علی دایی از سمت خود برکنار و حمید درخشان جایگزین وی شد. حمید درخشان در حالی هدایت پرسپولیس را قبول کرد که افکار عمومی واکنش مثبتی به حضور وی نشان نداده بودند و این کار را برای مهاجم گلزن سال های دور تیم ملی و پرسپولیس سخت کرده بود.

پرسپولیس درخشان روزهای اول با چند نتیجه خوب توانست توجهات را به سمت خود جلب نماید اما رفته رفته نتایج این تیم افت کرد و جایگاه این تیم پرطرفدار به اندازه ای نزول کرد که برای دیدن رتبه پرسپولیس بایستی به نیمه دوم جدول رده بندی مراجعه می کردیم. ۵ برد، ۶ باخت و ۳ مساوی حاصل کار تیم تحت هدایت حمید درخشان است که میانگین ۱.۲ امتیاز در هر بازی را در پی دارد که به هیچ عنوان آمار درخشانی برای این تیم محسوب نمی شود.

کسب این نتایج و افت فاحش در لیگ برتر انتقادات را از حمید درخشان افزایش داد و این سرمربی که پس از سال ها به آرزوی هدایت تیم محبوبش دست یافته بود تحت فشار سنگین رسانه ها و اهالی فوتبال قرار گرفت. در این شرایط سنگین و درحالی که هر روز اسم های مختلفی برای جانشینی درخشان مطرح می شد این سرمربی بایستی تیم خود را آماده حضور در میدانی سخت تر به نام لیگ قهرمانان آسیا می کرد. مخالفان سرسخت درخشان منتظر عدم نتیجه گیری وی در آسیا و فراهم شدن شرایط برکناری اش بودند اما نه تنها این اتفاق نیافتاد بلکه پرسپولیس درخشان با نمایشی قابل توجه در آسیا ضمن قرار گرفتن در صدر جدول گروه، پای حکم ابقای این سرمربی را نیز امضا کرد.

حمید درخشان در آسیا تیمی را به میدان فرستاد که بازی هایش هیچ شباهتی به لیگ برتر نداشت. دو بازی خوب همراه با دو پیروزی ارزشمند نشان داد که پرسپولیس جان تازه ای گرفته و می توان به حمید درخشان و تیم وی امیدوار بود. پیروزی اول مقابل لخویا با سه گل و البته گل های بسیاری که زده نشد به همراه پیروزی ارزشمند خارج از خانه در ازبکستان پرسپولیس را به عنوان قدرتمندترین نماینده ایران در این دوره از بازی ها معرفی کرد.

با اتفاقات اخیری که رخ داد و پیروزی های ارزشمندی که در دو بازی آسیایی کسب شد، حمید درخشان و تیمش وارد یک دوره جدید شده اند و بار دیگر آرامش را می توان در اردوی سرخ پوشان مشاهده کرد. حال باید دید این روند تدام خواهد داشت یا خیر که در صورت مثبت بودن جواب می توان به حمید درخشان بابت مقاومت و تحمل انتقادات و فشارها علیه خود و تیمش و رساندن پرسپولیس به آرامش تبریک گفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج