۱۸۷۴۶۲
۳ نظر
۵۰۷۲
۳ نظر
۵۰۷۲
پ

موهایی مانند یک پرنسس داشته باشید

کیت میدلتون، دوشس کمبریج، با سبک خاص و شیکی که در لباس پوشیدن و آرایش خود دارد الگوی زنان جوان بی شماری است که از مدل لباس گرفته تا کیف و کفش و حتی لباس پوشیدن او در دوران بارداری را با دقت تعقیب می کنند.

موهایی مانند یک پرنسس داشته باشید

برترین ها - ترجمه از نگین فانی نام: کیت میدلتون، دوشس کمبریج، با سبک خاص و شیکی که در لباس پوشیدن و آرایش خود دارد الگوی زنان جوان بی شماری است که از مدل لباس گرفته تا کیف و کفش و حتی لباس پوشیدن او در دوران بارداری را با دقت تعقیب می کنند. موهای پرپشت، بلند و زیبای کیت و از او یک خانم تمام عیار می سازند. شما هم بد نیست برای موقعیت های رسمی و خاص از مدل موهای او الگو بگیرید. در اینجا برخی از زیباترین مدل های موی او جمع آوری شده اند.

۱. آخرین حضور کیت که ماه های آخر بارداری خود را پشت سر می گذارد در مجامع عمومی به روز بزرگداشت سربازان انگلیسی که در افغانستان جان باختند باز می گردد. او به ندرت موهایش را جمع می کند، ولی وقتی این کار را می کند، همیشه مدلی مناسب و زیبا را انتخاب می کند.

موهایی مانند یک پرنسس داشته باشید

۲. خانم دوشس را با این مدل مو خیلی زیاد می بینیم. موهای سالم، خوش رنگ و براق او با این حلقه های بزرگ بسیار چشمگیر می شوند و حسادت خیلی از خانم ها را بر می انگیزند.

موهایی مانند یک پرنسس داشته باشید

۳. این مدل نیمه جمع از آن مدل هایی است که خیلی راحت در خانه می توانید درست کنید. کافی است پایین موهایتان را با سشوار یا دستگاه فرکن حالت بدهید و بخشی از آن را رو به بالا داده و با سنجاق یا کشی زیبا ببندید.

موهایی مانند یک پرنسس داشته باشید

۴. دوشس کمبریج هم که باشید، زیباترین موهای دنیا را که داشته باشید هم موهایتان در برابر هوای شرجی بیش از این نمی تواند دوام بیاورد. این تاج گل زیبا واقعا برازنده کیت است.

موهایی مانند یک پرنسس داشته باشید

۵. این مدل موی ساده و رمانتیک که با دانه های مروارید تزئین شده است از آن مدل هایی است که در عین سادگی خیلی شیک هستند و حتی عروس خانم ها هم می توانند از آن استفاده کنند.

موهایی مانند یک پرنسس داشته باشید

۶. نیازی به توضیح اینکه شینیون هایی که بخشی از مو در آنها بافته می شود چقدر مد شده اند نیست. شما هم اگر قرار است در مجلسی رسمی ظاهر شوید حتما از این نوع مدل ها استفاده کنید، البته یادتان باشد که موهایتان را به دست آرایشگری ماهر بسپارید.

موهایی مانند یک پرنسس داشته باشید

۷. این هم یک مدل دیگر شینیون همراه با بافت به سبک خانم میدلتون! کیت در زمینه انتخاب مدل مو واقعا بینظیر است. شما اینطور فکر نمی کنید؟

موهایی مانند یک پرنسس داشته باشید

۸. کلاه هایی که کیت میدلتون استفاده می کند همگی زیبا هستند و جلوه موهای او را دو چندان می کنند. ولی خوب متاسفانه از آن چیزهایی نیستند که هرکسی بتواند استفاده کند. حداقل در حال حاضر چنین مدی برای عوام وجود ندارد. شما هم اگر از خاندان سلطنتی نیستید، استفاده از این کلاه ها را به شما توصیه نمی کنیم.

موهایی مانند یک پرنسس داشته باشید

۹. از این مدل کلاه شما هم می توانید استفاده کنید، هر چند که بیشتر به درد عکس های آتلیه ای یا ژست های کنار ساحل می خورد. اما کیت دوست داشتنی با این کلاه شبیه به دختران جوان زیبا و معصوم در فیلم های کابویی شده است، مگر نه؟

موهایی مانند یک پرنسس داشته باشید

۱۰. به احتمال ۹۹ درصد این مدل موی کیت را دیده اید. احتمال این که اخبار این ازدواج سلطنتی با حاشیه های فراوان را نشنیده باشید خیلی کم است، ولی حیف بود که حرف از موهای کیت میدلتون، دوشس زیبا و محبوب کمبریج، به میان بیاید و از مدل موی ساده ولی بسیار زیبای او در روز عروسی اش حرفی زده نشود.

موهایی مانند یک پرنسس داشته باشید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Baran

      با اون تاج گله شبیه احمقا شده
      عکس آخر هم خیلی زشت افتاده:|

    • بدون نام

      فقط یه زن ایرانی میتونه در حالیککه بوی قرمه شبزی میده از آشپزخونه بپره بیرون بگه اه اه طرف چقدر زشته که اون طرف هم عروس سلطنتی باشه
      حالا همه دنیا اشتباه تشخیص دادن
      راست میگی آخه گونه هاش پروتز نیست و لبهاش با نیم کیلو ژل شبیه تایر تریلر 18 چرخ نکرده

    • بدون نام

      واقعا ما کجای کاریم؟؟؟؟ این خانم عروس خانواده ی سلطنتی هست و چقدر بی آلایش و ساده هم در آرایش هم در لباس پوشیدن..... واقعاااا تعریف ما از زیبایی چقدر با استاندارد ها فرق میکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج