۱۸۴۸۳۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

روبینیو: خداروشکر در جام جهانی نبودم!

مهاجم تیم ملی برزیل از حضور نداشتن در جام جهانی برزیل ابراز خوشحالی کرد.

ایسنا: جام جهانی برزیل در حالی تابستان ۲۰۱۴ در این کشور برگزار شد که مردم کشور میزبان خودشان را آماده جشن قهرمانی کرده بودند تا سلسائو برای اولین بار پس از سال ۲۰۰۲ قهرمانی در جام جهانی را تجربه کند. پس از شروع خوب و امیدوار کننده برزیل در جام جهانی این تیم به نیمه نهایی رسید ولی در یک بازی عجیب و تاریخی با نتیجه ۷ بر یک برابر آلمان شکست خورد. این شکست به یک شکست تاریخی و شرم آور در تاریخ تبدیل شد و سالها در ذهن فوتبالدوستان خواهد ماند.

روبینیو مهاجم برزیلی سابق میلان یکی از بازیکنان بزرگی بود که اسکولاری او را برای حضور در جام جهانی دعوت نکرد. این بازیکن گلزن درباره حضور نداشتن در بیستمین دوره جام جهانی گفت: ابتدا خیلی ناراحت بودم که در جام جهانی نیستم. دوست داشتم در کنار هم‌تیمی هایم در خانه به میدان بروم. ولی پس از بازی برابر آلمان و آن شکست خیلی خدا رو شکر کردم که در این جام نبودم و اسکولاری من را دعوت نکرد.

روبینیو ادامه داد: اصلا از اسکولاری گله ندارم که من را دعوت نکرده است. من به تصمیم او احترام می گذارم. به هر حال او تصمیم گرفت تا من را به این مسابقت نبرد و من به عنوان بازیکن باید از تصمیم او تبعیت کنم ولی چیزی که من را ناراحت می‌کند نحوه مربیگری او و آن شکست بود که باعث شد من و خانواده‌ام و مردم برزیل همه ناراحت شویم.

قرارداد روبینیو با سانتوس قرضی و به مدت یک ساله است که البته این قرارداد در صورت رضایت دو طرف می‌تواند تمدید شود.

روبینیو درباره حضور در سانتوس گفت: سانتوس خانه من است. خیلی خوشحالم که بار دیگر پیراهن تیم محبوب خودم را به تن می کنم. در این جا احساس خوبی دارم. خیلی خوشحالم که بار دیگر می‌توانم هواداران سانتوس را ملاقات کنم. خاطرات خیلی خوبی در این تیم دارم و می‌خواهم بهترین بازی هایم را به نمایش بگذارم تا بار دیگر هواداران سانتوس را خوشحال کنم.

روبینیو ادامه داد: این انتقال خیلی به من کمک می‌کند. سانتوس باشگاه قدیمی من است که خاطرات زیادی از آن دارم. می‌دانم که لیگ برزیل خیلی نسبت به قبل تغییر کرده است و با آگاهی سانتوس را انتخاب کردم. امیدوارم با حمایت سایر بازیکنان تیم و هواداران بار دیگر بتوانیم برای سانتوس افتخار‌آفرینی کنیم.

روبینیو در فصل پیش سری آ برای آث میلان ۲۳ بازی به میدان رفت، ۳ گل زد و ۵ پاس داد . او سپس با جدایی از میلان به تیم سابق خود سانتوس پیوست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج