۱۸۴۹۵۵
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ادعای نتانیاهو درمورد سخنرانی‌اش در کنگره

"بنیامین نتانیاهو" در مصاحبه با بی‌بی‌سی مدعی شد، هم دمکرات‌ها و هم جمهوری‌خواهان با سخنان او در کنگره در خصوص مسایل هسته‌ای ایران کاملا موافق بودند.

باشگاه خبرنگاران: نتانیاهو در مصاحبه با بی‌بی‌سی مدعی شد، هم دمکرات‌ها و هم جمهوری‌خواهان با سخنان او در کنگره در خصوص مسایل هسته‌ای ایران کاملا موافق بودند.

بی‌بی‌سی فارسی در این گفتگوی اختصاصی با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی از وی پرسید: با مرور رسانه‌های اسرائیل، مشخص است که او از سفرش به واشنگتن بسیار راضی است اما کاخ سفید، ناخشنود است. مذاکرات ادامه دارد و بسیاری از آمریکایی ها و اسرائیلی ها معتقدند سخنرانی او به روابط دو کشور آسیب زده است ؟

نتانیاهو پاسخ داد: من به این حرف اعتقاد ندارم. فکر می کنم رابطه آمریکا و اسرائیل و ائتلاف دو کشور، بسیار قوی است. من نگرانی ام را از سمت و سوی توافق هسته ای پیش رو اعلام کردم و اینکه به تجهیز ایران به جنگ افزار هسته ای منجر خواهد شد. به باور من، این خطر بسیار بزرگی نه تنها برای اسرائیل که برای کل منطقه و جهان است و فکر می کنم که چنین چیزی باعث شروع مسابقه هسته ای در منطقه غرب اسیا خواهد شد.

بی بی سی فارسی پرسید: شما در سخنرانی تان، کنگره آمریکا را مهمترین نهاد قانون گذاری خواندید، برای اینکه نمایندگان کنگره بتوانند هرگونه وتوی احتمالی کاخ سفید را لغو کنند به آراء دو سوم نیاز دارند با اختلافی که الان سفر شما ایجاد کرده بین دموکرات ها و جمهوریخواهان، آیا فکر می کنید این هنوز امکان پذیر است؟

نتانیاهو پاسخ داد: من به مصوبات کنگره آمریکا کاری ندارم! فکر می کنم هر دو حزب آمریکا بر سر اینکه این مذاکرات به سمت خطرناکی پیش می رود، توافق دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاوشگر فضایی

      ماست فروش نمیگه ماست من ترشه ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج