۱۸۴۷۸۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

کنکور دکتری سال ۹۴ فردا برگزار می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با بیان اینکه توزیع کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز ۹۴ از صبح ۱۲ اسفندماه آغاز شده، گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز، پنجشنبه ۱۴ اسفندماه، ۱۴۷هزار داوطلب یعنی بیش از ۷۲ درصد داوطلبان نسبت به دریافت پرینت کارت اقدام کردند.

خبرگزاری ایسنا: مشاور عالی سازمان سنجش کشور با بیان اینکه توزیع کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز ۹۴ از صبح ۱۲ اسفندماه آغاز شده، گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز، پنجشنبه ۱۴ اسفندماه، ۱۴۷هزار داوطلب یعنی بیش از ۷۲ درصد داوطلبان نسبت به دریافت پرینت کارت اقدام کردند.

دکتر توکلی با بیان این مطلب گفت: با توجه به اینکه تعداد داوطلبان ثبت‌نام کننده در این آزمون ۲۰۱ هزار و ۵۶۳ نفر بوده است، به کلیه داوطلبانی که تاکنون برای دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنما اقدام نکرده‌اند، توصیه می‌شود هرچه سریع‌تر به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه نموده و نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگه راهنما اقدام کنند.

وی در مورد شهرستان محل برگزاری آزمون و آدرس حوزه امتحانی نیز اظهار کرد: شهرستان محل برگزاری آزمون و آدرس حوزه امتحانی داوطلب در شهرستان مربوط، روی پرینت کارت شرکت درآزمون درج شده است، لذا به کلیه داوطلبان اکیدا توصیه می‌شود که به موقع در محل برگزاری آزمون حضور یافته و با توجه به بعد مسافت برخی حوزه های امتحانی از بعدازظهر امروز پنجشنبه ۱۴ اسفند نسبت به شناسایی حوزه امتحانی خود اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور در پایان با تاکید بر اینکه فرآیند برگزاری دوره دکتری از ساعت ۸ صبح جمعه ۱۵ اسفندماه در کلیه حوزه‌های امتحانی آغاز می‌شود، افزود: داوطلبان توجه داشته باشند نیم ساعت قبل از آغاز امتحان درهای حوزه بسته می‌شود بنابراین باید قبل از بسته شدن درها در جلسه آزمون حاضر باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج