جاباما
۱۸۸۰۱۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اگر کی‌ روش دستمزد نگرفته، چرا مانده؟!

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اگر کی‌روش می‌گوید خودش و دستیارانش ۴ سال است پول نگرفته‌اند چرا اینجا مانده و کار کرده است.

خبرگزاری تسینم: کارشناس فوتبال کشورمان گفت: اگر کی‌روش می‌گوید خودش و دستیارانش ۴ سال است پول نگرفته‌اند چرا اینجا مانده و کار کرده است.

ابراهیم قاسمپور در خصوص صحبت‌های روز گذشته (یکشنبه) کارلوس کی‌روش و انتقادهایی که به علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال داشت، گفت: در ارتباط با صحبت‌هایی که مطرح شده فکر می‌کنم بخشی از صحبت‌های اسدی درست بوده و بخشی از صحبت‌های کی‌روش هم درست است.

وی افزود: اینکه اسدی گفته کی‌روش با دستمزدی که گرفته نتوانسته دستاوردی برای فوتبال ایران داشته باشد و در حد استاندارد نیست، به نوعی فدراسیون فوتبال را زیر سؤال برده است. این صحبت اینگونه معنا می‌دهد که اسدی در بدو ورود به فدراسیون فوتبال متوجه شده کی‌روش برای ما مفید نبوده اما با این حال فدراسیون فوتبال چند سال روی او پافشاری کرده است. هرچند صحبت‌ها در این خصوص ضد و نقیض است و مسئولان خودشان هم نمی‌دانند چه اتفاقی رخ می‌دهد. اگر آنها به مفید نبودن کی‌روش اعتقاد دارند و به این موضوع واقف هستند چرا کاری انجام نمی‌دهند و اگر هم این صحبت‌ها درست نیست، چرا عنوان می‌شود؟

بازیکن پیشین تیم ملی با بیان اینکه صحبت‌های کی‌روش برای اخراج شدنش برای این است که «دست پیش بگیرد که پس نیفتد» خاطرنشان کرد: او با این صحبت‌ها می‌خواهد مبلغ باقی مانده قراردادش را بگیرد و برود. اگر بخواهد استعفا بدهد به این پول نمی‌رسد و البته دلایل دیگری هم پشت این قضیه است.

«کی‌روش گفته که به همراه دستیارانش ۴ سال بدون دریافت دستمزد و پاداش کار کرده‌اند و صحبت‌های اسدی توهین به خانواده‌های آنها بوده است». وی با اشاره به این بخش از صحبت‌های کی‌روش یادآور شد: اگر کی‌روش ۴ سال دستمزد نگرفته، چرا اینجا مانده و کار کرده است؟ حتماً فوتبال ما جذابیت‌هایی برای او داشته که قبول کرده در تیم ملی کار کند. او در حالی که به تمام مشکلات فوتبال و فدراسیون واقف بود قراردادش را تمدید کرد تا به فعالیتش ادامه دهد.

قاسمپور ادامه داد: من هم با اسدی موافقم که کی‌روش دستاوردی برای فوتبال ایران نداشته است. با مربیان ایرانی و خارجی قبلی هم به جام جهانی رفته بودیم و حتی در جام جهانی ۹۸ با پیروزی مقابل آمریکا ۳ امتیاز گرفتیم در حالی که در جام جهانی ۲۰۱۴ یک امتیاز کسب کردیم. صعودمان به جام جهانی هم یک معجزه بود و اگر بازی‌های داخل خانه و خارج از خانه‌مان را نگاه کنید، ما با معجزه راهی جام جهانی شدیم. سیستم بازی دفاعی و دل بستن به ضد حملات باعث شد فوتبال زیبایی از تیم ملی نبینیم و کی‌روش هم تا به اینجا از اشتباهاتی که رخ داده، استفاده کرده است.

«اگر قرار است مربی خارجی دیگری بیاوریم بهتر است کی‌روش بماند، چون به سیستم ما آشناست». وی با بیان این جمله گفت: ماندن یا رفتن کی‌روش هیچ تأثیری در فوتبال ما ندارد. فوتبال ما ساختار مریضی دارد و به نظرم با رفتن یک مربی و آمدن مربی دیگر نه مشکلی پیش می‌آید نه پیشرفت می‌کند. علت این موضوع هم درست بررسی نشدن مشکلات فوتبال توسط مسئولان است و تصمیماتی که می‌گیرند به هیچ‌وجه تأثیرگذار نیست.

قاسمپور تأکید کرد: فوتبال ما مانند یک بیمار سرطانی است که اگر برای آن هزینه کنید امکان دارد که خوب شود و شاید هم اتفاقی رخ ندهد. البته ما با همین وضعیت هم در آسیا حرف اول را می‌زنیم و آن هم دلایل خاص خودش را دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج