۱۸۶۵۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی نفت مسجدسلیمان ـ پرسپولیس

مسابقه اي که پرسپوليس به دنبال تعويق انداختن آن بود، فردا در مسجدسليمان برگزار مي‌ شود تا قرمزها براي انجام سومين بازي آسيايي آماده تر باشند.

ورزش سه: نفت‌مسجدسلیمان که در بازی رفت، پرسپولیس را در تهران با نتیجه یک ـ یک و در اولین بازی سرخپوشان تحت مربیگری حمید درخشان، متوقف کرد حالا برای پیروزی برابر سرخپوشان به میدان می‌ آید. تا برابر تیمی که ۵ بازی از ۷ بازی نیم فصل دوم را شکست خورده است، پیروز شده و از جمع تیم های قعرجدول رده‌بندی لیگ خارج شود.

۱. در بازی دور رفت، پرسپولیس با حریف در روز ۲۱ شهریور به تساوی یک ـ یک رسید. گل نفت‌مسجدسلیمان را کیومرث چراغی در دقیقه ۳ زد و هادی نوروزی در دقیقه ۵۶ گل مساوی را برای پرسپولیس به ثمر رساند.

۲. مایکل اومانا و محمد نوری ۲ بازیکن تیم پرسپولیس هستند که از انجام بازی برابر تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان محروم هستند. این دو بازیکن کلیدی پرسپولیس استراحت می‌ کنند تا بازی حساس مقابل النصر عربستان صدرنشین لیگ امارات که مهمترین بازی امسال پرسپولیس محسوب می‌ شود.

۳. نفت‌مسجدسلیمان هم یک محروم برابر پرسپولیس دارند که این بازیکن محروم، حمزه حدادی است. آنها تیمی پرقدرت و فیزیکی هستند که عرصه را بر همه حریفان در خانه تنگ می‌ کنند.

۴. پرسپولیس با یک برد، یک مساوی و ۵ باخت بین ۱۶ تیم لیگ‌برتر در نیم فصل دوم، سیزدهم است. البته نتایج خوب آسیایی این روند ضعیف را به حاشیه برده است.

۵. نفت‌مسجدسلیمان یک برد، سه مساوی و سه باخت در نیم فصل دوم لیگ دارد و بر این اساس از پرسپولیس بالاتر قرار گرفته است. با توجه به شرایط بازی نتیجه مساوی برای بازی فردا محتمل ترین پیش‌بینی است.

۶. نفت‌مسجدسلیمان در بازی آخر خود به استقلال باخته و پرسپولیس هم مغلوب تراکتورسازی شده است. هر ۲ حریف با یک شکست یک ـ صفر خارج از خانه به مصاف حریفان می‌ روند.

۷. پرسپولیس ببرد، شانس رسیدن به رتبه هشتم جدول را دارد. البته به شرطی که صبا در بازی مقابل استقلال‌خوزستان شاگردان ویسی را شکست بدهد.

۸. نفت‌مسجدسلیمان ببرد، می‌ تواند تا رتبه سیزدهم صعود کند، به شرطی که استقلال‌خوزستان برابر صبا و گسترش فولاد مقابل فولادخوزستان برنده نباشند. این ۳ تیم با ۱۹ امتیاز در انتهای جدول حاضرند و هر سه بازی های سختی را برگزار می‌ کنند.

۹. حمید درخشان سرمربی پرسپولیس قبل از پذیرفتن سمت سرمربیگری قرمزپوشان گزینه جانشینی عبدالمجید باقری نیا سرمربی نفت‌مسجدسلیمان بود.

۱۰. بهروز مکوندی سرمربی نفت‌مسجدسلیمان که این تیم را به لیگ‌برتر آورده، شاید دوباره با نفت به رده پایین تر سقوط کند. اگرچه تیم او همواره از نظر فوتبالی شرایط خوبی داشته است. آنها درصورت کسب ۳ امتیاز بازی فردا گام مهم و روحیه بخشی را در پایان سال برمی دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج