۱۸۴۸۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تأخیر چند استقلالی و ناراحتی قلعه‌نویی

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان برگزار شد و برخی از بازیکنان با تاخیر وارد محل تمرین شدند.

خبرگزاری فارس: آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان امروز از ساعت ۱۵ در کمپ حجازی پیگیری شد. جاسم کرار تنها غایب تمرین امروز استقلال بود و تمامی بازیکنان در محل تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند. حتی هاشم بیک‌زاده که در مسابقه فردا محروم است در تمرین امروز حاضر بود و پابه‌پای دیگر بازیکنان استقلال در کار گروهی شرکت کرد.

*چند روزی است بازارچه خرید نوروزی در پارک ارم و خیابان‌های اطراف آن دایر شده و حضور دستفروشان متعدد در خیابان‌های اطراف ترافیک سنگینی را ایجاد کرده است. این مسئله امروز باعث دردسر برای چند بازیکن استقلال شد زیرا بازیکنان هنگامی که وارد بلوار الهام که منتهی به کمپ است شدند ترافیک سنگینی را روبه‌روی خود دیده است. وقتی بازیکنان با تأخیر ۱۰ و ۱۵ دقیقه‌ای وارد کمپ شدند در این خصوص به سرمربی تیم استقلال توضیح دادند اما وی ناراحت بود و مدعی شد بازیکنان باید سریع‌تر در زمین تمرین حاضر شوند.

*در بخش ابتدایی تمرین امروز بازیکنان بدن‌های خود را گرم کردند و سپس در چند گروه آقاوسط انجام دادند که سرمربی تیم استقلال در این آیتم پا به توپ شد و پابه‌پای دیگر بازیکنان تمرین کرد.

*بخش بعدی تمرین به ارسال از جناحین اختصاص داشت و بازیکنان موظف بودند پس از استفاده از ضربات در عمق ارسال‌های بازیکنان کناری را درون دروازه قرار دهند. در یکی از صحنه‌ها یکی از هافبک‌های استقلال پاس تند و تیزی را برای عمران‌زاده ارسال کرد که مدافع استقلال با صدای بلند گفت: چرا اینقدر تند پاس می‌دهید. وی که عصبانی شده بود محکم توپ را به زمین کوبید.

*بخش پایانی تمرین امروز آبی‌پوشان به ضربات ایستگاهی پشت محوطه جریمه اختصاص داشت که در یکی از صحنه‌ها آرش برهانی به زیبایی دروازه فروزان را باز کرد که سایر بازیکنان برهانی را مورد تشویق قرار داده و می‌گفتند باورشان نمی‌شود او چنین ضربه‌ای بزند.

*میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز تیمش برای دقایقی با قلعه‌نویی گفت‌وگو کرد.

*حدود ۵۰ نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند ضمن آنکه خریداران نوروزی نیز فضای شلوغی را در کمپ حجازی ایجاد کرده بودند.

*تمرین امروز تیم استقلال در حالی به پایان رسید که آبی‌پوشان بعد از اتمام کارهای تاکتیکی برای برپایی اردوی پیش از بازی راهی هتل هما خواهند شد.

تیم فوتبال استقلال فردا از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج