جاباما
۱۸۴۹۷۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تیم منتخب جهان از نظر رونالدینیو

ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل از یازده بازیکن مورد علاقه خود سخن به میان آورد. تیری آنری یکی از این بازیکنان است که رونالدینیو می گوید این بازیکن فرانسوی خودش را به یاد او می آورد. او رونالدو برزیلی را کامل ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان دانست.

خبرگزاری ایسنا: رونالدینیو ستاره برزیلی سابق بارسلونا که الان در لیگ مکزیک بازی می کند از یازده بازیکن مورد علاقه خود سخن به میان آورد.

جیان لویجی بوفون، کافو، روبرتو کارلوس، پائولو مالدینی، جان تری، فرانک لمپارد، ماکلله، ریکاردو کاکا، لیونل مسی، تیری آنری و رونالدو (برزیلی)، یازده بازیکنی هستند که این بازیکن برزیلی آنها را به عنوان تیم رویایی خود انتخاب کرد.

رونالدینیو درباره این سوال که چرا تیری آنری را انتخاب کرد، اینگونه پاسخ داد: آنری بازیکنی استثنایی بود. او از بازیکنانی بود که من علاقه زیادی به او داشتم و همیشه دوست داشتم او را در میدان ببینم، چرا که این بازیکن فرانسوی من را به یاد خودم می انداخت. احترام زیادی برای آنری قائل هستم و واقعا بازی او را دوست داشتم.

او درباره انتخاب رونالدو هم گفت: رونالدو همواره الگوی من بوده است که همیشه او را جلو چشم داشتم. این برای من بسیار خوشحال کننده بود که توانستم در سال ۲۰۰۲ در کنار رونالدو بازی کنم و قهرمانی در جام جهانی را به دست آورم. رونالدو کامل ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان است و همواره این افتخار برای او باقی خواهد ماند. براین باورم که بازیکنی کامل تر از رونالدو نخواهیم دید.

ستاره سابق بارسلونا و میلان درباره روبرتو کارلوس هم گفت: او یکی از بهترین بازیکنان جهان در زدن ضربات آزاد بود. می توانم بگویم که کارلوس یکی از بهترین بال های چپ تاریخ فوتبال جهان بود. او بازیکن بسیار خوبی بود و توانست به فوتبال جهان جذابیت بخشد.

این بازیکن برزیلی درباره کافو هم اینگونه سخن به میان آورد: در این هیچ شکی وجود ندارد که کافو بهترین مدافع راست تاریخ فوتبال جهان است. این اصلا تصادفی نیست که او بیشترین جام را در تاریخ فوتبال برزیل به دست آورده است.

رونالدینیو در پایان سخنان خود درباره کاکا هم گفت: ریکاردو بی نیاز از تعریف است. او برای دو سه فصل بهترین بازیکن فوتبال جهان بود. نباید کاکا را به این راحتی فراموش کنیم. او بهترین بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج