جاباما
۱۸۷۳۶
۲۰۲ نظر
۷۲۰۶
۲۰۲ نظر
۷۲۰۶
پ

پشت پرده تبلیغات داروهای ترک اعتیاد

اعتیاد را یک بیماری می نامند که باید زیر نظر متخصصان درمان های علمی، دارویی و غیردارویی مداوا شود. با افزایش تعداد معتادان در کشور، افرادی سودجو تبلیغات دروغینی در مورد ترک اعتیاد ارائه می کنند.

هفته نامه سلامت: زمانی اعتیاد به مواد مخدر خلاصه می شد در تریاک و هروئین. همان سال هایی که سریال «آینه عبرت» از تلویزیون پخش می شد، ترک اعتیاد مساوی بود با بستن یک معتاد به تخت و حبس کردن او در یک اتاق و صدای داد و فریادی که نباید به آن اعتنا کرد. از آن سال ها ۲۰ سالی می گذرد و الگوی مصرف تغییر کرده و دیگر از تریاک و هروئین به عنوان موادمخدر سنتی یاد می شود.

حالا دیگر اعتیاد را یک بیماری می نامند که باید درمان شود و متخصصان درمان های علمی، دارویی و غیردارویی انجام می دهند. با افزایش تعداد معتادان در کشور، افرادی سودجو تبلیغات دروغینی در مورد ترک اعتیاد ارائه می کنند. مبلغان این قرص ها و کپسول هایی که بیشتر در ماهواره و اینترنت و مجله ها دیده می شود، وعده های فریبنده ای به معتادان می دهند و ادعا می کنند با مصرف آنها می توانند اعتیادشان را در کوتاه ترین زمان ترک کند.

هفته نامه «سلامت» در گفت و گو با دکتر سعید صفاتیان، معاون سابق پیشگیری و درمان ستاد مبارزه با مواد مخدر و مدیرعامل موسسه دانش اعتیاد و روان شناسی ایرسا و دکتر محمدرضا قدیرزاده، درمانگر اعتیاد و کارشناس سازمان پزشکی قانونی و مدیر مرکز درمان سوءمصرف جوانان، عملکرد این قرص ها را بررسی کرده و نگاهی به روش های ترک اعتیاد انداخته است.
پشت پرده تبلیغات داروهای ترک اعتیاد

قرص ترک اعتیاد تای هندی، دراگون، امپراطور، پرفکت، آلفا، بست، سوپر پلامپ، سناتور، پودر گیاهی همراه با شربت اشتهاآور و کپسول تقویت بدن و...

در معرفی همه این قرص ها بیان شده، با مصرف آنها ترک اعتیاد بدون نیاز به استراحت، بدون خماری و نشئگی انجام می شود، فرد معتاد در مدت زمان کوتاه بدون اینکه حتی اطرافیانش متوجه شوند، می تواند ترک کند و علاوه بر آن، ادعا می شود مجوز از FDA و سازمان های معتبر جهانی دارند. حتی در ترکیب هایش نیز فقط چند ماده گیاهی بی خطر ذکر شده است. جالب است بدانید مرکز تحقیقات پزشکی قانونی چند نمونه از این قرص ها را آزمایش کرده است.

دکتر محمدرضا قدیرزاده، کارشناس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی درمورد نتایج این تحقیق توضیح می دهد: «قرص پرفکت از استامینوفن کدئین، کارفنیل آمین، ترامادول، کافئین، بایپریدین، دیکلوفناک، فنوباربیتال، آمی تریپتلین و فلوکستین تشکیل شده و قرص آلفا، حاوی ترامادول، تایمول و دیازپام است.

قرص بست نیز همانند قرص آلفا از ترامادول، تایمول و بایپریدین ساخته شده است. در قرص «سوپر پلامپ» از کافئین، «دیکلوفناک» و تئوبرومین استفاده شده است. در مجموع می توان گفت در تمام داروهایی که در ماهواره و اینترنت تبلیغ می شوند، ۳ نوع ماده اصلی وجود دارد؛ ترامادول، دیفنو کسیلات و داروهای بنزودیازپین ها مانند دیازپام.

توجه داشته باشید در این ۳ گروه داروها مصرف خودسرانه و بدون تجویز پزشک باعث اعتیاد می شود ولی افراد سودجو این داروها را با مقادیر متفاوت و نامشخص با هم مخلوط می کنند که ترکیب این داروها عوارض متعددی در پی دارد. شاید فردی که برای ترک تریاک از این داروها استفاده کند، مصرف تریاکش کمتر شود اما به چند ماده مخدر دیگر اعتیاد پیدا می کند.

در تبلیغ این قرص ها گفته شده ترک اعتیاد تضمینی و در یک دوره کوتاه مدت یک ماهه، در حالی که بسیاری از مصرف کنندگان آنها حتی با وجود مصرف یک ساله، هنوز اعتیادشان را ترک نکرده اند. علتش این است که فرد به چند ماده دیگر اعتیاد پیدا کرده و ترک یک ماده بسیار راحت تر از چند ماده مخدر است بنابراین این ادعا نیز صحت ندارد. دومین ادعای سازندگان این تبلیغات، گیاهی بودن محصولشان است اما آزمایش ها نشان می دهد بخش عمده مواد تشکیل دهنده این قرص ها شیمیایی است و از چند داروی گیاهی بی اثر در ترک اعتیاد مانند گرد زیره، زردچوبه و گشنیز به عنوان اسانس در این قرص ها استفاده شده است.

در واقع سازندگان این قرص ها به دلیل باور مردم مبنی بر اینکه داروهای گیاهی بدون عوارض هستند، ادعا می کنند قرصشان گیاهی است، درحالی که این ادعا نیز دروغ است. گفتن درمورد تایید FDA یا سایر مراجع پذیرفته شده در دنیا، ترفند دیگری برای جلب اعتماد مخاطبان در داروهای ترک اعتیاد است. باید توجه داشته باشید هرگز این داروها مورد تایید FDA نیستند و اصلا در خارج از کشور تولید نمی شوند. ما مطمئن هستیم این داروها در آشپزخانه های زیرزمینی حواشی شهرها و به وسیله افراد غیرمتخصص ساخته می شوند.
پشت پرده تبلیغات داروهای ترک اعتیاد

علاوه بر آن، روی بسته بندی آنها، تاریخ تولید، انقضا و شماره سریال و پروانه ساخت وجود ندارد. تقویت کنندگی یکی دیگر از ادعاهایی است که در تبلیغات این داروها بیان می شود، اما در حقیقت بیشتر آنها کپسول تقویتی ویتامین E هستند که در بازار وجود دارد و نمی تواند باعث تقویت بدن فرد معتاد شوند، بنابراین این ادعا نیز صحت ندارد. مهم تر اینکه اگر قرار بود تمام افراد معتاد تنها در یک دوره یک ماهه با خوردن یک کپسول ترک کنند و درمان شوند، کشورهای پیشرفته حتما از این داروها استفاده می کردند و دیگر این همه معتاد وجود نداشت.»

دکتر سعید صفائیان نیز درمورد قرص ها توضیح می دهد: «۶-۵ سالی است که قرص ها و کپسول های ترک اعتیاد در ماهواره و اینترنت تبلیغ می شوند ولی هیچ کدام باعث ترک اعتیاد نخواهند شد. در ساخت این داروها از ۱۰ تا ۱۲ مدل داروی شیمیایی و حتی صنعتی استفاده می شود. درست مثل اینکه یک فرد به داروخانه مراجعه کند و ۲۰ استامینوفن کدئین، دیفنوکسیلات و دیازپام بخرد و یکجا بخورد.

قیمت این قرص ها هم ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان است درحالی که با ۵ هزار تومان می توان این داروها را تهیه کرد. تحقیقاتی که چند سال گذشته در ستاد مبارزه با موادمخدر انجام شد، مشخص کرد بخش اعظم این قرص ها از دیفنوکسیلات که یک داروی ضداسهال است و داروهای خواب آورند. این قرص ها به شدت روی سیستم کبدی بدن تاثیر می گذارند و به شدت خواب آور هستند و حالت نشئگی به فرد می دهند. بسیاری از مراجعان به مراکز ترک اعتیاد اظهار می کنند از این قرص ها استفاده کرده و چندبار به دلیل عوارض کبدی، مجبور به بستری در بیمارستان شده اند و نتوانسته اند اعتیادشان را ترک کنند. در هیچ کجای دنیا چنین چیزی پذیرفته شده نیست که فردی با خوردن چنین قرص هایی بتواند اعتیادش را کنار بگذارد و هیچ عوارضی هم نداشته باشد.

درمان های مجاز ترک اعتیاد

درمان های مجاز ترک اعتیاد شامل درمان های دارویی و غیردارویی است که همگی باید تحت نظر کادر درمانی انجام شوند. داروهای مجاز و مورد تایید وزارت بهداشت که برای ترک اعتیاد موادمخدر (به جز موارد روان گردان) استفاده می شوند شامل متادون، بوپرنورفین، نانوکسان و شربت ترک اعتیاد هستند. دکتر قدیرزاده توضیح می دهد: «روش های دارویی ترک اعتیاد برای افرادی که چندبار ترک کرده اند، اما دوباره به سمت مواد مخدر رفته اند، وضعیت نابسامان شغلی، اجتماعی و خانوادگی دارند، معتادان تزریقی، مصرف بالای مواد یا مصرف توأمان چند ماده مخدر دارند، مبتلا به بیماری های روانی و زنان باردار مناسب هستند.

این افراد می توانند به کلینیک های ترک اعتیاد که از سازمان بهزیستی یا وزارت بهداشت مجوز دارند، مراجعه کنند و تحت نظر متخصصان این مراکز، ترک کنند. متخصصان دوز داروها را طوری تنظیم می کنند که کمترین علایم خماری در فرد معتاد به وجود آید. درمان های غیردارویی نیز برای افرادی مناسب هستند که انگیزه و اراده قوی دارند.

ترک های متعدد نداشته باشند. از حمایت های خانوادگی خوبی برخوردار باشند و واقعا تصمیم به ترک اعتیاد گرفته باشند.» در درمان های غیردارویی فرد به یک مرکز اقامتی (کمپ های مجاز) مراجعه می کند و درمان های اجتماع محور (TC)، درمان گروهی NA یا ۱۲ قدمی برایش انجام می شود. درمان اجتماع محور، بهترین درمان ها غیردارویی و حتی برای افرادی که شیشه و کراک مصرف می کنند، مناسب است.

دکتر صفاتیان درمورد درمان های مجاز و مورد تایید می گوید: «در حال حاضر داروی متادون در دنیا به عنوان انتخاب اول برای ترک اعتیاد به خصوص اعتیاد به هروئین شناخته شده است. متادون به صورت قرص های ۴۰، ۲۰ و ۵ میلی گرم و شربت وجود دارد و تاکنون ۱۵۰ هزار نفر در ایران با آن درمان شده اند، اما نکته بسیار مهم این است که متادون حتما باید تحت نظر پزشک مصرف شود، چون پزشک باید تعیین کند شروع مصرف با چه دوزی باشد و کم کم مقدار آن را کاهش دهد.
پشت پرده تبلیغات داروهای ترک اعتیاد

داروی برپرنورفین نیز برای افرادی مناسب است که هروئین را کم مصرف می کنند و اعتیاد سنگین ندارند یا به تریاک معتادند. نانوکسان داروی دیگری است که بیشتر برای سم زدایی (آمپول) با روش خاصی تجویز می شود. مصرف کپسول نانوکان همزمان با سم زدایی مصرف شود. شرب تریاک نیز چند ماهی است با هماهنگی معاونت درمان وارد بازار شده و در مراکز درمانی وجود دارد. این روش بیشتر برای معتادانی به کار می رود که نمی توانند از متادون استفاده کنند.

شربت تریاک یک روش درمانی مختص کشور خودمان است.» سم زدایی به دو روش دارویی و غیردارویی انجام می شود. دکتر قدیرزاده روش سم زدایی را این گونه شرح می دهد: «در روش غیردارویی سم زدایی، فرد معتاد به مدت یک هفته تا ۱۰ روز در یک مکان بسته قرار می گیرد و در حقیقت ترک، فیزیکی است. در سم زدایی، علایم فیزیکی بدن درد و مشکلات گوارزشی هم دیده می شود اما روش دارویی، دوز داروهای متادون و بوپرونورفین به گونه ای تنظیم می شود که علایم فیزیکی کمتر شود.»

توجه به نکته های ترک اعتیاد

- اعتیاد یک بیماری زیستی، روان شناختی و اجتماعی است و نمی توان فقط آن را با درمان دارویی کنار گذاشت. اگر می خواهید اعتیاد خود را ترک کنید، همه این مشکلات باید حل شود.

- تمام روش های درمانی باید زیر نظر کادر تخصصی، آموزش دیده و پزشک دوره دیده، روان شناس و مددکار اجتماعی انجام شوند.

- روش های درمان دارویی ترک اعتیاد را هرگز بدون مشورت پزشک انجام ندهید.

- اولین اقدام برای ترک اعتیاد، مراجعه به مراکز درمانی است. گاهی والدین با مراکز ترک تماس می گیرند و می گویند می خواهند فرزندشان را با دارو ترک دهند. این کار درست نیست. هرگز خودسرانه روش ترک خود یا اطرافیانتان را انتخاب نکنید. پزشک با توجه به نوع مصرف، شرایط فیزیکی و شخصیت بیمار تشخیص می دهد چه نوع درمانی برای او مناسب است.

- باید بدانید ماده اصلی همه داروهای تبلیغاتی ترک اعتیاد، «ترامادول» است که یکی از مهم ترین عوارض سوءمصرف آن تشنج است.

- روش های ترک اعتیادی که در این گزارش بیان شده، برای موادمخدر است. برای مواد روان گردان، درمان دارویی نداریم و فرد معتاد به مواد روان گردان به درمان های روان شناختی نیاز دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • lمحمد

      سلام
      خسته نباشید ایامتادون که یک داروی برای بیمارن سرطانی است ایا برای ترک اعتیاد مشکلاتی به وجود نمی اورد

      پاسخ ها

      • اسدالله

        باعرض سلام وادب.نظرمن نسبت به صحبتهای عزیزی که میفرمایندخودسرانه ترک نکنیدو حتما پیش پزشک برید این هست که:خود بنده همین کار را انجام دادم وپزشک معالج به هیچ وجه راضی به ترک متادن یا بی ۲ نبودن.مهمیشه اسرارسون براین بود باید چندسال این دارو را استفاده کنن.تمام اینها هم فقط به خاطر فروش بیشتر شربت وقرص میباشد.جوری که الان چند سال میسه که بی ۲ مصرف میکنم،همیم دارو بارهاموجب لغزش من شده .وهنوزم که هنوز گرفتار مواد وقرص هستم.دیگه نمیدونم باید به کجا مراجعه کنم .همین دیروز هم ۹۹هزار دادم از بنیاد حیاط پاک داروی ترک که داروی کیاهی بیش نیست گرفتم.اینجاهم موقع سفارش کلی احترام گذاشتن ولی زمانی که دارمهارا تحویل گرفتم،به شماره مشاور که به قول خودشون (پزشک ) هستن تماس گرفتم،انگاری که داره با یه تبهکار حرف میزنه باهام رفتار کرد.منم از عصبانیت هرچی جا داشت بارش کردم.البته خیلی معذرت میخوام‌.اینا فقط پولو میشناسن.لطفا اگر راه مناسبی یا پزشک معالجی سراغ دارید معرفی یا راهنمایی کنید.ممنون‌

      • علی

        برپرنفرین خیلی اعتیاد اورتر با عوارض شدید میباشد .به هیچ وجه از چاله به چاه نیوفتید .لطفا در اینترنت جستجو کنید و نظرات مصرف کنندگان را بخوانید . با کم کردن مصرف تریاک بهتر به نتیجه میرسید

      • شهرام

        سلام توروخدابه اندازه سرسوزن وجدان داشته باشید من از شما کمک خواستم باوجود شرایط مالی بدم شماجوز کلاه برداری کاری بلد نیستید همش دروغ دروغ دوتاشربت که به اسم عرق چندتا داروبه ملت بدبخت میدی کلاه میزاریت سرمون شما چقدر بدبختید که از ادمهای که اعتیاد دارن زندگیشونو از دست دادن کلاه بزاری میکنید .اهای ملت اینا همس؟س دروغ کلاه بزاری کوش بری

      • صابر

        بدترین مواد متادون هست تا ۷۰ روز خماری داره لامصب

    • حامی

      متادون بدبخت کننده هست از من گوش بگیر متادون از تزریق بدتره خودتو بدبخت نکن حیاط پاک هم الکیه من گرفتم همش دروغه برگشتش هم دروغه وقتی دارو تحویل گرفتی دیگه جوابتم نمیدن

      پاسخ ها

      • محمود

        بقرانقسم که متادون بهترین شیوه برا ترک هست به شرظی که درست مصرف کنی متادون راه حل علمیش اینه که هربیست ویک روز یک سیس کم کنی والا نمیتونی ترک کنی بهترین راه ترک تودنیاس اینو قول میدم جندسالع مواد میزنه میخوادیه روزه یا یک ماهه باک شه خوب نمیشه قربونت برم

      • حسین

        داداش چرا ادرس دروغ می دی من ۲۵ سال مصرف داشتم هر روشی رفتم موفق نشدم بلخره با متا دون ترک کردم بدون هیچ مشکلی تهد نظر پزشک

      • احسان

        به نظر من بهترین روش برا ترک خود تریاکه ک خوذاکیش کنی و مقدارشو تدریجی کم کنی مثلا 3 هفته 20 درصدشو کم کن اذیت شدی که نمیشی 10 درصدشو کم کن ئ همین جور
        کنگره شصت فقط میتونه کمکت کنه البته بشرطی ک واقعا بخاطر خودت ترک کنی و خسته شده باشی 100 درصد نتیجه میگیری

      • حسین

        حیات پاک واقعا مزخرفه من داشتم تشنج می کردم متاسفم برای کسانی که از اعتماد وبیماری مردم سواستفاده میکنن انشاالله خودشون گرفتار مریضی لاعلاجی بشن

    • حسن

      پس ما چکار کنیم بهترين راه ترک به کیف کشیدن اذیت نکردن خودت

    • رومنin the shild

      داروی ترک اعتیاد حیات پاک همش دوروغه اینم اون شماره ای هست که باهاتون تماس میگیرن بعد گرفتن بسته دیگه شمارت ذخیره میشه و جوابتو نمیدن همش گوشی اشغاله
      ....کلن همه کمپانی با عواملش مجازیه.باور نکنین.اون تیزرم که تو ماهواره نشون میدن اولش داریوش اقبالی حرف میزنه از زجه هاش کلا بیریطه اون مال کانال و شبکه خودش ایینه هست.نه حیات پاک دروغ.کارت قرعه کشی طلا و دی وی دی که میگن توش هست هم دروغه و بسته بندیشو اگه ببینید انگاری از تو جوب اوردن بهتون.

      پاسخ ها

      • اراده

        اراده داشته باش

    • علی

      من گرفتم اماجواب نداد

      پاسخ ها

      • امانیا

        معلومه جواب نمیده.فکرکنم داروی طب بوعلی کارسازه.چون ازفرمولش سردرمیارم.امتحان کنیدحتما..لایک داره

      • بدون نام

        ای بر مادرشون لعنت که این حیوونا باین احساسات این نا چه کار میکنن

      • بدون نام

        باید طاقت بیاری دنباله بهانه برا مصرف نباش

    • mohamad

      سلام،اینهمه نظراماهیچکی حرف اصلی رونزد .تجربه خودم ،سم زدایی،دوبارباسرم هرباریک میلیو باراول ده سال پیش باردوم پارسال،فایده نداشت،شربت متادو که بیچارم کرده هم جانبی هم فراموشی.حلا راستی سه سال هم NAپاک بودم ،لغزش کردم بنابه ذلیلی که خارج ازحوصله،این موضوع میباشد.نمیدونم چنددکتراینجا هست،نمیدونم،کسی هست که ترک کرده وبازلغزش نکرده فکرها روروی هم بریزیم.شاید معجزه ای بشه.منکه خداشاهده دیگه تاازبین بردن خودم فاصله چندانی ندارم،میخوان بگن جهنمی میشم،بجرات میگم ،یکی مثل من،برم جهنم خیلی بهتره تااین نوع عذاب کشین. تازه خیلی هم راحتت ترمیشم،تازه خانواده وپدرومادر،همسروبچه کل طایفه ازدستم راحت میشن.خودمم راحت میشم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست عزیزم به خداتوکل کن و یک بار دیگه هم ترک کن آن شال له این بار دیگه دنبالش نمیری به زندگی امید داشته باش

    • مجید

      دوست خوبم بهترین روش ترک اعتیاد آب درمانیه.یه داروی گیاهی هم هست توی منطقه ی ما که به اسم گُل گُدِر میشناسنش،اسم کتابیش رو نمیدونم،واقعاً معجزه میکنه.توکل کن به خدا و شروع کن،حتماًخدا دستت رو میگیره. اگه هم داروی محلی رو میخوای خودم نوکرت هم هستم و برات میفرستم.من خودم با همین آب درمانی و همین داروی محلی ترک کردم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام اين دارو محلي مربوط به كدام منطقه هست وچطور ميشه پيدا كرد
        لطفا ميشه ايميل جواب بديد

      • دیانا

        سلام توروخداچطوری میشه این دارو روتهیه کرد راهنمایی ازشما بزرگوارمیخوام ممنون

      • reza

        دایرة المعارف گیاهان دارویی بلوچستان
        نام بلوچی : گُلدِر / گُرّدِرّ ، نام فارسی : گلدر ، نام علمی : Otostegia persica ، خانواده : Labiatae

        به گــزارش سرویـــس مقــالات زنان بلــوچ:

        خواص دارویی :

        این گیاه در طب سنتی ایران برای مداوای دندان درد و آرتریت مورد استفاده قرار می گیرد . عصاره ی آبی بخش های هوایی گلدر دارای خواص آنتی هیستامینی ، ضداسپاسم و ضد آرتریت است .

        گزارش شده است که عصاره ی هیدروالکلی گلدر سندرم ترک مورفین را بهبود می بخشد به علاوه ، اثر ضد میکروبی عصاره ی این گیاه بر باکتری های گرم مثبت به اثبات رسیده است .

        نشان داده شده است که عصاره ی متانولی گلدر دارای خاصیت آنتی اکسیدانی معادل چای سبز است و ترکیباتی به نام مورین Morin و کورستین Quercetin در آن خاصیت آنتی اکسیدانی می باشند و دارای خاصیت کاهنده قند خون در افراد دیابتی می باشد .

        نام بلوچی :گُواتام

        نام فارسی : بادام کوهی

        نام علمی : Amygdalus scoparia . L

        خانواده : Rosaceae

        قسمت های دارویی :مغز دانه گیاه
        ...سلام دوستان این فکر کنم این داروی گیاهی رو میگه که منم شنیدم خیلی مثمر ثمر است و خیلی تلخه ..

      • حسین

        لطفا دارو را برای من بفرست

      • بدون نام

        گیاه علف

      • رویا

        میشه اون گیاه رو برا منم بفرستی ممنون میشم

      • حامد

        سلام برا من میفرستید داداش ممنون میشم

      • حسین

        سلام قیمتش چنده بخوام برام میفرستی.

      • مرتضی

        سلام .. داداش جون عزیزات برام بفرست .. چون دیگه دارم به خودکشی فکر مبکنم

    • بدون نام

      سلام داروهای گیاهی چی خوبن

      پاسخ ها

      • راستی چه دارویی

        راستی چه جوری

      • رسول

        اب درمانی همونی هست که تو بعضی از کمپ ها استفاده میشد دوش اب سرد در طول روز چند بار باید بری وهرچی بیشتر سرد باشه بهتره .فقط دفعه اولش سخته بعد عادت میکنی و غذا هم از سوپ بیشتر استفاده کن وتاجایی که میتونی اب ومایعات بخور.

    • حسرت

      سلام آقا مجید آب درمانی چطوره؟
      به‌منم کمک کنید توروخدا دارم نابود میشم

      پاسخ ها

      • امانیا

        اب درمانی یعنی اینکه وقتی داری خیلی ضعف ودردوعرق سردوگرم میکنی.مدت10دقیقه یا8دقیقه بری توحموم دوش اب سردبگیری.اولش سخته ولی چندباربری خودمحور میری.ک خیلی تاثیرخوبی داره.شبم قبل ازخواب خوبه وساعت2 3ظهرکه بیشترگرمت میشه.کلاهروقت اینجورشدی.

      • محمد

        درمان فقط کنگره۶۰

    • عبدالحکیم احمدی

      تاخودت تصمیم قطعی نگیری جگرت جگر شیر نکنی تو یک روز یک هفته یک ماه معتاد نشدی که در کمترین زمان بخواهی مثل اول شوی هرچند سال کی استفاده کردی همانقدر دوام دارد البته به اون صورت لغزش نمیکنی درماه یک بار یک حرف باید فراموش نکنی یکی که خیله خوشحال بودی میدانم فکرت میرود طرف نشه یکی که خیله غمگین بودی بازم فکر حوست طرف نشه میرود در این حالات فقد زجرهای که کشیدی به یادت بیار سی کن به جای بروی یا پیش کسی بروی که از مواد دور است ونشستن پیش فرد مورد علاقه خود بروی که بهت روحی انرژی بده فقد چند دقیقه است رد میشود باید که خود گول بزنی تا از مغزت بیرون میشود فقد خودت خود می تونی نجات بده حرف های احمقانه قلب دوست نامردان خود گوش نگن دنیا دو روز است فلانه رفته بعد مدت پس شروع کرده ویلش کن بیا یک دود بکش یا پیک بنوش فوری باید زجر که کشیدی بدبختی که کشیدی روزهای شب های که بدبختی کشیدی به یاد خود بیار تا خودت با خود نجنگی خود از مرگ تدریجی نجات خدا هم نجات نمیده

      پاسخ ها

      • محمد

        دا ایقد هزیون نگو چی میگی توابخدا نه علمش نه تخصصش نه بخاطرا مردرین راهکارهای غیرتخصصی رمراب شده روزگا

    • الی

      گل گدر ک گفتین واسه آب درمانیه از کجا میشه پیداش. کرد میشه راهنمایی کنین ممنون

      پاسخ ها

      • reza

        تو منطقه ما بلوچستان زیاده، احتمالا سمت شما هم پیدا میشه از عطاری ها بپرسید پیدا میشه، اگه پاسخ منو به دوست بالایی بنام مجید ببینید کاملا متن توضیح دادم .. و اگه لازم داشتی میتونی بگی که بفرستم. اینم پیج من در اینستاگرام است میتونی اونجا راحتتر پیدام کنی .. انشالله همه به پاکی برسند.
        hesam101088

    • اشکان

      سلام داداش توروخدا اگه واقعا این جریان راسته شماره میزارم بهم زنگ بزن یاپیام بده بهت زنگ میزنم من ازاین گیاه میخام خالم زندگیش داره ازهم میپاشه باسه تابچه ثواب میکنی یع عمردعات میکنه حتما جواب بده.

    • محمد

      اينا همش دروغه. يه مشت كه كارشون سر كيسه كردن مردمه. انشالله اين پولا خرج دارو براي خانوادشون بشه. اين پول حرامه پول حرام ميبري خونت خواهر و مادرت وبچت به راهي ميرن كه لياقتتون همونه

    • sara

      سلام اقا مجید میشه شمارتونو لطف کنین بهم بدین؟ زندگیم داره خراب میشه شوهرم قراره ترک کنه ولی میترسم تشنج کنه لطفا کمکم کنین

      پاسخ ها

      • Sina

        من خودم 18 سال مصرف میکردم دارو شاید اثر داشته باشه ولی فقط خود شخص باید بخواد

      • محمد

        سلام خواهرم منم جهارده سال مصرف داشتم راحت با راه حل ابتکاری خودم ترک کردم البته باید بدونم بیمارتون وضعیتش جطوره ازسن وزن وسالهای تخریب جند بار قطع مصرف داشته وغیره. برادرکوچیکتر شمامحمد هستم

      • علیرضا

        سلام .گاهی که ادم گرفتار شرایط بدی میشه .به هر دری چنگ میزنه که شاید نجات پیدا کنه .اما در این بین افرادی هستند مه مترصد چنین افرادی هستند و با گفتن متد و راه حل و یا معرفی یک داروی معجزه اسا فرد را درگیر دو دلی و طبعیت کردن از گفته های خود میکنند. اگر داروی مهجزه اسایی بود متخصصان و پزشکان و دانشمندان به آن پی برده و در اختیار مردم قرار میدادند .بهترین روش در ابتدا خواست فرد معتاد و تصمیم قطعی او دارد و بعد نسبت به نوع و مصرف مواد از پزشک متخصص کمک بگیرید .البته ناگفته نماند خیلی از مراکز ترک اعتیاد بفکر ترک معتاد نیستند بلکه بفکر فروش قرص و شربت خود هستند . داروی بوپرونفرین را به هیچ وجه جایگزین اعتیاد نکنید چون ترک آن از اعتیاد قبلی بدتر خواهد بود .ولی اگر پزشک شربت متادون پیشنهاد داد آنهم اگر بصورت یک دوره مشخص یک تا دوسه ماه نهایتا بود و با کم کردن به صفر رسید استفاده کند ولاغیر. جایگزین کردن مواد با داروی شیمیایی کاری اشتباه است . بنده سه سال درگیر بوپرونفرین بودم و پزشک بمن میگفت فکر کن فشار خون داری و تا اخر عمر مصرف کن. در صورتی که کلی زیانبار است و متوجه کاسب بودن پزشک شدم . و با برگشت به مصرف تریاک و کم کردن آن به نتیجه بهتری رسیدم .البته هر تریاک اشغالی هم نباید مصرف مرد . موفق باشید و گول شیادانی که میخواهند از وضعیت شما سواستفاده کنند را نخورید .

    • بدون نام

      ۵ ساله ک قرص میخوره ی سال فیلم یبار تشنج کرد الآنم چند ماهی میشه دوتا میخوره لج کرده ک فقط تو خونه ترک کنم دوستان کمکم کنین

    • زهرا

      سلام شوهرمنم داره ترک میکنه از این بسته های حیات پاک گرفته ولی هیچ تاثیری روش نداره ترک کردن تو خونه باعث تشنج میشه تورو خدا بهم بگین ؟؟؟ بدنش عرق سرد میکنه همش سردشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام؛این عرق سرد عادی است یعنی این عرق همون تمام سمی هستش که در بدنش است خیلی هم خوبه که عرق بکنه؛بهترین دارو هم روزی چندین بار دوش آب یخ است که معجزه میکنه به طوری که دیگه خودمعرف میره برای دوش گرفتن

      • اسدالله

        خواهر من،عرق میکنه اوایلش،باید دوش بگیره، اینجوری کمک میکنه سم از بدنش زودتر خارج بشه.

      • رویا

        ابجی منم میخوام پکیج حیات پاک رو بگیرم یعنی بدرد نمیخوره ؟؟ لطفا کمکم کن

    • سیاوش

      بهترین راه انجمن معتادان گمنام هست
      خیلی هارو میشناسم از این راه که ریالی هم هزینه نداره مثل من پاک هستن.

      پاسخ ها

      • امانیا

        خب عزیزمن ان ای هم دیگه جالب نیست.یاروپاک شده فکرمیکنه کیه.همش دنبال ناموس مردمه.چون ذهنشونوپرکردن ازحرفای چرتوپرت وهمشم تکراری.من هروقت رفتم بدترشدم.فقط بایدخودت بخوای.متاسفانه یسریاانجمنومثل خونه خودشون ب گندکشدن.ولی 10سال پیش خوب بود

      • بلوچ

        . درود بهترین راه فقط انجمن معتادان گمنام هست .

      • رضا

        سلام کلینیک ترک معتادان گمنام کجاست شماره تماس دارید ? بدون بستری امکانش هست? ایا واقعا ترک میدن یا دنبال فروش متادون هستند

    • هرمز

      توی این زمونه بجای اینکه بیان دستت رابگیرند جیبت رامیزنند دوستان عزیز قرص بی ۲بهترین داروبرای ترکه اما چون خودش وابستگی داره بعدازشش ماه مثلا اگرروزی ۳تابی۲استفاده میکنی قرص رابه چهارقسمت کن وهفته اول بعدازشس ماه روزی۲قرص وسه چهارم ازقرص سومی رااستفاده کن بعداز هفته دیگه ۲قرص وسومس رانصف همینجوری هفته ای یکبار یک چهارم ازقرص راکم کن تا به روزی برسی که با نصف قرصی آرام میشی بعدش هم برای ترک آن نصف هم اون رابه یک چهارم کن یعنی جوری که یک چهارم بشه مصرفت برای ترک اون یک چهارم هم برونزد یکی ازپزشکان ترک اعتیاد که مجوزدارند باتجویز داروهای مسکن به امیدخـــــــــــــدابدنت پاک میشه باید وقت گذاشت برای ترک اگرترک توی ۲۴یایکماه ممکن بود خب همه هروقت دلشان بخواد میکشند بعدبا۲۴ساعت پاک میشن پس همه این حرفها دروغه باید بازمان وتصمیم ومهمترازهمه بخودت تلقین کن بگو من بااین قدوهیکل نمیتونم آیا حریف این مواد مه ۱گرم وزنشه بشم

      پاسخ ها

      • محمد

        اقا چی دارین میکین اون کسی که متادون مصرف داره اگه یه دونه بی دو براره زیرزبونش میدونی چطورحالش بد میشه؟بی دو فقط برا کسایی که تریاک وشیره مصرفشونه اونم کشیدنی اما خوراکی باید بااحتیاط قبلش مشورت کنه.

      • امیر

        سلام دوستان تروخدا ب۲ سرخود مصرف نکنید. ب۲ تداخل دارویی زیادی داره قبل مصرف برای یک بارم شده پیش پزشک برید ب۲ هم مواد مخدر هم ضد مواد مخدر یعنی اگر وابستگی به موادی دارید اون از بدنتون جدا میکنه و علایم خماری شدید روی بدنتون میزاره فاصله مصرف ب۲ با مواد مخدر افیونی بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت یعنی بعد از احساس خماری و مواد صنعتی مثل متادن بسته به میزان مصرف بین ۳۲ تا ۷۲ ساعت

      • امانیا

        ن اقای محترم.این طرزمصرف درموردبی2کاملاغلطه.چون ب2بایدطِیِ7تا10روزاستفاده بشه.واگرن تو6ماه کاملااعتیادپیدامیکنی وروزازنوروزی ازنو

      • علی

        لطفا اطلاعات درست بده قرص بوپرنفرین اعتیاد سختی داره و کسی که روزی نصف قرص میخورد به یک چهارم هم رساند اما میگفت درد خماریش ده برابر ترک تریاکه و ترک بی ۲ خیلی سخت تر از تریاک است

    • هـــــــــرمـــــــز

      سلام بخداوندی خداهمه اینها دروغه آخــــــه مگه شخصی که چندساله داره مثلاتریاک رامیگیم که تخریبش کمتره استفاده میکنه مگه میشه با۲۴ساعت یایکماه تــــــرک کنه!!بنظرمن بهترین روش همان قرص بی۲هستش اما به روش درستش بعدازچهارماه که بی۲رااستفاده میکنی مثلا روزی۴تاقرص هفته ای یک چهارم ازقرص راکم کن یعنی بشه ۳قرص وسه چهارم بعدازیک هفته بعدش یک چهارم دیگه که بشه ۳تانصفی همینجور هفتگی یک چهارم بی۲را کم کنی روزی میبینی که داری روزی یک چهارم استفاده میکنی برای ترک اون یک چهارم همزیرنظرپزشکانی که دوره ترک اعتیاد رادیده اند وکلنینک دارند راحت میتونی اون یک چهـــــــــــارم راکناربزاری آخـــــــــــــــه روی چه حسابی یک بیمارمعتاد که چندسال مواد استفاده کرده با۲۴ساعت یادوهفته ترک میکنه؛؟؟؟

    • شاهرخ

      بهترین روش اینه بری توی یه کمپ درد هم بکشی نمیمیری. هر چی ادم و نکشه قوی ترت میکنه

      پاسخ ها

      • محمد

        چی میگی کمب بدترین انتخابه اسیبه روحی روانیش تا سالهای زیاد بابیمارهس من کمب رفتم بیست ویک روز که نه انگاربیست ویک سال بود بعدش نه تنها ترک نکردم اعصاب وروان هم بیمار

    • چواد

      خواهشا مجید اقا داروی محلی که گفتی برام بفرست شماره میدم یا شمارتوبده تا زنگ بزنم قرارشده داروی ترک حیات پاک برام بفرستند زنگ زدم ومنتظرم تا بیاد اما با این حرفای دوستان میترسم استفاده کنم خواهشا کمکم کنید هرکی اطلاعات در این مورد داره مصرف من روزانه نیم گرم هرویین است خواهشا تا دوروزه دیگه داروی حیات پاک بدستم میرسه اگر میدونید فایده ای نداره زنگ برام بزنید تا مرجوعش کنم تا پولش نپرداختم

      پاسخ ها

      • مراد

        داروی ترک گیاهی من دارم به شرط ازمایشگاه یک لیتر سیصد هزار تومان چون مواد گیاهی که توش کار رفته واقع ان گرونهمثلان یکیش عسل کوهی است

      • بدون نام

        سلام پول رو هدر نده یه مشت دروغه

    • اسدالله

      اخه قربونت برم کمپشم رفتیم،وقتی سرکارمونو نمیشه تعطیل کنی منضورم چند دوره هست ،چجوری باید اینکارو کرد.از کارمونم بیوفتیم دیگه هیچی.ولی در کل مونده به خود ادمی.

    • مهدی

      سلام دوستان هم دردم . روش ب 2 اصلا خوب نیس . خلاصه بگم میای دوزشو کم کنی ی ناراحتی یاچیزی پیش میاد بیشتر میزنی باز روز ازنو روزی ازنو . ب نظرمن باید سریعا اقدام کرد .اونم ازطریق کمپ و جلسات .من بدبخت لبم به هیچ نوع دودی نخورد تا یک سری واسه پرخاشگری پیش دکتر رفتم اون نامردهم قرص زیر زبونی بهم داد منم بعد 3سال مصرف فهمیدم قرص ب2 بوده الانم تو مردابشم 100بارترک کردم ولی ب ی هفته نکشیددلغزش کردم . ولی این دفعه تصمیمم جدیه برام ازته قلب دعاکنید دوستدارم با جسم و روحی پاک برم سروسامون بگیرم . ب امید آزادی

      پاسخ ها

      • مراد

        سلام دوست عزیز شربت ترک اعتیاد گیاهی هم هست یک لیتر سیصد هزار تومان به شرت آزمایشگاه بده تست کنند.میتونی به کارت هم برسیبدون هیچ گونه درد یادگاری

    • س

      خواهشم بگین حیات پاک چطوره

      پاسخ ها

      • محمد

        منم دارم حسابی تحقیق میکنم روش تا فردا میفهمم

      • امانیا

        اشغال اصلا بدردنمیخوره.اخه عزیزمن مگه میشع باعرقی جات اعتیادی ک ازسمهای خطرناک تشکیل شده ترک کرد!!؟؟
        جواب=نخیر ب هیچ وجه

      • بدون نام

        سلام دوست عزیز و گرامی خسته نباشی مبادا این کار و بکنی ÷میخوای ترک کنی. اون که مصرف میکنی سوهانی کمش کن

      • بدون نام

        دروغ میگن اون بیشعورها سود جوهستند

      • مرتضی

        سلام دوست عزیز به هیچ وجه نخر اصلا هر چی که دارن تو تبلیغاتشون میگن همش کذب و واهی و هیچ تاثیری نداره خودم خریدم بعد تحویل هیچ کس پاسخ گو نیست حتی چنتا بد و بیرام میگن که تو بازار بخوایی بخری ارزونتر

      • سولا

        برادر من ، داروی حیات پاک ، کلاهبرداریه ، فقط جیب شما روخالی میکنن ،اگه واقعا میخوای ترک کنی هیچ کس جز خودت نمیتونه بهت کمک کنه ، اگه واقعا انسان بخواد کاری رو انجام بده کاری میکنه کارستون ، ترک که چیزی نیست فقط باید ذهنت رو آمادهذکنی ، امتحان کن ، یه روز که خیلی یالم و سر حال هستی به خودت تلقین کن سر درد داری ، همش از سردردت بنال ، اگه سر درد نگرفتی هر چه خواستی بگو ، همین کارو برعکسش هم ممکنه ، درد و خماری داری به خودت تلقین کن همهدچی درست میشه ، مشروط بر اینکه با تمام وجودت ترک ر کردن رو لخوای ، به همین راحتی نن،

      • ممم

        سلام به ایمیل پیام بده من میخام واسه یکی از دوستان

    • بدون نام

      اقا اسداله راست منم گول خوردم دارو گرفتم الغن موندم چکارشون کنم.

    • اميد

      سلام بهترين دارو براي ترك اعتيادسيب درختي ميباشد طرز مصرفش سه عددداخل كتري جوشانده هر وعدهاي صبح ظهر شب يك ليوان ميل كند

      پاسخ ها

      • امانیا

        ااین ک شمامیگی فقط اسهالودلپیچه رو رفع میکنه خماری رونه داداش عزیزم

      • مراد

        شربت ترکاعتیاد گیاهی هست که تاحالا دوهزار هف صد نفر باشه ترک کردن قسمت سیصد هزار تومان شستشو دهنده هم هست به شرت آزمایشگاه.که هیچ گونه مواد مخدری توش کار نرفتهمیتونی به کارت هم برسی

    • اميد

      سلام به نظر من بهترين دارو براي ترك اعتياد سيب درختي ميباشد بايد بجوشاند ميل كند

    • بدون نام

      سلام بسته حیات پاک نخرید پلوتون دور نریز ... من بسته حیات پاک خریدم ۱۰۰ تومن هزینه کرده الان ده روزه افتادم دارم درد میکشم نخرید دروغ میگن هرچی میکشید با خودش کم کنید

      پاسخ ها

      • رضا

        ب نظر من هر نوع اعتیادی که دارین اول خب در موردش فکر کنین خب ازش خسته که شدین برید یا یک کمپ یا یکجایی که درو روتون قفل کنن و هیچ جوری نتونین بیاین بیرو درد و خماری بکشید ب مدت یکماه اون موقعه دیگه کاملا پاک پاک هستی ودیگر ن دونبالش باش و ن جاهایی که مینشتی برو ون رفیقایی که مصرف دارن رو برید پششون خاطرتون جمع که کلا میزارین کنار فقط اول اون دوتا اول که گفتم رو روش کار کنین حتما جواب میگیرید

    • مجتبی

      سلام دوستان هم دردم کلیه داروهای تبلیغاتی دروغه دارویی که بهمن مفیدتبلیغ میکردفکرکنم پرفکت بودگرفتم کپسول خالی کردم شایدباورتون نشه جون عزیزام داخلش خورده اجروپلاستیک رنگی تکه تکه بوداگه دارویی براترک پیدابشه مثل توپ صداش درمیاد حیات پاک هم کارخونه اش دونه ای سیز ده تومنه وبدردما نمیخوره دروغه اب درمانی ونخوردن خوراکی های سرد موثره متادون هم نهایت تاده روزخوبه وگرنه بیشترجایگزینه خودم دچار شدم اگه فوری کم نشه بدتره

    • بدون نام

      داروی متادون بدترینه بعد یه مدت که میخوری چنان وابسته میشی که اگه بهت نرسه از یه آدم که هرویین میکشه بدتر میشی دندوناتم خراب میشه از همه بهتر ب ۲ هستش ولی تحت نظر دکتر دوش آب هم عالیه

    • اقایی

      سلام دوستان من هم مشکلات شمارو داشتم اما به لطف خدا با یک روش خوب و داروی عالی کنار گذاشتم و خدا بهم یه بچه هم داد چیزی که سالها ازش محروم بودم

    • بعنام

      گلدر ی دارو گیاهی ک بیشتر تو بلوچستان گیر میاد حالا نمیدونم شایدم اونجاهم گیر میاد ی چیزی دیگ بهش میگن ولی شنیدم جواب میده..

    • امید

      سلام دوستان تو رو خدا پولتون را به این داروهای ترک اعتیاد ماهواره ای ندید من دوبار گرفتم اصلا بدرد نخور بودن انگار نه انگار که دارو مصرف کردی فقط داروی گیاهی گل گدر با زنجفیل دم بکنید و بخورید و دوش اب خنک. روزی چند بار من خودم ترک کردم یکساله الان انشاله شما هم اراده داشته باشید میتونید. من تو کلاس ان ای شرکت میکنم کلاسهای خوبیه شرکت کنید به امید پاکی همتون

      پاسخ ها

      • مری

        داروی گل کدر داخل عطاری ها گیر میاد

    • فرهاد

      شما شماره ۲ رو بفرست بعد بگو اشتباهی فرستادم تا برخورد شون روببینی که چقدر ادم هایه خوب وفهمیده ای هستن بعد سفارش بدید

    • فرها د

      شما یه پیامک به حیاط پاک بزن وبعد که تماس گرفتن بگو منصرف شدم ببین چی میشه بعد اگه خواستی برو بگیر

      پاسخ ها

      • علی محمد

        خخخخخخ حتما فحش دادی

    • احسان

      سلام بر همگی.تا می تونید با متادون ترک کنید.بعد متادون هم با خودش کم و کمترکنید و طول ترک تا می تونید داروی محلی گل گلاب زبون بجوشانید و بخورید. و روزی سه تا چهار بار دوش آب خنک.تمام .البته از داروهای مانند آبریزش .استامینفون وغیره هم در مواقعا لازم استفاده شود.اگه جواب نداد .هرچه از دهنتون در اومد حواله من کنید.بخدا جواب داده و میده.

    • نازنین

      سلام دوستان میشه کمکم کنین.من چندوقتی هستش ک روزی۲گرم تریاک مصرف میکنم وبایدب هرشکلی ک شده ترک کنم خواهشاً بهترین روش درمان بهم معرفی کنید درضمن من خانوادم خبرندارن ک معتادشدم بایدجوری ترک کنم ک تابلونشم

      پاسخ ها

      • reza

        بیا این آدرس اینستاگرام، داروی محلی که دستمون گفت معرفی کنم و یا پیدا نکردی بفرسث،
        Hesam101088

    • امیر

      دوستان سلام . 18 ساله تریاک با وافور میکشم . در خلال اون الان بالای 14 ساله متادون هم مصرف کردم . قرص سناتور گرفتم . مفت نمی ارزه و دروغی بیش نیست . اگه دوستان در رابطه با این گیاه گل گدر اطلاعی داره لطفا اطلاع بده . من دیگه خسته ام ، کمکم کنبن لطفا که کم آوردم و طاقت درد هم ندارم .

    • بدون نام

      من بسته ترک اعتياد حياط پاک رو سفارش دادم معجون حياط پاک کسي تا حالا استفاده کرده ببينه چطوره داريوش هم مياد با معتاد صحبت ميکنه نظرتون چيه درباره اين دارو

      پاسخ ها

      • بی گناخ

        لعنت خدا به حیات پاک وباعرض معذرت خانمی از کمپانی به اسم معصومی سفارش دادم این کار را می کند تعریف زیاد وقتی می گفت به حق پنج تن نجات پیدا می کنی همش دورغه روز اول مصرف کردم نرسیده به بعدظهر با پنج وعده مصرف هزارتا خم یازه زدم خمار خمار اون هم بامصرف روزی دوگرم تریاک اشعال این روزگار حالا شبشه ....نخرید

      • با اراده

        پاکم با همین حیات پاک

    • هادی

      سلام دوستان،من چندسال موادمصرف کردم خواستم ترک کنم گفتن متادون بخورخوردم اعتیادشدیدی بهش پیداکردم بازقرص بوپرنورفین روبهم پیشنهادکردن نتیجه ای نگرفتم ودوباره به موادروی اوردم همه فکرجیب خودشون هستن راههای زیادی رفتم نتیجه نداد،به نظرمن کسی که به طورموقتی میخواموادنزنه وبعددوباره تفریحی بزنه ترک نکنه بهتره

    • پریا

      سلام من ۳ روز شربت های حیات پاک رو خوردم معده درد شدید گرفتم سردرد های شدید . درد خماری خیلی کمتر از این درد هست خواهشا داروی ترک اعتیاد حیات پاک رو نگیرید .

      پاسخ ها

      • حسین پور

        والله بنده مصرف کردم واقعا راضی بودم الان ۴۰ روز با همین پکیجا حیات پاک پاکم

      • هادی قیومی

        مشکل معده طبیعیه داری سم زدایی میکنی

    • مهران رستمی

      ترک اعتیادفقط فقط قطع مصرف نه داروگیاهی نه قرص نه چیزای دیگه به ادم کمک میکنه فقط قطع مصرف خونه هم نمیتونی بروکمپ هرکی هم میگه کمپ بده چرت پرت میگه

    • اصغر

      حیات پاک طریقه مصرفش چگونه است?
      نوشته قبل و بعد از غذا.اگه تا اون موقع خمار شدم چی?
      کسی هست استفاده کرده باشه.
      الانم که دستم رسیده هر چی زنگ میزنم جوابم نمیدن.

    • داغون

      خسته شدم.خسته.داغون.

      خودمو میگم.مرگ شرف داره.خسته شدم

    • بدون نام

      سلام دوستان به خداتامیتونیدمتادون مصرف نکنید من سه سی سی شربت میخوردم بعدازچهارسال مصرف متادون خواستم متادون روترک کنم تامرگ رفتم بعدازیک ماه دردوزجروبی خوابی تمام نتونستم به تریاک رواوردم الانم بعدازاون یک ماهی که زجرکشیدم ده روز دارم تریاک می شم هنوزدرددارم تریاک دردم رو تسکین نمیده متادون موادی هست که بدون اینکه بخوای خودش مصرف رو بالا میبره ترک بامتادون روازسربیرون کنید

    • محمد

      سلام دوستان من پک داروی ترک اعتیاد حیات پاک رو درخواست دادم هنوز پست تحویلش نداده به نظرشما بسته رو تحویل بگیرم جواب میده یا فقط برای سرکیسه کردن مردم هست وتبلیغاتش دروغه
      لطفا جوابمو بدین
      قبلاتشکر میکنم از همکاری شما عزیزان

      پاسخ ها

      • بی کناه

        نخر همش اب نعناع است واللاه بلاه

      • فرهاد

        اگه حیات پاک شرکت معتبری بود تبلیغاتش از رسانه ملی پخش میشد.واقع بین باشید و دور از هر گونه تعصب رفتار کنیم.مطمئن باشید تبلیغی که از رسانه خودمون ببینیم معتبره و نهایتا در صورت مشکل میشه اعتراض کرد.در پایان نگاه یک شخص معتاد به زندگی با نگاه یه آدم سالم فرق میکنه.یاید با توکل به خداوند مهربان دستمون رو بدیم به دست یه فرد سالم و مطمئن و تا پاک شدن کامل دنیا رو از نگاه اون شخص ببینیم

      • ehsan

        خوبه اگر طاقت داری 3 روز دوسته من ترک کرده باهاش

    • مهتاب

      من یه قرصی میشناسم توی یه عطاری در کرج میفروشن که از زنیان و‌چندتا گیاه دیگه درست شده چند نفر باهاش ترک کردن از اطرافیان یبارم خودم‌ترک کردم‌ولی باز لغزش کردم نخوه استفادش با کم کردن قرصه اصلا درد نداره دونه ای ۱۵۰۰ هستش من چند روزه خریدم و دارم استفاده میکنم هفته ای یکم ازش رو کم میکنم ولی درکل تا خود فرد نخواد هیچی کمکش نمیکنه اراده قوی و قدم برداشتن در راستای هدف ترک

      پاسخ ها

      • حسن

        میشه اسمش رو بگی یا برام بفرستی هزینه اس رو هم میدم بخدا

      • با اراده۶

        سلام دوست عزیز
        آدرس عطاری رو بهم میدی من تهرانم

      • علی

        بابا اون قرصو ننداز همش توش پره ترامادول وبرگ خشخاشه همش دروغه

    • مهدی۴۵۴۵

      من چهارده سال شیره زدم امدم ترک کنم با متادون اسیرش شدم طوری که ۲ تا میخوردم الان شش ماهه شربت تریاک میخورم تنوستم از ده سیسی به ۴/۵ برسونم ولی الان ثابت مونده فکر کنم اثرات متادون خیلی مخربه چون هنوزم خماری خاص متادون دارم خواهش میکنم فقط برنامه ریزی کنیدوگرنه دردش با مرگ فرقی نداره

    • مصطفی

      سلام عزیزان من خوب توجه کنید جواب سوالات تون رو میگیرید. اونی که میگه ترک اراده میخواد کاری نداره خماری نکشیده.به هیچ وجه با اراده نمیشه ترک کرد خودتون رو گول نزنید من یکسال تریاک روزی یه بست میکشیدم بعدا چندماه با وافور ،عملم همین بود ، رفتم برای ترک چون واقعا نمی تونستم یک ماه برم زیر پتو ننه ننه کنم ، خدا ازش نگذره دکتری قرص فروش که من رو تو دام متادون انداخت چون من تریاک می کشیدم متادون برای من نبود الان 7 ساله متادون میخورم از روزی یه بست تریاک رسیدم به 35 سی سی متادون اونا که میخورن می دونن چقدر زیاده ، خلاصه متادون باعث شد روش زندگیم عوض بشه دوستی عملی رو ترک کردم و به زندگی برگشتم منتها خیلی چیزها رو از من گرفت یکیش میل جنسی و دومی اینکه متادون ترک کردنش صد هزار بار سخت تر از از مخدر دیگه است ،اگر متادون میخوری یا مشتقات مرفین پشت بندش b2 بخوری اگر نمیری شانس آوردی من تا مرگ رفتم سراغ ب 2 نرید به هیچ وجه اما راه چاره چیه ،اول با خانواده ات رو راست باش ،با زنت مادرت و بقیه و بگو معتادی و میخوای ترک کنی و بعد با نظارت اونها برو روانشناس و با هرچی معتاد شدی کم کن تا ترک بشه راه دیگه نداره ، منتها این زمانی جواب می ده که دیگه آخر خط باشی بعد از کم کردن که چند ماه طول میکشه کامل باید تحت نظر روانشناس باشی ، پولشو نداشتی برو جلسات آن ای ولی تریپ اونها رو بر ندار و باهاشون قاطی نشو ، ترک روانی دو سال وقت میخواد و بعد تازه ترک کردی ،هر کس میگه ترک راحته معتاد نبوده ، اگر میتونی یک ماه بری زیر پتو ننه ننه کنی شک نکن بکن ، من که توانش ندارم یکبار گردم موهام کامل سفید شد، شب خوش

    • امیر

      سلام من همش 19 سال دارم خدایی خیلی خسته شدم هروئین متادون شیره ترامادول معتاد هر کوفتی که بگی شدم قرص از ماهواره گرفتم هیچی هم جواب نمیده پنج سال خلاف کردم تو سه روز اندازه ده سال زجر کشیدم تورو خدا کمک کنید

      پاسخ ها

      • حسین

        دوست عزیز من بدترازتوبودم خدارو یاد کن برو کمپ بیست روز بخواب ما راهی نداریم بایدمسیرو عوض کنیم
        م

      • فرهاد حمیدی

        قرص یا شربت//

    • حسین

      من همه راهها رو رفتم فقط فقط واسه فروش تبلیغ میشه اخر رفتم کمپ دو هفته خوابیدم حقیقت پنج روز درررد کشیدم الان دوساله پاکم باید درد رو بکشی که یاد مواد نکنی

      پاسخ ها

      • اجمد رضا 1111

        میتونستی تو خونه خودت ترک کنی

    • شیوا

      سلام ببخشیدمن۵ساله دارم ترامادول مصرف میکنم الان روزی ۲تامیخورم بنظرتان چیکارکنم بتانم ترک کنم حیف من که قرص میخورم این راه من نبوده ونیست منتهاگرفتارشدم خداگرفتاراون کسی کنه که روزاول این قرص روبهم داد.لطفااگه راهی روبلدین بهم بگین؟

    • شیوا

      سلام.من ۵ساله ترامادول استفاده میکنم خداروشکرباگذشت ۵سال بازمصرف قرصم روزی ۲تاس خواهش میکنم اگه کسی مصرف قرص داشته والان ترک کرده کمکم کنه بهترین روش روبهم بگه.ممنونم

      پاسخ ها

      • سهیل،

        سلام رفیق من ۱۰ سال ترامادول ،و وسطاش دو سالی ترامادول و الکل رو با هم مصرف میکردم، هم برای شما هم همه عزیزان مصرف کننده بهترین راه کنگره ۶۰ هستش ، داخل گوگل سرچ کنید آدرسهاش میاد

    • همایون

      سلام دوست من...بله من ترک قرص داشتم متادون باعمل روزی 250میلیگرم درروز.بهترین راه ترک هم فقط ب فقط اب درمانی هستوبس...

      پاسخ ها

      • حسن

        داداش من چندساله متادون میخورم ولی هرگز بیشتراز یه قرص چهل نخوردم و حتی تو مقطعی پنج هم خوردم بیست هم خورپم ولی هرگز خمار نشدم و الانم چندوقتی بوت بیست میخوردم الانم دارم پنج میخورم بدون اینکه خمار بشم، میخواستم بدونم چطوری این پنج رو هم حذفش کنم بنظرت

    • محسن

      داروی پاور تاپ خیلی عالیه

    • بدون نام

      سلام به نظر من بهترین دارو برا ترک تریاک ب۲ هست فقط زیر نظر یه ادم با تجربه به من جواب داد ارزوی پاکی برا همه همدردادارم یا حق

      پاسخ ها

      • حسین

        از چاله به چاه رفتنه

    • asd

      سلام دوستان بدترین راه متادونه بویژه شربت که کبد ودندون نابودمیکنه وچنان وابسته میشی که با خوردن شیره وتریاک به بدبختی میتونی ول کنی مصیبته من بدبخت از روزی یک گرم تریاک رفتم دکتر اول بی2داد رسیدم به 48ساعت نصف بعد یک چهارم روزسوم خماری داشتم بدتراز تریاک بعد دکتر گفت متادون بخور اینم بگم متادون بخوری بعد ب2 نابودمیشی احتمال تشنج زیاده بماند رسیدم به 25 سی سی متادون اومدم رفتم 500 سی سی خریدم کردم توجا نوشابه روزی 20 سی سی خوردم 10 سی سی آب ریختم بعد 40 روز دیگه تقریبا نصف کمتربود اومدم دیگه روزی 10سی سی خوردم 5 سی سی آب ریختم روز چهارم چنان خمارشده بودم داشتم میمردم رفتم دکتر باز آش همان آش وبدبختی همان دکتر گفت باید هفته ای نیم سی سی کم کنی گفتم الان سه ساله از یک گرم تریاک رسیدم به 20 سی سی دیگه اومدم رفتم30 گرم تریاک خریدم روزی پنج گرم خوردم تا 6 روز ولی خواب نداشتم اما نعشه هم نمیشدم اصلا کشیدن نمیشد فهمیدم عوارض خوردن شربت متادون خلاصه بعد باز 30 گرم خریدم البته از یکی ترک کرده بود راهنمایی گرفتم ایندفعه انداختم تو آب و جوشوندم بعد همون آب تریاک و روزی ده سی سی خوردم وپنج سی سی آب ریختم بعد یکماه دیگه نخوردم سه روز کمی اذیت شدم البته شربت کدیین خریدم دوتا روزی دو درب شربت خوردم الانم بیست وهفت روزه هیچی مصرف نمیکنم بهترین شیوه همین تریاکه با آب نه اذیت میشی نه چیزی فقط تورو خدا سمت متادون نرید حساب کنید مواد ده گرم میکشی بعد با یک قرص آروم میشی اولش پس این قرص خیلی بدتره یا شربت متادون

      پاسخ ها

      • س

        سلام از این نظری که دادی من از چند نفر شنیدم اما باور نکردم من خودم روزی ۳۰سی سی شربت متادون میخورن دیگه خسته شدم هر چه بخورم نعشه نمیشم زیادی هم بخورم چرت میزنم اگر واقعا این روش جوشاندن تریاک جواب میده امتحان کنم درد نداره؟ جواب سوالم بده

      • بهنام

        چقدر اب داخل تریاک ریختی و جوشوندی؟ لطفا پاسخ بدیدی

    • نیلو فر

      من فقط ۱۸سال دارم از این برنامه خوشم اومده

    • بدون نام

      اکثر معتادا بدبخت بیچاره ن که اگه یه روز سر کار نرن ندارن بخورن اون وقت اگه برن کمپ ۲۰ روز از کجا بیارن بخورن

    • علی

      سلام به نظرمن اولواخر باید دردو بکشی پس چه بهتر که بری کمپ ترک کنی وبعد به کمک ان ای پاک بمونی€

    • علی

      سلام به نظرمن اولواخر باید دردو بکشی پس چه بهتر که بری کمپ ترک کنی وبعد به کمک ان ای پاک بمونی€

    • عباس

      سلام دوستان منم همه راههارو رفتم شیره تریاک متادون به2الانم حیات پاک سفارش دادم برام دعا کنید خسته شدم از این زندگی نکبت بار

      پاسخ ها

      • علیرضا محمدی

        خوبه فقط کم نیار

    • رضا

      حیات پاک کلابرداریه

    • مسافر

      سلام دوستان اعتیاد یه بیماریه که قابل درمانه زمانی هم که درمان اتفاق بیوفته برای همیشه حساب با مواد مخدر و محرک بسته میشه ولی یک شبه این اتفاق نمیوفته طول درمان و نیاز به آموزش و دارو داره که کنگره ۶۰ به رایگان اون رو در اختیار مصرف کننده ها میزاره من سالها درگیر اعتیاد به شیشه و تزریق هرویین و سایر مواد بودم همه راهها رو هم که بعضیاش با هزینه های سنگین بود رو امتحان کردم و نتیجه نگرفتم ولی در نهایت توی کنگره ۶۰ به رایگان به درمان رسیدم الان سالهاست که دیگه مواد و سیگار تو زندگیم جایی نداره امیدوارم همه کسانی که اعتیاد دارن هم توی این مسیر قرار بگیرن و درمان بشن

    • کامران

      سلام دوستان بهم کمک کنید میخوام با داروی ترک اعتیاد حیات پاک ترک کنم ولی شماره پیامک رو ندارم که چه عددی به چه شماره ای ارسال کنم؟

    • مسافر سهیل ،

      دوستان خودتون رو اذیت نکنید، بهترین راه اینه که از نردیانی که بالا رفتیم پله پله پایین بیایم ، وگرنه آسیب خواهیم دید، کنگره ۶۰ به طور پیشرفته اعتیاد رو درمان میکنه، دقت کنید درمان ، ترک نه ، ترک ماله دوچرخه س ،

    • رخشانی

      لطفا برای مصرف این دارو راهنمایی كنید

    • حسن

      میشه واسه منم بفرستی بخدا هرچی هزینه اش هست میدم

    • رضا

      سلام خواهشا خودتان به متادون آلوده نکنید اگر امکانش هست به کنگره شصت مراجعه کنید توی تمام شهرستان ها هست اگر نیست فقط از تریق آب تریاک استفاده کنید حداقل دوما طول میکشد این روش حتما جواب میده چون چند تا از دوستانم از طریق کنگره شصت ترک کردن چند نفر هم آب تریاک خوردن اول اراده خودتان شرطه موفق باشید

    • آرمان حسین پور

      من ۱۰ سال مواد مخدر مصرف میکردم و راه های زیادی برای ترک استفاده کردم اما چند هفته قبل با توصیه یکی از دوستان پکیج حیات پاک استفاده کردم الان ۴۰ روز پاک هستم هم مشاورین دلسوز دارن و هم از محصولشون عالی بود

    • ارمن میناسیان

      بنده حدود دوسال هست که از مواد مخدر صنعتی استفاده می کنم روشهای زیادی برا ترک مواد مخدر امتحان کردم اما جواب نگرفتم قبل از اینکه به کمپ ترک اعتیاد برم تصمیم گرفتم از بسته حیات پاک تهیه کنم ، الان ۱۲ روزه که دارم مصرف میکنم هیچ وسوسه آیی ندارم خدارو شاکرم من کار ندارم که بعضی از همدردام گله کردن از این بنیاد اینو میدونم ما ایرانیا همیشه ملت شاکی هستیم من از حیات پاک و محصول بینظیرشون و مشاوره های دلسوزانه اشون واقعا کمال تشکر دارم مرسی از حیات پاک

      پاسخ ها

      • ۲۳

        الان پاااااکی

    • مادر مهربان

      من پسرم حدود ٥ سال اعتياد به مورفين ترياك داشت خيلي راهها رو امتحان كردم تا اينكه تبليغ بنياد حيات پاك ديدم از محصولشون خريداري كردم واز مشاوره بسيار خوب مشاورانشون استفاده كردم وباعث اين شد پسرم ٨٦ روزه پاكه، خواستم تشكر كنم از بنياد حيات پاك خدا خيرشون بده اينايي كه بد مينويسن احتمالا رقباي بنياد حيات پاك هستن كه دارن خرابش مي كنن واقعا تيم حرفه اي هستن خدا خيرشون بده ..

    • امين

      دوستان من از پكيج حيات پاك استفاده كردم الان ٢٠ روزه كه هيچ مصرفي ندارم واقعا پكيج ومشاوره هاشون عالي بود ممنون از حيات پاك اين افرادي كه اينطور نظرات بد مينويسن خودشون بنظرم نميخان پاك بشن و از حيات پاك ايراد مي گيرن بنظرمن هم محصولاتشون عاليه وهم قيمتشون و هم راهنمايي هاشون بازم ممنون از بنياد حيات پاك فرصت را از دست ندهيد واقعا جواب مي گيرين دوستان

    • محمد به زندگی بزگشته

      سلام من کلاس های ای جی او همراه با قرص ب 2 استفاده میکردم یه بار هم کمپ رفتم همش تحقیر یعدش با متادون فقط الکی یک و نیم از ماه گرفتن یه مشاور هم نداشت که ما رو راهنمایی کنه بار ترک کردم ولی باز برگشتم یکی ار رفیقام که اولین بار با هم شروع کردیم اول گل میکشیدم من دیگه جواب نداد رفتم شیشه بغد اون داداشش معرفیش کرد به ینیاد حیات پاک بعد اون ترک کرد بعد به من گفت من گفتم همش تبلیغات اونم دارو گیاهی منم که دوبار ترک کرده بودم جشمم اب نمیخورد

      پاسخ ها

      • عباس

        سلام من امروز حیات پاک سفارش دادم نتیجه گرفتید ازش خواهش میکنم جوابمو بده

    • محمد به زندگی بزگشته

      من که پول ندادم خودش منو معرفی کرد پول دارو داد رو استفاده کردم یه خانم دکتر رو هم مشاور دارن توی کل درمان منو راهنمایی 50 درصد دارو بود 50 درصد مشاوره و تکنیک هایی که خانم دکتر جنتی داد الان 11 ماه پاکم وسوسه هم ندارم هنوز منو راهنمایی میکنه واقغا پولشون حلالشون باشه منو از این نکبتی خلاص کردن دوستان سرتون رو درد نیارم زندگیم داشت نابود میشد.هر کس واقغا میخواد پاک بشه اول باید خودش بخواد بعد یه درمان خوب

      پاسخ ها

      • عباس

        سلام من امروز حیات پاک سفارش دادم نتیجه گرفتید ازش خواهش میکنم جوابمو بده

    • حمید

      بنیاد حیات پاک فقط کلاهبردار ند من ده روز دارو گرفتم ولی نه دیگه جواب تلفن میدن ونه طریقه استفاده از دارو من به نظرات دوستان اعتماد نکردم و حیات پاک سرم کلاهبردار گذاشت اصلا به تبلیغات رسانه خارجی اعتماد نکنید

      پاسخ ها

      • عباس

        سلام من امروز سفارش دادم نتیجه گرفتید ازش خواهش میکنم جوابمو بده

    • ناشناس

      من شوهرم معتاد هست سفارش دادیم بنیاد حیات پاک به نظر شما دارو ها بدرد میخوره یا نه

      پاسخ ها

      • حسام علیان نژاد

        خوبه ولی خودش باید بخواد

      • عباس

        سلام من امروز سفارش دادم نتیجه گرفتید ازش خواهش میکنم جوابمو بده

    • مهدی

      محصولاتشان عالی ما چند نفر از بچه های محل گرفتیم والان ده روزه که مصرف مواد مخدر نداریم اوون دوستی که میگه جواب تلفن ندادن اتفاقا ما هربار تماس گرفتیم جواب دادن هم مشاورین با تجربه دارن وهم محصولاتشان عالیه با تشکر از حیات پاک

      پاسخ ها

      • عباس

        سلام من امروز سفارش دادم نتیجه گرفتید ازش خواهش میکنم جوابمو بده ممنون

    • بدون نام

      از بنیاد حیات پاک دارو گرفتم تازه یک بار استفاده کردم نمیدونم خوبه یا نه بعد گفتن شماره خانم دکتداخل جعبه دارو هست اما نبود نظ شما چیه

      پاسخ ها

      • عباس

        سلام من امروز سفارش دادم نتیجه گرفتید ازش خواهش میکنم جوابمو بده ممنون

    • امید 32

      سلام داروهای حیات پاک اگر بخواین ترک کنید میتونید اونی که نتونسته اراده نداشته اگر قرار بود راحت باشه که به شربتاش اعتیاد پیدا میکردین. از آشناها باهاش تونستن ترک کنن ولی چند روزه اول سختی داره

    • -jahan98p-

      حیات پاک برای کسی که بخواد واقعا بزاره کنار خوبه مثل کمپ خونگی میمونه سخته درد داره ولی شدنیه

      پاسخ ها

      • رضا

        دردم میشه نداشته باشه

      • بدون نام

        باید تحمل کرد

    • امید 32

      سلام داروهای حیات پاک اگر بخواین ترک کنید میتونید اونی که نتونسته اراده نداشته اگر قرار بود راحت باشه که به شربتاش اعتیاد پیدا میکردین. از آشناها باهاش تونستن ترک کنن ولی چند روزه اول سختی داره

      پاسخ ها

      • عباس

        سلام من امروز حیات پاک سفارش دادن بدرد بخور بود برات ترو خدا فقط جوابمو بده نکنه ابروم بره خسته شدم

    • سلطانghorbani

      کسی که بخواد ترک کنه میکنه کسیم که نخواد دنباله بهانس که به کشیدن ادامه بده ربطی به حیات پاک و حیات ناپاک نداره دارو گرفتی اراده داشته باش ترک کن .کلا ما معتادا دنباله اینیم که بگیم این بده بود بزار بکشیم ولش کن

    • ali paknejad

      منم همین عقیده دوستمونو دارم فقط اراده اراده

    • جواد نارویی بچه سیستان

      من سفارش دادم بیارن انشالله که خوبه

    • mohammad

      خدا کنه که خوب باشه .اگر خوب باشه دارن خدمت میکنن به جامعه

    • حسین

      اقا من پکیج رو گزفتم شما استفاده کردی راحت بود؟

      پاسخ ها

      • حببب

        من ۴روزه حیات پاک مصرف میکنم دردندارم فقط بی خوابی وتیک عصبی دارم ۳شب نخوابیدم

    • دردمند8954

      خدا لعنت کنه اونایی که جوونای مردومو معتاد میکنن
      باز خدارو شکر این شرکتا هستن که یه روزنه امید باز میکنن 1 نفرم ترک کنه ارزش داره

    • ابراهیم سلیمی !!!!!

      برا داداشم حیات پاک گرفتم ممنون از راهنماییاتون به امید پاکی برا همه

      پاسخ ها

      • عباس

        سلام حیات پاک گرفتی تاثیر داشت تروخدا جواب بده من امروز سفارش دادم

      • بی نام

        سلاام داداشم چهارسال معتاده تریاکه مصرفش خیلی کم فقط شب میخوره اونم خیلی کم ایا پکیج حیاط پاک خوبه سفارش بدم اخه زندگیش داره ازهم میپاشه

    • sobhan ert

      برا پاکی هر کاری میکنم اگر خوبه بگیرم داروهای حیات پاکو لطفا کمکم کنیدhelp-*****

    • سیه ALI پوش

      بهتر از کشیدنه حد اقل آدم براش انگیزه میاد که بتونه زهر ماریو بزاره کنار .خدایا خودت کمک کن

    • hamid

      داداشای اتوبان کش خودم داروشون خوبه مجوز داره به یکی از اشناهام گفتم گفت بگیر الان گرفنم ار فردا میخوام استفاده کنم کسی استفاده کرده به ما هم بگه

    • علی

      درمان اعتیاد فقط کنگره 60،یک روش اصولی و علمی بدون کوچکترین عوارض

    • ارش

      دوستان به جان بچه ام نخرید حیات پاک اشغاله من یک روز دارم استفاد میکنم دوباره تشنج کردم داداشم.گفت نخر من گوش.نگردم بهترین روش.روش.سوهانی هست داداشم.دوماه ترک کرده با همین روش.دردش.از این خیلییییی کمتره ولی شدنی.هست با چشم های خودم دیدم ترک کرده ولی چون من از درد میترسیدم اینو خریدم ولی اصلا بدرد نمیخوره دعا کنیم برام بتونم با روش.سوهانی کمش.کنم و بعدم کلا بزارم کنار

    • مهدی

      دوستان اصلا داروی حیاط پاک نخرید اینقدر تبلیغ میکنن مشاوره هامون باهاتون تماس میگیرن من دارو رو خریدم یکبار تماس نگرفتن ببینن من ترک کردم یا نه خودم تماس گرفتم اول بعنوان خریدار جوابمو دادن تا بهشون گفتم من دارو رو خریدم سوال دارم تلفن و قطع کردن وجوابمو دیگه ندادن دارو رو هم استفاده کردم هیچ تاثیری نذاشت که بماند تشنج هم کردم اگه از دوستان داروی بهتری سراغ دارین به ما هم بگین

    • رضا

      درود بر همه عزیزان ، من چهل و سه سالمه و بیست و سه ساله شیره میخورم روزی پنج گرم. یک بار پنج سال پیش ترک کردم به روش سوهانی، یعنی یه ترازوی دیجیتال خریدم و هرروز یک سوت از مصرفم کم کردم و بعد از سه ماه کاملا ترک کردم و فقط روزی دوتا دیفن میخوردم که اسهال نگیرم. یه سال پاک بودم و دوباره تو یه مجلس ختم دوباره شروع کردم و الان دوباره روزی پنج گرم شیره میخورم . به نظرم روش کم کردن مصرف بهترین راه نتیجه دادنه. وگرنه هیچ قرص و دارویی موثر نیست

    • رضا

      سلام. سعی کنید در شناخت دارو کنجکاو نشید شک نکنید چون ترک رو سختتر غیر ممکن میکنه یا اینکه خودتون برای خودتون دوزش رو تجویز میکنید. ان شالله همه گرفتار های اعتیاد ازش رها بشن.حق پناهتون

    • بدون نام

      تلل

    • حمید

      سلام من داروی حیات پاک خریدم بد نیست درد کم دارم خماری هم ندارم راحت میرم سرکارم فقظ کاش یه دوره های میداشتن یه کمپینی میداشتن ما رو دور هم جمع میکردن بهمون مشاوره میدادن راههنماییمون میکردن که وقتی پاک شدیم دیگه برنگردیم مشاورشون خوبه ولی ای کاش رو در رو بود ولی هم قرص میدن هم شربت تا الان که خوب بوده تا بعدش ببینیم چی میشه دوستان اگه ترک کردید فقظ اراده کنید برنگردید مشغول کار بشید دکتر مشاور هم برید ورزش کنید رزیم غدایی هم رعایت کنید من راضیم

      پاسخ ها

      • عباس

        سلام خوبی اقا من این حیات پاکو سفارش دادم چطوریه جواب گرفتید امروز سفارش دادم ترو خدا کمکم کنید هیچ کسی نمیدونه اطرافم نمیخوام ابروم بره

    • م/ه

      سلام توروخدا کمکم کنید من برای همسرم که مصرف شیشه داره حیات پاک سفارش دادم آیا این قرص وشربت حیات پاک تاثیر گذاره کمکم کنید

      پاسخ ها

      • ماهان

        فقط کم کردن دوز همون موادی که استفاده میکنه .بقیه چیزا مثل حیات پاک و سناتور و .... چرتی بیش نیست اونا خودشون اعتیاد اورن .

      • عباس

        سلام میشه بگید نتیجه چی شد من امروز سفارش دادم ممنون میشم ازتون

    • ماهان

      بهترین بهترین بهترین روش ترک کم کردن تدریجی همون موادی که استفاده میکنی اصلا سعی نکن تو یکی دو ماه ترک کنی این همه وقت استفاده کردی این دو سه ماهم روش فقط کم کم دوز موادت رو بیار پایین نه درد میکشی نه خماری چشم میزنی میبینی به قدری کم شده مصرفت که نگو امتحان کن

    • بن

      سلام به همه،من عمرم توی اعتیاد و ترک رفت،حاصل سالها تجربم رو میگم و چیزی جز این ک میگم درست نیس؛در اعتیاد به خانواده مورفین راه حل قطع مصرف و استفاده از ۷ سیسی متادون و روزانه نیم سی سی کم کردنه،این فقط جهت ساده کردن ترکه.بدرود

    • بدون نام

      با هزار امید این پکیج رو گرفتم ولی هیچ گونه کمکی به من نکرد اصلا جلوی خماری ودرد بدن رو نمیگیره! خدا لعنتشون کنه بکه با روان بیمار اعتیاد بازی میکنن و پولشو ازش میدزدند

      پاسخ ها

      • Rezam

        حیات پاک پکیج خوبیه من گرفتم ..ولی باید دوش آب سرد حتما بگیری من دوهفتس الان پاکم کم کم می‌خوام کلا نخورم دیروز نخوردم اصلا هم خماری نداشتم دوستان فقط اراده مهمه ... وسوسه نشی تمومه یکم خودتونو سرگرم کنین تا نرین دورش.. بخدا پاکی از همه این مواد و قرصای کوفتی بهتره ..خودتونو حیف نکنید

    • جعفرقمی

      خدا لعنتشون کنه کل این شرکتهای الکی ترک اعتیاد ،دیگه معتاد خانواده معتاد چیه که سر کیسشون کنی،البته بگم این پولها رو خرج بدبختیاشون میکنن شاید الان نه

      پاسخ ها

      • گمنام

        سلام دوستای گلم درد بکشید زجر بکشید ولی بزارید کنار خودتون من روز سوممه درد دارم و ابریزش و اشک چشم ولی به خونوادتون فکر کنید پدر مادر خواهر برادر... اگه بفهمن چه زجری میکشن اشک بریز درد بکش ولی درد و اشک خونواده رو نبین... یه بار از خودتون بدتون میاد هیچ قرصیم نخوردم ولی میدونم که میتونم

      • reza1975

        سلام دوستان.بهترین راه ترک اینه که شربت متادون رو هرسه روز یک دهم سی سی کم کنید طوری که بدنتون متوجه کم کردنش نشه.وقتی به کمتراز یک سی سی رسیدین شروع به تنظیم فاصله زمانی مصرف کنید هرروز یک ساعت دیرتر مصرف کنید کم کم می‌بینید بدن داره مقاوم میشه هروقت هم درد وخماری داشتین برین زیردوش آب سرد.حتما جواب میده من الان زیر یک سی سی رسوندم .خوب پیش رفته.یاعلی

    • محمد

      اقا درد بکشید و اشک بریزید و بلرزید ولی صدای حق حق مادرتون و خونوادتون رو نشنوید یه غلطی کردیم باید پس بدیم من تو کارخونه سر کار هم میرم ولی دردش رو تحمل میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج