۱۸۴۹۶۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

بازیکن معترض پرسپولیس ابراز ندامت کرد

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگویی مفصل با حمید درخشان، از مصاحبه خود ابراز ندامت کرده و ضمن عذرخواهی خواستار گذشت سرمربی و بازگشت به تمرینات شد.

خبرگزاری مهر: به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد عباس‌زاده که به دلیل بدهی باشگاه پرسپولیس به باشگاه نساجی مازندران بابت رضایت‌نامه این بازیکن، طبق حکم کمیته انضباطی تا زمان پرداخت این بدهی از همراهی پرسپولیس در بازی‌های لیگ برتر محروم شده است، در شرایطی که این حکم به تازگی اعلام شده و پنجشنبه و جمعه نیز روزهای تعطیل کاری بوده در مصاحبه‌ای شتابزده به طرح انتقاداتی از باشگاه و مسوولان تیم پرداخته بود، همین مصاحبه موجب شد حمید درخشان در تصمیمی انضباطی امروز مانع از تمرین کردن وی شود.

در آغاز تمرین و پس از هماهنگی حسین خبیری مدیر رسانه‌ای تیم با حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه، مصاحبه‌ای از محمد عباس‌زاده منتشر شد که این بازیکن مراتب عذرخواهی خود از اظهارات مطرح شده را مطرح کرده و تاکید کرده بود پس از محرومیت، تحت فشار روحی و روانی و شتابزده و عجولانه اقدام به مصاحبه کرده است و حالا پس از بررسی همه جوانب از اظهارهای مطرح شده نادم و پشیمان است.

عباس‌زاده در پایان تمرین به اتاق حمید درخشان سرمربی پرسپولیس رفت و گفت: می‌دانم که حرف‌های خوبی نزده‌ام ولی مطمئن باشید تحت ناراحتی، فشار عصبی و حالت روحی و روانی بهم ریخته چنین حرفی‌هایی زده و بسیار هم شتابزده و عجولانه قضاوت کرده و برای مصاحبه کردن تصمیم گرفتم اما باور کنید نیتی نداشتم و صرفا تحت فشارهایی که در این مدت بابت محرومیت احتمالی‌ام برای محرومیتم مطرح شده بود، با فشار و ناراحتی بسیاری مواجه بودم و اصلا هم حواسم نبود که پنجشنبه و جمعه روزهای تعطیل و نیمه تعطیل است و این حکمم تازه صادر شده است.

من بابت این حرف‌ها در مصاحبه‌ای عذرخواهی کرده‌ام و حالا هم از شما و کل تیم و مسوولان باشگاه عذرخواهی می‌کنم و همانطور که بارها اعلام کرده‌ام پوشیدن پیراهن پرسپولیس و حتی نشستن روی نیمکت این تیم را افتخاری برای خودم می‌دانم. از شما خواهش می‌کنم قبول کنید که ناخواسته و بخاطر فشار روحی و روانی چنین حرف‌هایی زده‌ام و امیدوارم با گذشت خود شرایطی فراهم کنید که بتوانم به تمرینات بازگردم و جبران کنم.

درخشان هم پس از شنیدن حرف‌های عباس‎زاده تاکید کرد: برای من موفقیت تیم مهم است نه اینکه چه بازیکنی بازی می‌کند و چه بازیکنی روی نیمکت یا سکونشین است. الان که تیم نتیجه می‌گیرد باید مراقب باشید با حرف‌هایتان آسیبی به تیم وارد نشود. این حرف‌های شما به تیم آسیب می‌زند.

عباس‌زاده ضمن تشکر از درخشان در پایان جلسه گفت: ممنونم که به نوعی از این اشتباه من گذشت می‌کنید. وظیفه خودم می‌دانم از کل تیم عذرخواهی کنم و امیدوارم این لطف شما را بتوانم جبران کنم. من به حضور در پرسپولیس و شاگردی شما افتخار می‌کنم و خدا را شاهد می‌گیرم صرفا به خاطر فشار روحی و روانی حرف‌هایی زده‌ام و می‌دانم که این توجیه خوبی نیست که حرفی زده شود و بعد بخواهم آن را تصحیح کنم ولی امیدوارم شرایطی فراهم شود که بتوانم به تمرینات بازگردم و در کنار تیم پرسپولیس و بچه‌ها باشم و صبوری می‌کنم تا این مشکل در سایه تعامل باشگاه با نساجی مازندران حل و فصل شود و بابت این اظهارات از مجموعه باشگاه، تیم و هواداران پوزش می‌طلبم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج