جاباما
۱۸۶۱۹۹
۵۰۲۲
۵۰۲۲
پ

با این عکس ها آدم هوس می کنه بره ایسلند

ایسلند کشور فوق‌العاده زیبایی است. البته بخش اعظم آن به دلیل صخره های گدازه‌ای، چشمه های آب داغ، آبشارهای سربه فلک کشیده، زمین های پوشیده از خزه، یخچال های طبیعی و حتی کوه های آتشفشانی غیرقابل سکونت است.

با این عکس ها آدم هوس می کنه بره ایسلند
برترین ها: ایسلند کشور فوق‌العاده زیبایی است. البته بخش اعظم آن به دلیل صخره های گدازه‌ای، چشمه های آب داغ، آبشارهای سربه فلک کشیده، زمین های پوشیده از خزه، یخچال های طبیعی و حتی کوه های آتشفشانی غیرقابل سکونت است. اما همین طبیعت بکر، آن را به یکی از زیباترین بخش های زمین تبدیل کرده است.

بسیاری از افرادی که به این کشور سفر می کنند، آن را به سیاره های دیگر نسبت می دهند. به قدری طبیعت متفاوت و جالبی دارد که نمی توانید تصور کنید، اینجا «زمین» است. ایسلند برای هیجان‌دوست‌ها بهترین مقصد سفر است. در اینجا می توانید انواع تفریحات دوست داشتنی همانند غواصی بین دو قاره، پیاده‌روی در زمین های آتشفشانی، رفتن به قلب یخچال یا لم دادن در آبگرم های طبیعی و معدنی را تجربه کنید.

با این عکس ها آدم هوس می کنه بره ایسلند

در ادامه می توانید تصاویر زیبایی از ایسلند را ببینید که حسابی آدم را هوس می اندازد تا به آنجا سفر کند و از نزدیک جاذبه های آن را ببیند. پیش از تماشای تصاویر، بد نیست کمی با ایسلند آشنا شوید.

جمهوری ایسلند شمالی‌ترین کشور اروپا و کشوری جزیره‌ای در شمال اقیانوس اطلس است. پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن ریکیاویک و جمعیت این کشور ۳۲۰ هزار نفر است. ایسلند که تا قرن بیستم از فقیرترین کشورهای جهان بود در سال‌های پس از جنگ جهانی دوم با صنعتی کردن ماهیگیری خود و دریافت کمک از طرح مارشال به رفاه دست یافت و توانست در دههٔ ۱۹۹۰ به یکی از مرفه‌ترین کشورهای جهان تبدیل شود و حتی در سال از لحاظ شاخص توسعه انسانی در سال ۲۰۰۵ رتبهٔ اول را در میان کشورهای جهان به‌دست آورد.

با این عکس ها آدم هوس می کنه بره ایسلند

مساحت ایسلند بیش از یکصد هزار کیلومتر مربع است و کناره‌های حاشیه‌ای جزیره در جنوب غرب جزیره ایسلند، دوسوم جمعیت این کشور را در خود جای داده‌است. زمین این کشور از نظر آتشفشانی و زمین‌شناختی فعال است و در آن آبفشان‌های بسیار یافت می‌شود و انرژی زمین‌گرمایی نیز در بسیاری از نقاط آن در دسترس است.

منطقه ایسلند که کمی پایین‌تر از مدار قطبی واقع شده آب‌وهوای سرد و قطبی دارد ولی حضور جبهه‌هایی از هوای معتدل از سرمای شدید این جزیره کاسته است. منطقه داخلی جزیره بیشتر از فلاتی تشکیل شده که با ماسه‌زارها، کوه‌ها و یخچال‌ها پوشیده شده‌است. شمار زیادی از رودخانه‌هایی که از این یخچال‌ها سرچشمه می‌گیرند نیز با گذر از زمین‌های پست‌تر به سوی دریا سرازیر می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج