۱۸۶۰۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طعنه کونته به سرمربی یوونتوس

سرمربی سابق یوونتوس معتقد است تیم او در تورین از تیم امسال ماسیمیلیانو آلگری بهتر است.

خبرگزاری ایسنا: آنتونیو کونته سرمربی تیم ملی ایتالیا که به عنوان برترین مربی فصل قبل فوتبال ایتالیا انتخاب شد، عصر امروز جایزه خود را دریافت کرد و درباره یوونتوس و شرایط تیم ملی ایتالیا با خبرنگاران سخن گفت.

آنتونیو کونته که در فهرست نهایی سه نفره بهترین مربی سال با رودی گارسیا از رم و وینچنزو مونتلا از فیورنتینا رقابت می‌کرد، پس از کسب عنوان بهترین مربی سال گفت: این یک افتخار بزرگ برای من است که به عنوان بهترین مربی سال ایتالیا انتخاب شدم. همه چیز را به بازیکنان و باشگاه یوونتوس مدیونم. با این که سرمربی ایتالیا شده‌ام اما ارتباط خوبی با یوونتوس دارم.

کونته درباره شرایط تیم یوونتوس در زمانی که وی هدایت آن را بر عهده داشت، افزود: البته باید بگویم که یوونتوس در زمان من شرایط به مراتب بهتری از این یوونتوس داشت. اگر این یوونتوس شجاعت زمان حضور من را داشت، اکنون با ۲۰ امتیاز اختلاف صدرنشین بود. به نظرم یوونتوس شایسته صدرنشینی است و آن‌ها ثابت کرده‌اند که چیزی بیشتر از بقیه تیم‌ها در اختیار دارند.

سرمربی سابق یوونتوس درباره بازیکنان تیمش گفت: تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل عملکرد خوبی نداشت و نتایج ضعیفی نشان داد. ما بازیکنان بسیار خوبی در اختیار داریم و می‌توانیم در آینده یک تیم قوی و خوب بسازیم. اصلاً جای نگرانی وجود ندارد. می‌خواهیم این تجربه تلخ را فراموش و بار دیگر خود را ثابت کنیم.

وی درباره پیرلو نیز گفت: او قهرمانی بزرگ است و از نظر من جایگاه مهمی در تیم ملی فوتبال ایتالیا دارد. پیرلو از بازیکنانی است که من او را زیر نظر خواهم گرفت. می‌خواهم در درجه نخست از پیرلو بپرسم که بعد از ناکامی در جام جهانی چه احساسی دارد. با دقت به همه حرف‌های او گوش خواهم داد. هر بازیکنی که آماده باشد را به تیم ملی دعوت می‌کنم. بازیکنان را بر اساس شایستگی انتخاب می‌کنم. آنهایی که از نزدیک من را می‌شناسند به خوبی می‌دانند که من کسی نیستیم که اجازه دهم دیگران در کارم دخالت کنم. انتخاب بازیکن تنها بر اساس شایسته‌سالاری خواهد بود.

سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا در ادامه گفت: ملاک انتخاب بازیکنان به تیم ملی تنها بر اساس کیفیت و نمایش آنها در مستطیل سبز نیست. من قبل از هر چیز به شخصیت آنها توجه می‌کنم. بسیار خوشحالم که هدایت تیم بزرگ و پرافتخاری چون ایتالیا را برعهده گرفته‌ام. قول می‌دهم این تیم را به جایگاه شایسته برسانم. من عاشق چالش و مبارزه‌طلبی هستم. اکنون وارد چالش جدیدی شده‌ام و نهایت تلاش خود را می‌کنم تا با موفقیت این چالش را هم پشت سر بگذارم. من به راحتی به نیمکت یوونتوس نرسیدم. تلاش زیادی کردم تا در این تیم موفق باشم. الان هم به راحتی به نیمکت تیم ملی ایتالیا نرسیده‌ام. آماده‌ام تا نهایت تلاش خود را به کار گیرم تا تیمم موفق شود.

کونته ادامه داد: خوشبختانه الان ایتالیا نیمکت پرباری دارد و می‌توانیم از بازیکنان جایگزین شایسته‌ای استفاده کنیم. پیش از این بازیکنان جایگزین ضعیفی داشتیم اما الان شرایط بهتر شده است. به عنوان مثال الشعراوی جایگزین شایسته‌ای برای پله است. در تمام خطوط چنین حالتی داریم. ما نیاز به دعوت کردن چهره‌های جدیدی به تیم ملی داریم؛ چراکه نیاز به شور و هیجان و انگیزه بیشتری داریم و چنانچه یک تیم این فاکتورها را نداشته باشد نمی‌تواند به موفقیت برسد. یک بازیکن وقتی به تازگی به تیم ملی دعوت می‌شود، شور و هیجان زیادی دارد. او می‌خواهد خود را نشان دهد و ثابت کند که شایسته دعوت شدن است، به همین خاطر نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد و این به سود دیگر بازیکنان هم هست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج