۱۸۷۹۲۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

آی‌برتر، دروازه ارتباط با کسب‌ و کارهای شهری

زندگی شهری مناسبات خاص خودش را دارد. جمعیت زیاد، محله‌های گوناگون، ترافیک متراکم، بازارهای پرازدحام و مسیرهای طولانی گوشه هائی از این زندگی است.

آی‌برتر، دروازه ارتباط با کسب‌ و کارهای شهری

برترین ها: زندگی شهری مناسبات خاص خودش را دارد. جمعیت زیاد، محله‌های گوناگون، ترافیک متراکم، بازارهای پرازدحام و مسیرهای طولانی گوشه هائی از این زندگی است. و با توجه به همه این موارد حتما همه ما به تجربه فهمیده‌ایم آنچه که در کلان شهرها کیمیاست، "زمان" است.

هزاران کسب و کار مختلف در کلان شهرها فعال هستند که طی سالیان گذشته ما را به این فکر وا داشته که ای کاش منبع و مجموعه‌ای از کل اطلاعات شهری در کمترین زمان در اختیار ما قرار می‌گرفت بلکه از این راه زندگی شهری ما دست‌خوش تغییرات بزرگ و مثبتی شود.

طی سالیان گذشته، نهادهای مختلفی اقدام به جمع‌آوری اطلاعات شهری کرده‌اند اما حضور و وجود اینترنت در زندگی روزمره، بسیاری از برنامه‌ریزی‌ها را تغییر داده است. الان اینترنت آن فضایی ست که ما برای پیدا کردن جواب هر سوال به آن مراجعه می‌کنیم. بنابراین باید این فضا پاسخگوی نیازهای شهری ما باشد. به طور مثال پاسخی شبیه آی‌برتر.

آی‌برتر، دروازه ارتباط با کسب‌ و کارهای شهری

پیشنهاد کسب‌وکارهای و خدمات شهری نزدیک و در دسترس

آی‌برتر در حال حاضر در اختیار شماست. مجموعه‌ای از اطلاعات شهری مبتنی بر فضای مجازی. هم قابل استفاده در کامپیوترهای شخصی و هم قابل استفاده از طریق گوشی‌های هوشمند .

در آی برتر اطلاعات شهرهای تهران ،کرج ،مشهد ،جزیره زیبای کیش قرار داده شده است و بزودی اطلاعات شیراز و شهرهای شمالی کشور در آن دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

در آی‌برتر با یک کلیک، کسب‌وکارهای موردنیاز خود را بیابید. شما می‌توانید راه جستجوی خود را از یکی از فیلترهای مکان و نوع خدمات هموار کنید. به راحتی در فیلدهای مربوطه نوع خدماتی را که در نظر دارید از لیست کامل و متنوعی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، انتخاب کنید. به همین ترتیب برای انتخاب موقعیت مکانی در هر کجای شهر نیز می‌توانید اقدام کنید.

آی‌برتر به شما می‌گوید هر کسب‌وکاری چه خدماتی ارائه می‌دهد. ساعات کاری آن چه زمانی است. نه تنها نشانی دقیق کسب‌وکار را برای شما مشخص می‌کند بلکه برای شما جهت‌یابی نیز کرده و بهترین مسیر را در اختیار شما قرار می‌دهد.

با آی‌برتر دیگر در شهر سردرگم نخواهید شد. هیچ نشانی و موقعیتی را گم نخواهید کرد و امکان انتخاب از میان بهترین‌ها را دارید. در یک کلام با آی‌برتر همه موقعیت‌های شهری در دستان شماست.

آی‌برتر، دروازه ارتباط با کسب‌ و کارهای شهری

آکهی نامه های پیک برتر در آی برتر

آی برتر سرویس جدید کانون تبلیغات پیک برتر است که اطلاعات تمامی آگهی نامه های پیک برتر از سال ۹۲ به بعد تنها گوشه ای از کسب و کارهای ثبت شده در آی برتر است.در کنار این اطلاعات خدمات شهری از جمله پمپ بنزینها ،بانکها ،ادارات پست و پلیس ،سینماها ، مراکز فرهنگی و مراکز خرید نیز در این سرویس در دسترس است.

آی‌برتر: دنیای رقابت میان کسب‌وکارهای شهری

آی‌برتر فقط مختص به شهروندان، مصرف‌کنندگان و دنبال‌کنندگان خدمات شهری نیست. بلکه کسب‌وکارهای مختلف هم می‌توانند به کمک آن موقعیت خود را تثبیت کنند.

آی‌برتر، دروازه ارتباط با کسب‌ و کارهای شهری

کسب‌وکارهای کوچک از طریق آی‌برتر به عموم مردم معرفی خواهند شد و آن گروهی که تجارت‌های بزرگ‌تری دارند می‌توانند به کمک آی‌برتر خود را به دایره بزرگتری از مشتریان بالقوه معرفی کنند و طی زمان کوتاهی آن‌ها را تبدیل به مشتریان بالفعل و فعالی کنند که موجب رونق بازار ایشان خواهند شد.

صاحبین کسب‌وکار می‌توانند تجارت خود را با صرف زمان کوتاه و به صورت رایگان در آی‌برتر ثبت کرده، اطلاعات خود را به آسانی وارد کنند و بعد آماده شوند برای افزایش مخاطب و کسب مشتریان تازه.

اگر کسب‌وکاری دارید، فارغ از کوچک یا بزرگ بودن آن، فقط کافی ست در ثبت اطلاعات خود کوشا و دقیق باشید و مرتب نیز این اطلاعات را به‌روزرسانی کنید. سپس به دنبال کنندگان خود از طریق پنل مدیریتی خود دقت کنید تا نقاط قوت و ضعف‌هایی که دارید از چشمتان دور نماند.

آی‌برتر بستر مناسبی برای معرفی نام‌های کوچک و بزرگ است. برای معرفی تجارت‌هایی که در گوشه گوشه شهر قرار گرفته‌اند و مشتریان و مخاطبان خاص خود را دارند. فقط کافی ست حلقه ارتباط این دو گروه پیدا شود. به آی‌برتر مراجعه کنید و امکانات آن را بسنجید. آی‌برتر بسیار شبیه این حلقه مفقوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج