۱۸۵۹۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تمجید فان‌خال از کاپیتان شیاطین سرخ

سرمربی منچستریونایتد بر این باور است که انگیزه بالای وین رونی می تواند شیاطین سرخ را به پیروزی مقابل آرسنال برساند.

خبرگزاری ایسنا: دیدار تیم های منچستریونایتد و آرسنال از مرحله ششم رقابت های جام حذفی فوتبال انگلیس، امشب (دوشنبه) از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌شود.

لوییس فان خال بر این باور است که وین رونی می‌تواند به هم تیمی هایش انگیزه کافی برای کسب پیروزی مقابل آرسنال را بدهد. رونی در دوران حضورش در منچستریونایتد هرگز نتوانسته عنوان قهرمانی در جام حذفی را به دست آورد. این نشان می دهد یونایتدها از سال ۲۰۰۴ تاکنون در کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی موفق عمل نکرده‌اند اما آرسنال فصل گذشته بار دیگر توانست قهرمان این جام شود.

رونی در فصل جاری و در لیگ برتر انگلیس در پیروزی منچستریونایتد مقابل آرسنال نقشی مهم ایفا کرد و در پیروزی دو بر یک تیمش گلزنی کرد. فان‌خال بر این باور است در رویارویی امشب این دو تیم نیز رونی می تواند یک بار دیگر موجب کسب پیروزی تیمش شود.

سرمربی هلندی منچستریونایتد در این زمینه گفت: نمی‌دانم رونی چطور می‌تواند به سایر بازیکنان تیم انگیزه بدهد اما فکر می‌کنم او این کار را انجام می‌دهد زیرا به عنوان یک بازیکن و یک کاپیتان، بسیار با انگیزه است و می‌تواند انگیزه‌اش را به سایر هم تیمی‌هایش هم منتقل کند. او می‌خواهد در جام‌های مختلف به قهرمانی برسد. رونی در جام حذفی نتوانسته عنوان قهرمانی را کسب کند و همین موضوع می‌تواند انگیزه بالای او برای کسب پیروزی مقابل آرسنال باشد. می‌دانم که او بیشتر از هر چیز می‌خواهد جام قهرمانی حذفی را در سال جاری بالای سر ببرد.

فان‌خال در ادامه به صحبت در مورد کسب نخستین جامش در باشگاه آژاکس پرداخت. وی در این زمینه گفت: نخستین جام قهرمانی که با آژاکس کسب کردم برایم خیلی مهم بود. احساس بسیار خوبی بود و برای کسب آن نیز انگیزه بسیار بالایی داشتم. می‌دانم که رونی هم انگیزه بالایی دارد. اگر به دقیقه‌های پایانی رویارویی با نیوکاسل نگاه کنید، می‌بینید که رونی چطور به سایر بازیکنان تیم انگیزه داد. او دوید و بازیکنان حریف را برای گرفتن توپ، زیر فشار قرار داد تا آنها اشتباه کردند و در نهایت هم اشلی یانگ موفق شد دروازه نیوکاسل را باز کند. حرکت رونی فوق‌العاده بود.

او افزود: هر انسانی هویت و شخصیت منحصر به فردی برای خودش دارد. شخصیت وین هم بدین شکل است. او در دوران فوتبالش به خاطر اینکه مدل فوتبالش اینچنین است، کارت های قرمز زیادی گرفته اما باید اعتراف کنم مقابل نیوکاسل تحت تاثیر مدل فوتبال و جنگندگی وی قرار گرفتم.

سرمربی هلند در جام جهانی ۲۰۱۴ در مورد رویارویی با آرسنال هم گفت: به عنوان یک مربی، همواره دوست دارم تیمم در جام‌های مختلف موفق عمل کرده و قهرمان شود. تفاوتی با سایر مربیان ندارم و قول می‌دهم تیمم برای رسیدن به پیروزی مقابل آرسنال نهایت تلاش خود را به کار گیرد. البته باید بگویم هدف من از روز نخست مربیگری در منچستریونایتد قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول در پایان فصل بود و اکنون هم این موضوع، هدف نخست من باقی مانده است. اگر بخواهم کارهایم در این فصل را اولویت‌بندی کنم، قرار گرفتن در بین چهار تیم نسبت به قهرمانی در جام حذفی اهمیت بالاتری برایم دارد. رویارویی با آرسنال هم اهمیت بسیار بالایی دارد. هر دیداری که انجام می‌شود، تاثیری روی دیدار بعدی خواهد داشت. ما در بین تیم‌های بالای جدول در لیگ برتر انگلیس قرار داریم و اگر بتوانیم در دیدار جام حذفی مقابل توپچی‌ها نتیجه دلخواه را بگیریم، طبیعی است که نمایش بهتری هم در دیدارهای بعدی لیگ داشته باشیم. همین موضوع به ما کمک می‌کند در لیگ هم نتیجه‌های بهتری بگیریم و در بین چهار تیم بالای جدول باشیم. لیگ قهرمانان اروپا در سطح بسیار بالایی برگزار می شود. به همین دلیل، اولویت ما این است که به این تورنمنت برسیم. قرار گرفتن در بین چهار تیم بالای جدول یک نتیجه عالی برای ما در منچستریونایتد خواهد بود اما اگر در جام حذفی قهرمان شویم، به لیگ قهرمانان راه نمی‌یابیم اما موفق به کسب جام شده‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج