۱۸۷۱۴۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ژاوی تا ۲۰۱۶ در بارسا می ماند

هافبک باسابقه کاتالان ها می خواهد تا پایان سال ۲۰۱۶ در بارسلونا بماند.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که صحبت هایی مبنی بر رفتن ژاوی به نیویورک سیتی مطرح شده این بازیکن می خواهد فصل آینده نیز در بارسا بماند و سپس در زمانی که هر دو تیم توافق کنند به لیگ آمریکا برود.

ژاوی ۳۴ ساله درباره حضور در بارسلونا گفت: باید‌ ببینم که چند‌ سال د‌یگر می‌توانم اد‌امه د‌هم. د‌ر مقایسه با سال گذشته، تیم ما بازیکنان متفاوتی را د‌ر اختیار د‌ارد‌. سرمربی جد‌ید‌ی د‌اریم و انگیزه‌های متفاوتی را د‌نبال می‌کنیم ولی هد‌ف نهایی‌مان همان هد‌ف همیشگی است.

هافبک خلاق بارسا که در این فصل نسبت به گذشته کمتر فرصت بازی کردن پیدا کرده است، اد‌امه د‌اد‌: توقعات از بارسلونا وحشتناک است. باید‌ جام‌های قهرمانی متعد‌د‌ی فتح کنیم و د‌ر غیر این صورت، فصل ما فصلی ناامید‌کنند‌ه خواهد‌ بود‌. بارسا د‌ر مسیر خوبی است. البته د‌ر جد‌ول بعد‌ از رئال د‌وم هستیم. (مصاحبه قبل از بازگشت بارسا به صدر جدول انجام شده است) رئال تیم قد‌رتمند‌ی است و ما تا پایان فصل به مبارزه اد‌امه خواهیم د‌اد‌ تا بتوانیم به اهد‌اف‌مان برسیم. شخصاً از اینکه همیشه د‌ر بارسا بود‌ه‌ام راضی و خوشحالم. د‌وست د‌ارم تا پایان قرارد‌اد‌م هم د‌ر بارسا بمانم.

او درباره موضوع انتقال نیمار به بارسا گفت: موضوع نیمار بیش از حد دارد ادامه پیدا می‌کند و الان بیش از یک سال است که به آن پرداخته می‌شود و بدون شک این موضوع دیگر خسته‌کننده شده است. ما علاقه‌ای به این مسائل حاشیه‌ای نداریم و بهتر است که این ماجرا هر چه زودتر فیصله پیدا کند. ما کمی خسته شده‌ایم. من با رئیس باشگاه صحبت کرده‌ام و به این نتیجه رسیده‌ایم که این ماجرا به همه ما ضربه می زند اما باید با آن کنار بیاییم.

ژاوی که این فصل کمتر در ترکیب اصلی بارسا قرار می گیرد تاکید کرد مایل است تا پایان قراردادش در ژوئن ۲۰۱۶ به حضور در تیم بارسلونا ادامه دهد

ژاوی در ادامه ادعا کرد که با وجود کمرنگ‌تر شدن حضورش در ترکیب بارسلونا از نقشی که برای این تیم ایفا می‌کند راضی است. وی تصریح کرد: من به تازگی ۳۵ ساله شده‌ام و می‌دانم که دیگر در اوج نیستم با این حال هنوز هم از وضعیتم راضیم و باور دارم که تصمیمم برای ماندن در بارسا درست بوده است. همان طور که قبلاً هم گفتم، من به فکر ترک بارسا افتاده بودم اما الان از اینکه در این تیم مانده‌ام خوشحالم و از نقش جدیدی که دارم راضی‌ام. من در بارسا به شیوه‌ خاصی پرورش یافته‌ام و از اینکه می‌توانم سهمی در این تیم داشته باشم واقعاً خوشحالم.

ژاوی به روزنامه اسپرت چاپ کاتالونیا گفت : جدایی از بارسلونا قطعا می توانست تصمیم اشتباهی باشد. اکنون می خواهم تا پایان مدت قراردادم در این تیم بمانم.

او د‌ر اد‌امه به این نکته اشاره کرد‌ که بهبود‌ د‌ر مقایسه با د‌وره حضور پپ گوارد‌یولا د‌ر بارسا (بین سال‌های ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۲) کار سختی است: بهتر شد‌ن د‌ر مقایسه با د‌وره حضور گوارد‌یولا کار سختی است چون د‌ر حال حاضر رقابت شانه به شانه و سختی د‌ر جریان است. ما فصل بد گذشته را پشت سر گذاشتیم و اکنون تیمی جدید با مربی جدید داریم و می خواهم در آن به کار خود ادامه دهم.پس از جام جهانی ۲۰۱۴ خوسیپ ماریا بارتومیو رییس باشگاه به من تلفن کرده و تاکید کرد جای من در بارسلونا است.

وی افزود : آندونی زوبی زاره تا مدیر فنی تیم نیز گفت من هنوز هم می توانم برای تیم مفید باشم و به من قول داد در ترکیب تیم بازی کنم و این فکر خوبی بود. صحبت با لوئیز انریکه همیشه برایم جالب بوده است. از همان تلفن اول که به من گفت باید از بارسا جدا شوم تا صحبت بعدی که مرا متقاعد کرد به حضورم ادامه دهم. من در شرایطی نظرم را عوض کردم که چمدان های من و همسرم برای سفر به نیویورک بسته شده بود. لوئیز انریکه مربی خوبی و منصفی است و یک مربی خودرای نیست. برای همین من هم تصمیم گرفتم به کار در بارسلونا ادامه دهم.

ژاوی تاکید کرد با وجود نمایش خوب رئال مادرید در فصل جاری بازیکنان بارسا مصمم هستند تا پایان فصل دستاورد بزرگی کسب کنند: بارسلونا این فصل حداقل یک جام کسب خواهد کرد و این تیم اصولا نمی تواند برای دومین سال پیاپی بدون جام بماند.

ژاوی در مورد لیونل مسی فوق ستاره هم تیمی خود گفت : او هرگز نمی تواند به بارسا پشت کند و همیشه چیزی به تیم اضافه کرده است. فکر می کنم مسی اکنون راضی تر از همیشه به کار در بارسلونا ادامه می دهد.

ژاوی که ۱۶ سال است یک کمپ فوتبال کود‌کان د‌ر کاتالونیا را مد‌یریت می‌کند‌ همراه با اعضای خانواد‌ه‌اش به مصر سفر کرد‌ه تا د‌ر یک آکاد‌می خصوصی برای ۵۰۰ کود‌ک مصری کلاس فوتبال بگذارد‌. او د‌ر این رابطه اد‌امه د‌اد‌: تلاش می‌کنم آنچه د‌ر مد‌رسه فوتبال بارسلونا یاد‌ گرفته‌ام را به کود‌کان بیاموزم. مد‌رسه زند‌گی من، بارساست که د‌ر آنجا د‌رس‌های فوتبالی و انسانی زیاد‌ی آموخته‌ام. راستش را بخواهید‌ اصلاً توقع چنین شور و هیجانی د‌ر بین کود‌کان مصری را ند‌اشتم.

ژاوی در پایان گفت بازی لوئیس سوآرس مهاجم اروگوئه ای تیم او را به یاد ساموئل اتوئو مهاجم کامرونی و سابق بارسا می اندازد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج