جاباما
۱۸۴۴۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی پاریس سنت ژرمن - موناکو

دو تيم پاريس سنت ژرمن و موناکو، امروز در ورزشگاه پارک دو پرنس پاريس در جام حذفي فرانسه به مصاف يکديگر خواهند رفت.

ورزش سه: دو تيم پاريس سنت ژرمن و موناکو، امروز در ورزشگاه پارک دو پرنس پاريس در جام حذفي فرانسه به مصاف يکديگر خواهند رفت. موناکو در ورزشگاه خانگی موفق شد مدافع عنوان قهرمانی را ۱-۱ متوقف کند و حالا باید برای برگزاری دیدار جام حذفی، به پارک دو پرنس سفر کند.

پاریس سنت ژرمن

شاگردان لورن بلان در لیگ فرانسه، با کسب ۵۳ امتیاز از ۲۷ بازی و با ۱ امتیاز اختلاف نسبت به صدرنشین در رده ی دوم جدول قرار دارند. در ۵ بازی اخیر ۲ پیروزی و ۳ تساوی نتیجه تلاش آنها بوده که نشان از عملکرد نه چندان خوب آنها در هفته های اخیر است. حال آنها باید به مصاف تیمی بروند که روز یکشنبه موفق شد آنها را در مسیر صدرنشینی متوقف کرده و یک امتیاز بدست آورد.زلاتان آخرین جلسه محرومیت خود را سپری خواهد کرد و لوکاس مورا، سرجی آئوریر، یوهان کابای و تیاگو موتا، به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نخواهند بود.

موناکو

شاگردان یاردیم روزهای خوبی را سپری می‌کنند. پس از کسب پیروزی ۳-۱ مقابل آرسنال در ورزشگاه امیریتس ، آنها موفق شدند در خانه، مدافع عنوان قهرمانی را ۰-۰ متوقف کنند و حالا برای دیدار جام حذفی باید به پاریس سفر کنند. در ۵ دیدار اخیر برگزار شده بین دو تیم، ۵ تساوی به ثبت رسیده که در نوع خود آمار عجیبی محسوب می‌شود. ریکاردو کاروالیو، آندره‌آ راجی و تیمو باکایوکو، مصدومین موناکو هستند که برای این دیدار آماده نخواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج