۱۸۴۹۲۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فیروز کریمی: کمی کسالت دارم

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به اینکه مستحق پیروزی در برابرسپاهان بودیم، گفت: کمی کسالت دارم و پس از حضور در ملوان ۲ بار عمل جراحی داشتم.

خبرگزاری تسنیم: فیروز کریمی دقایقی پیش پس از پیروزی ملوان انزلی مقابل سپاهان اصفهان اظهار داشت: هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند و در نهایت این ملوان بود که با هوشیاری به برتری رسید.

وی با تجلیل از حضور پرشور تماشاگران در ورزشگاه تختی انزلی، افزود: هواداران نقش مهمی را در پیروزی‌های ملوان و به ویژه کسب سه امتیاز در برابر سپاهان اصفهان داشتند.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با تسلیت ایام فاطمیه(س) گفت: بازی خوبی بود و مدت‌ها بود که در چند فصل گذشته فوتبال ایران به این سرعت ندیده بودم و این دیدار در سطح استاندارهای بین‌المللی برگزار شد.

کریمی با بیان اینکه فرکی به تمامی تاکتیک‌های ما آشنا بود، تصریح کرد: در تمرینات ۵۰ روزه و دوهفته گذشته برنامه‌های خوبی را اجرا کردیم و لطف خدا هم شامل ما شد و ملوان به عنوان تیم با اعتبار و با شخصیت در لیگ خوب ظاهر شده است.

وی با تجلیل از مدیران و مسئولان و به ویژه سیروس محجوب مالک باشگاه ملوان، اظهار داشت: یکی از عوامل پیوستن من به ملوان دوستی ۲۵ ساله‌ام با سیروس محجوب بود.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی افزود: اصحاب رسانه نیز در همبسگی عمومی برای پیروزی ملوان سهیم بودند و امیدواریم در آینده بهتر از امروز ظاهر شویم و تیم ملوان با همت هوادارانش جایگاهش را ارتقا داد.

کریمی با بیان اینکه ملوان یکی از پرطرفدارترین‌های لیگ برتر فوتبال ایران است، گفت: در روزهایی که هیچ کس فکر نمی‌کرد ملوان با انگیزه‌ای که از سکوها گرفت درخشید، طرفداران ملوان یأس در تیم ملوان را به امید تبدیل کردند.

وی با اشاره به روزهای خوب ملوان، تصریح کرد: در ملوان روزهای سختی را در پیش داریم و باید تلاش کنیم با همدلی جایگاهمان را ارتقا دهیم و همیشه باید توجه داشته باشیم که ملوان با کار دسته جمعی رشد کرد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: وفاقی که امروز بین هیئت مدیره و مالک، کادر فنی و بازیکنان و هواداران و رسانه‌ها برای موفقیت ملوان امروز وجود دارد هرگز وجود نداشته است.

فرکی با اشاره به ساختار دفاعی ملوان، تصریح کرد: شخصیت هر تیم بستگی به خط دفاعیش دارد، دروازه‌بان ملوان هم امروز خوب بازی کرد و در موفقیت ملوان نقش داشت.

وی با بیان اینکه روی دروازه‌بانان خیلی خوب کار کردیم، افزود: رقابت خوبی در بین دروازه‌بان ملوانان شکل گرفته و سیدحسینی امروز بسیار خوب ظاهر شد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با اشاره به عدم حضورش در نشست خبری قبل از دیدار با سپاهان، گفت: از وقتی به ملوان آمدم دو بار عمل جراحی کرده‌ام و به دلیل کسالت در نشست خبری حضو نیافتم.

کریمی با بیان اینکه از دوستانمان در رشت تشکر می‌کنم، اظهار داشت: ملوان انزلی متعلق به تمام استان گیلان است و از دوستانی که زمین رشت را در اختیارمان قرار دادند تا تمرین کنیم، تشکر می‌کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج