۱۸۴۸۵۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

دستگیری ۴ داعشی با گذرنامه‌ آمریکایی

نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم عراق در حمله به یک مرکز عملیات داعش چهار مستشار نظامی این گروهک تروریستی را که حامل گذرنامه آمریکایی و اسرائیلی بودند، دستگیر کردند.

خبرگزاری فارس: یک مقام امنیتی عراقی مرتبط با مبارزه با تروریسم اعلام کرد: نیروهای ویژه عراق موفق شدند در عملیات تخریب مرکز مدیریت عملیات داعش، چهار مستشار نظامی که سه تن آنها گذرنامه‌های آمریکایی و اسرائیلی داشتند و یک نفر هم گذرنامه یکی از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را داشت، دستگیر کنند.

این منبع افزود: پس از دریافت اطلاعاتی درباره وجود یک مرکز عملیات پیشرفته داعش که توسط مستشاران خارجی در منطقه‌ای دورافتاده در صحرای تل عبطة در استان موصل اداره می‌شود، نیروی ویژه‌ای از سازمان مبارزه با تروریسم عراق در عملیاتی برق آسا با نام «نیش عقرب»، با حمله به این مرکز آنجا را تحت کنترل خود گرفته و پس از دستگیری یا به هلاکت رساندن عناصری از داعش، آنجا را منفجر کردند.

این منبع گفت: مستشاران نظامی داعش به یک مرکز امنیتی در بغداد منتقل شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مجید

      امریکایها شریک دزد ورفیق قافله اند

    • رضا

      رهبران داعش در ظاهر مسمانند ولی در واقع اعضاء سازمانهای جاسوسی هستند. آنها مسیحی یا یهودی اند. فقط بلدند عربی صحبت کنند و ظاهر مسلمان به خود گرفته اند. حکم تکفیر و کشتن افراد بوسیله آنها صادر می شود. دستورات را از مافوق خود گرفته و اجرامی کنند.

    • عدی ک مانساه

      ازنشاا... با هوشیاری نیروهای عراقی ومردمی بزودی ریشه تمام فتنه های گریبان گیر خود دشمنان که از تکفیری های داعش نیزبا هزینه های کشور ع بستان و قطر تغذیه و راه اندازی شده و تمام مقصد آنها تضعیف کشور مقتدر و با ثباط ایران است نابود و تکلیف این مزدوران اسراییل کودک کش در منطقه توسط ایران افشا و رسوا خواهد ش و دستان کثیف اسراییل و عربستان ب ای دنیای اسلام مشخص و ب ای همیشه قطع خواهد گ دید .تمام وحشت عربستان از حضور مقتدرانه و قد تمند نیروهای مسلح با انگیزه و با ثباط ایران در منطقه است و این برای نظام عقب مانده و متحجر و بزدل عربستان و هم پیمانان آنها سخت و نپذیرفتنی است ولی رالاخ ه با پرداخت هزینه و آبرو برای همیشه به حاشیه خ اهد رفت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج