۱۸۷۴۴
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

مقایسه کامل گالکسی نکسوس با آیفون ۴ اس

آیفون ۴ اس در بسیاری از جهات بهتر از گالکسی نکسوس است که در ادامه مطلب به دلایل آن می پردازیم:

مقایسه کامل گالکسی نکسوس با آیفون ۴ اس

مقایسه کامل گالکسی نکسوس با آیفون ۴ اس

iphone ۴S

برترین ها: آیفون ۴ اس در بسیاری از جهات بهتر از گالکسی نکسوس است که در ادامه مطلب به دلایل آن می پردازیم:

  • Siri
همانطور که همه ما می دانیم Siri بزرگترین قابلیت و ویژگی آیفون ۴ اس است. البته Siri هنوز کامل نیست ولی بسیار جلوتر از سرویس های مشابه خود مانند Voice control اندروید است.

  • اپلیکشن ها
برنامه های تا حدودی سطح بالا و همچنین کاربردی تری برروی آیفون ۴ اس قرار دارد تا برروی گالکسی نکسوس. در زمینه بازی و سرگرمی ، بازیهای بهتری برروی آیفون ۴ اس مانند nomaly Warzone Earth HD, Bike Baron و Infinity Blade II قرار دارند تا بررروی گالکسی نکسوس.

  • صفحه نمایش، اندازه
صفحه نمایش آیفون ۴ اس مقداری روشن تر است و البته به مراتب در نمایش متن بهتر از صفحه نمایش گالکسی نکسوس عمل می کند.

  • کیفیت ساخت
در این بخش آیفون یک پیروزی بدون دردسر را دارد ، ساخته شده از شیشه و فلز که با هم ترکیبی بسیار عالی را تشکیل می دهند و قطعا در دست گرفتن آن، احساس بسیار خوبی را منتقل می کند.

  • عمر باتری
برخلاف گالکسی نکسوس آیفون ۴ اس عمر باطری بسیار بهتری دارد. میتوان یک روز کامل و بدون شارژ را با آیفون ۴ اس و با استفاده های متنوعی که از آن می شود را پشت سر گذاشت ولی در این زمینه و با این مقدار کارکرد نمیتوان زیاد به گالکسی نکسوس اطمینان کرد.

  • iOS, Airplay و سازگاری
PhotoStream یک بخش از iOS ۵ است که تصاویری که برروی آیفون شما می باشد را برروی دستگاه های دیگر منتقل می کند. همچنین سیستم AirPlay برروی آیفون ۴ اس به شما اجازه انتقال تصویر و نشان دادن آن برروی یک صفحه نمایش بزرگتر را می دهد. البته همانطور که می دانید می توانید از آیفون ۴ اس برای کنترل تلویزیون اپل نیز استفاده کنید.

  • دوربین
هنگامی که بحث دوربین می شود باز هم برگ برنده در دست آیفون است، حسگری بزرگتر ، عملکرد بهتر در نور کم و همچنین دسترسی سریعتر به دوربین از مزیتهای دوربین آیفون ۴ اس نسبت به گالکسی نکسوس است. همچنین وجود PhotoStream و ویرایش راحتتر عکس ها در آیفون ۴ اس از دیگر مزیت ها آن به شمار می رود .

  • لوازم جانبی و داک ها
هنگامی که شما یک آیفون ۴ اس می خرید، نه تنها امکانات و ویژگی های بسیار خوبی را در اختیار گرفته اید، بلکه قابلیت تهیه تعداد زیادی لوازم جانبی مفید و متنوع را نیز بدست می آورید. از کیس های مختلف گرفته تا انواع متنوع اسپیکر در طرح ها و رنگهای متنوع و زیبا. در این زمینه نیز قطعا تنوع و تعداد دستگاه های جانبی آیفون ۴ اس بسیار بیشتر و بهتر از گاکسی نکسوس است.


مقایسه کامل گالکسی نکسوس با آیفون ۴ اس

Galaxy Nexus

مطمئنا بهترین اسمارت فون های اندرویدی ، اسمارت فون هایی هستند که شرکت تولید کننده آن به نوعی با گوگل در ارتباط باشند، چرا که آنها آخرین نرم افزارها و آخرین آپدیتها را به راحتی از گوگل می گیرند. گالکسی نکسوس یکی از این اسمارتفون هاست که با اندروید ۴.۰ و صفحه نمایش HD ، می تواند برای خرید یک انتخاب بسیار خوب نیز باشد. درست است که آیفون ۴ اس دارای ویژگی های بسیار خوب و زیادی می باشد، ولی در بعضی از موارد گالکسی نکسوس می تواند برتری خود را بر آیفون ۴ اس نشان دهد. در اینجا به ذکر چند دلیل این برتری می پردازیم:

  • صفحه نمایش HD و عریض
گالکسی نکسوس صفحه نمایشی عریض تری دارد و رزولوشن ۷۲۰P HD را در اختیار کاربر خود قرار می دهد که با استفاده از آن می توان به تماشای ویدئوهای HD پرداخت و همچنین لذت انجام بازی ها را دو چندان کرد .

  • Google Voice
سرویس Google Voice یکی از ابزارهای مفید برای مدیریت تماس های تلفنی و انجام کارهای دیگر است . کارکرد این اپلیکشن برروی گالکسی نکسوس به مراتب بهتر از کارکرد آن برروی آیفون ۴ اس است.

  • Google Maps
وقتی که پای ارائه یک سرویس به میان می آید، یکبار دیگر گوگل موفق به شکست اپل شد. در مورد Google Maps صحبت می کنیم. به همراه گالکسی نکسوس شما به راحتی می توانید با استفاده از این سرویس مکان مورد نظر خود را پیدا کنید. و البته هیچ نیازی به تایپ آدرس مورد نظر و اتلاف وقت خود ندارد، چرا که به راحتی می توانید آدرس مورد نظرتان را از لیست Contacts خود برداشته و از آن استفاده کنید.

  • NFC برای پرداخت و به اشتراک گذاری
گالکسی نکسوس دارای NFC یا NEar Field Communication می باشد ، که به شما اجازه میدهد تا از تلفن همراه خود برای به اشتراک گذاری اطلاعات و فایل با یک دستگاه نکسوس دیگر که دارای Android Beam می باشد ، استفاده کنید . این یک ابزار فوق العاده مفید است که قطعا بهترین کاربرد آن در زمینه پرداخت های الکترونیکی است .

  • انتخاب کیبورد
اگر شما به کیبورد آیفون ۴ اس علاقه ای ندارید، هیچ گزینه دیگری برای انتخاب ندارید، اما برعکس اگر شما به کیبورد پیش فرض اندروید ۴.۰ گالکسی نکسوس علاقمند نیستید، شما آزاد هستید تا کیبورد مورد علاقه خود را انتخاب کنید. بعنوان مثال شما می توانید از کیبورد SwiftKey X برروی گالکسی نکسوس استفاده کنید که به نظر بهتر از کیبود آیفون ۴ اس میرسد حتی در سیستم اطلاح خودکار.

  • پشتیبانی از فلاش
ممکن است شما هیچ علاقه ای به فلاش نداشته باشید ولی همانطور که می دانید تکیه بسیاری از وبسایت ها به فلاش می باشد. پس با کالکسی نکسوس شما به راحتی می توانید از وبسایت ها و ویدئوهای مختلف استفاده کنید، در صورتی که معمولا در آیفون شما با پیغام "please download the latest flash player" مواجه می شوید.

  • جی میل
در رقابت با آیفون ۴ اس ، قطعا گالکسی نکسوس در این زمینه بهتر از آیفون است ، در آپدیت اپلیکشن Gmail ، دسترسی به چند اکانت را برروی یک صفحه نمایش بزرگتر، بسیار بهتر و آسانتر کرده است. مدیریت ایمیل برای کسانی که حساب Gmail دارند، در گاکسی نکسوس بهتر از آیفون ۴ اس است.

  • صفحه اصلی
گالکسی نکسوس در این بخش نیز بهتر عمل می کند . پوشه ها و Widget ها یکی از دلائل این برتری است. اندروید هنوز هم بعلت داشتن Widget ها از آیفون در این زمینه بهتر است. استفاده از Widget بسیار مفید و متنوع، مانند Widget مربوط به تقویم، ایمیل و یا حتی وضعیت آب و هوا می تواند مزیتی غیر قابل انکار برای گالکسی نکسوس و اندروید باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فقط apple 4s!!
      به قول اون ضرب المثلى كه ميگه من اون قدر پول دار نيستم كه جنس آشغال بخرم!

    • تبسم

      دوست عزيز ناشناس، اساساً موافقم باهات!!!

    • مردان

      من يه ابل ٤دارم نمي خوام با دمباي عوضش كنم جون كالكسي نوت مثل دمباي هستش

    • Mohammad

      سلام . راستش رو بخوايد من خودم هم آيفون ٤ دارم هم ٤ اس هم آي پود و هم آي پد ولي راستش رو بخواييد به نظر من واسه ما ايراني ها و طبق شرايط اينترنت داخل كشور گلكسي بهتره ، ولي خارج از ايران محصولات اپل قابل مقايسه نيست با محصولات ديگه ، منم سالي دو ماه بيشتر ايران نيستم وگرنه شايد اپل رو انتخاب نميكردم

    • بدون نام

      فقط گلگسیs3 فقط تو ایران ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج