جاباما
۱۸۵۷۳
۲ نظر
۵۵۰۹
۲ نظر
۵۵۰۹
پ

بی عرضه بودن مرد؛ عامل اختلاف

همیشه دوست داشتم شوهرم در زندگی مشترک تصمیم نهایی را بگیرد اما او هیچ‌گاه نتوانست با حمایتش از من به عنوان یک مرد، مرا راضی نگه دارد و این مساله همیشه باعث ناراحتی من بوده است.

ایسنا: «همیشه دوست داشتم شوهرم در زندگی مشترک تصمیم نهایی را بگیرد اما او هیچ‌گاه نتوانست با حمایتش از من به عنوان یک مرد، مرا راضی نگه دارد و این مساله همیشه باعث ناراحتی من بوده است.»

این جملات از زبان زنی بود که به همراه همسرش در دادگاه خانواده حضور یافت تا با صدور حکم طلاق توافقی، زندگی مشترکشان پایان یابد.

این زن ۳۲ ساله با شروع جلسه دادرسی خطاب به رییس دادگاه گفت: متاسفانه همسرم زمانی که به خواستگاری من آمد، هیچ علاقه‌ای به او نداشتم زیرا به نظرم او از همان ابتدا بی‌عرضه بود اما نتوانستم پدر و مادرم را قانع کنم و به اجبار به عقد او در آمدم.

مشکل دیگری که من را راضی به ازدواج با همسرم نمی‌کرد، تفاوت سنی‌مان بود زیرا همسرم دو سال از من کوچک‌تر است اما او عقیده داشت که سن نمی‌تواند مانع خوشبختی شود؛ در حالی که تفاوت سن در ازدواج مساله بسیار مهمی است.

زن جوان با بیان اینکه هیچ‌گاه احساس نکردم که همسرم به عنوان یک مرد، پناهگاه من است، افزود: همسرم هیچ‌وقت نتوانست از من حمایت کند. هیچ‌گاه احساس نکردم که در زندگی مشترک پناهگاهی دارم و می‌توانم به کسی تکیه کنم و همیشه این موضوع باعث رنجش من بوده است. او حتی قدرت تصمیم‌گیری در زندگی‌مان را ندارد و من همیشه حرف آخر را می‌زنم.

در ادامه،‌ شوهر این زن با بیان اینکه همسرم به جای یک شوهر نیازمند یک «جلاد» است، گفت: چهار سال از زندگی‌مان می‌گذرد و در این مدت همسرم از من توقع داشته که خشن و بداخلاق باشم زیرا فقط در این صورت است که می‌توانم از او حمایت کنم.

این مرد ۳۰ ساله اظهار کرد: همسرم چندین بار مرا کتک زده است و تا به امروز این مساله را برای هیچ‌کس بازگو نکرده‌ام. او از من می‌خواهد که در مواقع عصبانیت او را کتک بزنم؛ در حالی‌ که من همیشه سعی می‌کنم در این مواقع منزل را برای ساعاتی ترک کنم.

وی ادامه داد: زمانی که حقوق دریافت می‌کنم، از من می‌خواهد که تمام مبلغ دریافتی‌ام را به او بدهم زیرا از نظر او من بی‌عرضه هستم و نمی‌توانم کاری را به درستی انجام دهم. چهار سال با علاقه با او زندگی کردم ولی دیگر نمی‌خواهم به زندگی مشترکمان ادامه دهم. زیرا تنها منطق همسرم برای خوشبختی، بداخلاقی است.

قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات زوج جوان سعی کرد آنان را به ادامه زندگی مشترک دعوت کند اما زوج جوان تصمیم خود را برای جدایی گرفته بودند و قاضی دادگاه حکم طلاق توافقی آنان را صادر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ساینا

      بیچاره خانومه مشکل روانی داره
      البته بگما دخترای الان یه جورایی اینجوری شدن نه همشون

    • سعید

      خدا یه موجودی خلق کرده که کلا بر اساس هورمون رفتار میکنه اونم زنه یه روز خوبه یه روز بده...... مرد خوب باشه میگن چرا خوبه بد باشه بازم یه چی میگن .. زنا قاطی دارن به خدا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج