۱۸۸۰۲۱
۲ نظر
۵۱۹۴
۲ نظر
۵۱۹۴
پ

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

اگر مي‌خواهيد در ميان ديد و بازديدهای عيد ساعتي را در آرامش و ريلكسي بگذرانيد و در گوشه‌اي دنج و آرام زمانی را با دوستان يا نزديكان‌تان باشید، بد نيست سري به رستوران ايتاليايي بليني بزنيد.

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟
مجله سیب سبز:

يك تجربه ناب و كاملا ايتاليايي

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

اگر مي‌خواهيد در ميان ديد و بازديدهای عيد ساعتي را در آرامش و ريلكسي بگذرانيد و در گوشه‌اي دنج و آرام زمانی را با دوستان يا نزديكان‌تان باشید، بد نيست سري به رستوران ايتاليايي بليني بزنيد. در منوي اين رستوران بيش از هر چيز با انواع پاستاها و اسپاگتي‌هاي ايتاليايي رو به رو مي‌شويد و سس‌هاي خوش طعم و متنوعي كه شايد پيش از اين طعم آن را نچشيده باشيد. پاستاي پانزروتي، پاستاي راويولي، اسپاگتي، پنه ايتاليايي و پاستاي نيوكي در كنار ۲۴ نوع پيتزاي معروف ايتاليايي از معروف‌ترین اين غذاهاست

.آدرس: خيابان فرشته، فرعي شبديز

براي دوستداران غذاهاي ارگانيك مديترانه اي

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

اگر در گروه علاقه‌مندان به غذاهاي مديترانه‌اي و يوناني قرار داريد حتما سري به رستوران سانتوريني بزنيد. اين رستوران كه نامش برگرفته از جزيره‌اي در جنوب يونان است؛ فضايي بسيار آرام و دلنشين دارد و معماري آن تداعي كننده رستوران‌ها و خانه‌هاي يوناني است. يكي از خوشمزه‌ترين غذاهايي كه نبايد از كنار آن ساده بگذريد استيك مخصوص سانتوريني است كه از گوشت تازه و ارگانيك تهيه مي‌شود. اين گوشت از دنده بره تهيه مي‌شود و پس از خوابانده شكالاماري با سس تاتار و سالاد روستايي يوناني از جمله پيش‌غذاهاي مثال‌زدني اين رستوران است.

آدرس: نبش كوچه چهارم خيابان گاندي

انتخابي براي مشكل‌پسندان

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

اگر قرار است در يكي از روزهاي نوروزي با جمعي از دوستان‌تان وعده غذاخوري بگذاريد بد نيست به يك رستوران چند منظوره برويد تا سلايق همه اعضاي گروه درنظر گرفته شود. گاهي وقت‌ها انتخاب رستوراني كه بتواند در عين حال غذاهاي ايراني و فرنگي را با هم سرو كند دشوار است اما رستوران نارنجستان اين ويژگي را دارد چون به همان راحتي كه مي‌توانيد در اين رستوران خاويار ايراني، كباب لقمه زعفراني، سبزي‌پلو، قزل‌آلا، باقالي پلو و ماهيچه را سفارش دهيد، مي‌توانيد از منوي غذاهاي فرنگي آن ميگوي اسپانيايي، پاستا آلاكاربونارا، كباب ژاپني و چيكن ساته سفارش دهيد.

آدرس: براي اين تجربه به يادماندني بايد سري به طبقه يازدهم برج سرو واقع در سعادت‌آباد بزنيد.

اگر به هندي‌ها علاقه‌منديد

اگر تا امروز امكان تجربه غذاهاي هندي را نداشته‌ايد حتما تصور مي‌كنيد تمامي غذاهايي كه آنها سرو مي‌كنند به تندي فلفل‌هاي چيلي آتش به جان‌تان می‌اندازد.

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

نگران نباشيد در رستوران دهلی دربار حتي براي گياهخواران هم منوي مخصوص و آتشي وجود دارد. در اين رستوران مي‌توانيد با انتخاب تيكاي كشميري، ساكوالای پنجابي و پلوي ماهاراشي خودتان را در ناف دهلي تصور كنيد. پيشنهاد ما اين است كه بعد از صرف غذا حتما يك فنجان ماسالا چاي سفارش دهيد.

آدرس: براي اين تجربه به يادماندني بايد سري به خيابان اسداللهي واقع در خيابان دربند تجريش بزنيد.

اگر رستوران گياهي را ترجيح مي‌دهيد

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

يكي از مشكلاتي كه اغلب گياهخواران به آن دچارند انتخاب‌هاي محدودي است كه منوي غذايی اغلب رستوران‌هاي گياهي در اختيارشان قرار مي‌دهد. ما رستوراني گياهي را به شما معرفي مي‌كنيم كه در آن مي‌توانيد انواع بشقاب‌ها و لقمه‌هاي غذايي گياهي را سفارش دهيد. انواع گراتن، لازانيا و پنه‌هاي گياهي در كنار پلوي مخصوص رستوران آناندا مي‌تواند يك وعده غذايي هيجان‌انگيز باشد اما هيچ چيز هيجان‌انگيز‌تر از سوپ مينسترون به عنوان پيش غذا، كالزون ليونه به عنوان غذاي اصلي و الماس آبي به عنوان دسر نيست.

آدرس: اختياريه جنوبي جنب مخابرات

در مركز پايتخت غذاي چيني بخوريد

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

اگر به غذاهاي دريايي و چيني علاقه‌منديد يا دوستاني داريد كه تجربه يك وعده غذاي چيني حسابي وسوسه شان كرده مي‌توانيد به مركز شهر سري بزنيد و خاطره يك وعده غذاي چيني با چوب‌هاي غذاخوري را براي مدت‌ها در خاطرتان ثبت كنيد. يكي از معروف‌ترين غذاهاي اين رستوران كه خيلي با ذائقه ايراني‌ها سازگار است مرغ با سس شيرين و ترش است. اما شايد حيف باشد به «رستوران چيني» سري نزنید و براي يك بار هم كه شده طعم اردك پكن داك يا لابستربسبك كانتن را تجربه نكنيد

آدرس: كوچه عبده بالاتر از ميدان وليعصر(عج)

كباب‌خوري به سبك مغول‌ها

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

افرادي كه اهل تست كردن و تجربه‌هاي جديد هستند حتما از رستوران‌هاي مغولي استقبال مي‌كنند. مخصوصا آنها كه كباب را به هر غذاي ديگري ترجيح مي‌دهند مي‌توانند لذت خوردن يك كباب‌خوري حسابي به شيوه مغول‌ها را در رستوران مغولي راشن تجربه كنند. اگر براي اولين بار است كه خوردن غذاهاي مغولي را تجربه مي‌كنيد بد نيست بدانيد كه انواع كباب‌ها و باربيكيوهاي مغولي در مخلوطي از سبزيجات، سس مخصوص و روغن زيتون طبيعي تفت داده مي‌شوند و طعمي ويژه دارند. يان كباب‌ها از جمله سالم‌ترین كباب‌هايي هستند كه ممكن است شانس مصرف‌شان را داشته باشيد چون در كنار حجم قابل‌ملاحظه‌اي از سبزيجات و فيبر سرو مي‌شوند. پس حتما تمپوراي مرغ و ميگو، كباب ميگوي مغولي و باربيكيو مغولي را امتحان كنيد.

آدرس: شهرك قدس (غرب)، ايران زمين،‌ مركز تجاري گلستان

نوستالژيك بازي با سندباد و علي‌بابا

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

براي شما كه غذاهاي اصيل و سنتي ايراني را به هر غذاي ديگري ترجيح مي‌دهيد انتخاب‌هاي زيادي وجود ندارد. به هر رستوران سنتي كه پاي بگذاريد با تنوعي از غذاهاي اصيل ايراني مواجه مي‌شويد. اگر چه كيفيت غذاها در همه رستوران‌ها شبيه هم نیست. درهرحال رستوران سندباد از آن دست رستوران‌هايي است كه دكوراسيوني بسيار متفاوت دارد. فضاي داخلي اين رستوران شبيه عرشه كشتي طراحي شده است. تورهاي ماهيگيري، نگارگري‌هاي سبز و قرمز، فانوس‌هاي قديمي و آويزهايي كه تداعي كننده سبك زندگي مردمان جنوب است، ديوارهاي اين رستوران را تزئين كرده است. در اين رستوران علاوه بر ازون‌برون كبابي و ميگو با سس تاتار مي‌توانيد استيك شيرماهي و باقالي‌پلو با گوشت بره را سفارش دهيد.

آدرس: خیابان طالقانی، هتل پارسا

تجربه‌اي متفاوت در يك فضاي جنوبي

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

اگر تجربه سفر به كشورهاي حاشيه خليج فارس يا ديگر كشورهاي عربي را داشته باشيد حتما طعم و عطر ادويه‌هاي گرم و كم نظير آنها را هنوز زير دندان داريد. اگر به اين زودي‌ها فرصت سفر دوباره به اين كشورها را نداريد اما هوس خوردن يك غذاي خوشمزه مصري يا لبناني به سرتان زده، سري به رستوران هرمز بزنيد. در اين رستوران مي‌توانيد با خيال راحت يك كباب سوري يا مصري سفارش دهيد و فيله گوساله كه با ادويه‌ عربي و تند چاشني‌دار شده ميل كنيد. اگر مي‌خواهيد يك بار ديگر طعم حمص، متبل، تبوله، فتوش و ديگر سالادهاي عربي را تست كنيد مي‌توانيد يك تجربه متفاوت و كم‌نظير را در اين رستوران پشت سر بگذاريد

آدرس: خيابان كريم‌خان، ابتداي خرمند جنوبي

اگر امسال به شمال سفر نمي‌كنيد

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

براي خيلي‌ها كه امسال برنامه متفاوتي براي نوروزشان تدارك ديده‌اند و برخلاف سال‌هاي گذشته تصميم دارند امسال را در تهران بگذرانند پيشنهاد ويژه‌اي داريم. اگر فكر مي‌كنيد طاقت دوري از شمال را نداريد و ممكن است هر آن خيال‌تان به يكي از رستوران‌هاي شمال كشور پر بكشد و عطر ميرزاقاسمي و واويشكا و باقالي قاتوق هوش از سرتان ببرد با ما همراه باشيد. ما به شما مي‌گوييم كه در همين تهران خودمان چطور مي‌توانيد دست پخت بهترين سرآشپزان گيلكي را بچشيد. كافي است در يكي از شب‌هاي نوروز سري به رستوران گيلك بزنيد.

.آدرس: رستوران گيلك در مجتمع پارك پرنس

بهترين غذاهاي دريايي با عطر بندر

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

اگر اهل ريسك نيستيد و مي‌خواهيد امسال با اهل منزل در آب و هوايي معتدل نه گرم و نه سرد بهارتان را بگذرانيد، راهي جز سفر به شهرهاي جنوبي نداريد. هواي بهاري در اين شهرها بسيار مطبوع و لذت‌بخش است. بندرعباس يكي از اين شهرهاست كه مي‌تواند جاذبه‌هاي زيادي براي افرادي كه تا به حال به اين شهر سفر نكرده‌اند داشته باشد. رستوران سامكو در بندرعباس يكي از بهترين‌ فضاهايي است كه مي‌توانيد غذاهاي خوش‌عطر و پرادويه جنوبي را در رنگ‌هاي مختلف سفارش دهيد. در اين رستوران مي‌توانيد تركيبي از غذاهاي سنتي جنوبي را در كنار غذاهاي مدرن سفارش دهيد.

آدرس: بندرعباس، اليه جنوبي نبش ۲۰ متري ديداس مراجعه كنيد.

كباب‌خوري در دل جنگ‌هاي ابر

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

اگر بنا داريد امسال بهاري متفاوت را در دل جنگل‌هاي ابر در نزديكي شاهرود بگذرانيد بي‌ترديد تجربه‌اي متفاوت و هيجان‌انگيز را پشت سر مي‌گذاريد. براي خيلي‌ها هيجان‌انگيز است كه در منطقه‌اي كه در دل كوير واقع است جنگلي چنين سرسبز و جذاب وجود داشته باشد. سبزي‌پلو ماهيچه، قورمه، كالاجوش و گورماست از جمله غذاها و پيش‌غذاهاي معروف اين منطقه است كه طرفداران زيادي دارد. فراموش نكنيد در كنار اين غذاها از نان محلي و فتير مخصوص اين شهرستان نيز تهيه كنيد و براي عصرانه‌هايي كه در جنگل مي‌گذرانيد از آن ميل كنيد.

آدرس: براي دسترسي به خيابان فردوسي شاهرود مراجعه كنيد.

كلم‌پلوي شيرازي وسط معماري زنديه

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

اگر تصميم داريد نوروز امسال را در شيراز بگذرانيد جاي نگراني نيست چون به شهر رستوران‌ها و كافه‌هاي هميشه باز قدم مي‌گذاريد. اما پيشنهاد ما براي شما اين است كه حتما يكي از وعده‌هاي غذايي‌تان را در رستوران سنتي صوفي ميل كنيد. در اين رستوران كه به سبك كاملا سنتي و مشابه معماري دوران زنديه تزئين شده با حال و هواي قديمي و دوست داشتني شيراز آشنا مي‌شويد. آجرهاي سه سانتي، نورپردازي ملايم و زردرنگ و طاقديس‌هاي خوش تراش آن تصويري فراموش‌نشدني را تا مدت‌ها براي‌تان به همراه دارد. از كلم‌پلو و لوبياپلوي شيرازي بگير تا انواع كباب دريايي و ماهي منقلي خليج فارس در اين رستوران سرو مي‌شود و نقطه قوت اين رستوران بخش سنتي و مدرن آن است كه امكان سرو غذا روي ميز و تخت‌هاي سنتي را براي مشتري فراهم مي‌كند.

آدرس: بلوار ستارخان شهر شيراز

هتل عباسي به صرف سياحت و شام

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

مگر مي‌شود به اصفهان رفت و سري به رستوران هتل عباسي نزد. اما اگر بنا نيست امسال را ‌مهمان هتل عباسي باشيد پس حتما سري به رستوران خوش آب و هوا و دنج آن بزنيد. اگر چه ممكن است آب وهواي متغير روزهاي آغازين بهار چندان مساعد صرف شام در فضاي باز نباشد اما به امتحانش مي‌ارزد تا در محيطي دلنشين و خاطره‌انگيز شام‌تان را ميل كنيد. اما نگران نباشيد اگر نگران سردي هوا هستيد مي‌تواند از ‌مهمانسراي بزرگ آن استفاده كنيد كه به سبك دوره قاجار و صفويه بازسازي شده و آينه‌كاري‌ها و طلاكاري‌هاي منحصر به فرد و زيبايي دارد. در اين رستوران مي‌توانيد انواع و اقسام غذاهاي سنتي و مدرن را سفارش دهيد از برياني محبوب اصفهاني‌ها گرفته تا حليم بادمجان و ‌آش رشته.

آدرس: ‌مهمانسراي بين‌المللي عباسي در خيابان آمادگاه

بهترين انتخاب براي شيشليك‌خورها

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

آنها كه افتخار گذراندن ايام عيد را در جوار زيارتگاه امام هشتم دارند علاوه بر بهره‌هاي معنوي و عاطفي كه در طول سفر دارند مي‌توانند از مناطق خوش آب و هواي مشهد مثل كوه‌سنگي و البته طرقبه ديدن كنند. اگر گذرتان به طرقبه افتاده باشد با محله‌اي مواجه مي‌شويد كه حال وهواي دربند و دركه و همين فرحزاد خودمان را برايتان تداعي مي‌كند.

رستوران چهار فصل عنبران در خيابان اصلي طرقبه يكي از هيجان‌انگيزترين فضاها را براي يك دورهمي دوستانه و خانوادگي در اختيارتان قرار مي‌دهد. پيشنهاد ما اين است كه حتما شيشليك بي‌نظير اين رستوران را در فضاي باز آن تجربه كنيد.

آدرس: اين رستوران در خيابان اصلي طرقبه قرار دارد.

برگري در دل جنگل‌هاي شمال

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

اگر امسال تصميم داريد نوروز‌تان را در استان مازندران بگذرانيد حتما سري به كلاردشت و روستاي زيباي كندلوس بزنيد. كوهپايه‌هاي سرسبز و هواي پاك اين منطقه آنچنان حال‌تان را خوش مي‌كند كه محال است جاي ديگري را براي وقت‌گذراني و تفريح در روزهاي نوروز انتخاب كنيد. اگر مي‌خواهيد يك تجربه متفاوت و ويژه به همراه دوستان‌تان داشته باشيد سري به رستوران سيف برگر بزنيد كه دكوراسيوني كاملا طبيعي دارد و با چوب‌هاي جنگلي و زمينه قهوه‌اي و نارنجي حال و هواي‌تان را بهتر و اشتهاي‌تان را بيشتر مي‌كند.

آدرس: بلوار پاسداران در كلاردشت

تجربه‌ در دل صخره‌هاي ۶ هزار ساله

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

اگر تا امروز تجربه اقامت و زندگي در دل يك روستاي تاريخي با معماري منحصربه فرد و هيجان‌انگيز قسمت‌تان نشده پس چه بهتر كه از فرصت نوروز براي انجام آن استفاده كنيد. افرادي كه به تبريز سفر مي‌كنند مي‌توانند با طي مسافتي اين روستاي زيبا را ۵۰ كيلومتر بيرون از شهر تبريز ببينند. شورباي قورمه، قورمه سبزي، نرگسي اسفناج و انواع و اقسام غذاهاي سنتي تبريز را مي‌توانيد در اين رستوران سنگي ميل كنيد و در كافي‌شاپ آن انواع نوشيدني‌هاي گرم و بستني‌هاي ويژه را سفارش دهيد

آدرس: جاده تبريز- مراغه، ۵۰ كيلومتر بعد از تبریز

دريايي و فرنگي در كنار رود كارون

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

بيشتر افرادي كه در اهواز زندگي مي‌كنند از كاكتوس سبز به عنوان يكي از بهترين رستوران‌هاي اهواز ياد مي‌كنند. رستوراني كه مي‌توانيد در آن با هر سليقه و طبع يك غذاي ويژه و متناسب پيدا كنيد. منوي غذاهاي اين رستوران سه بخش دارد كه در آن غذاهاي سنتي، غذاهاي فرنگي و غذاهاي دريايي از هم تفكيك شده‌اند. شیشليك شانديزي، رولت مرغ با سس تارتار، جوجه چيني، بناب فلفلي، استيك گوشت با سس قارچ و كباب وزيري از جمله غذاهايي است كه طرفداران زيادي در اين رستوران دارد.

آدرس: خيابان كيانپارس اهواز

يك تجربه كم‌نظير در قلب خليج فارس

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

براي كساني كه در نوروز به كيش سفر مي‌كنند انتخاب‌هاي زيادي وجود دارد. مي‌توانيد با خاطري آسوده انواع و اقسام غذاهاي ايراني و فرنگي و فست‌فودها را در اين جزيره خوش آب و هوا پيدا كنيد. اما شايد يكي از هيجان‌انگيزترين رستوران‌هايي كه مي‌تواند در دل خليج‌فارس شما را به ياد سرزمين سرسبز شمال كشور بيندازد حضور در رستوراني است كه تداعي كننده غذاهاي خوش آب و رنگ اكبرجوجه است. اگر دوست داريد در دل اين جزيره يك اكبرجوجه متفاوت و خوشمزه را در كنار خانواده‌تان ميل كنيد به رستوران جوجه اناري سر بزنيد. در اين رستوران مي‌توانيد يكي از خوشمزه‌ترين جوجه‌هاي اناري كشور را ميل كنيد.

آدرس: بلوار مرواريد کیش

سفره‌خانه‌اي در دل حمام تاريخي ابراهيم آباد

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

اگرچه ممكن است آب و هواي اردبيل در روزهاي اوليه بهار براي سفر كمي خنك باشد اما اردبيل آنقدر زيبايي‌ها و جاذبه‌هاي فراواني دارد كه نمي‌توان از آنها چشم‌پوشي كرد. يكي از جاذبه‌هاي اين شهر حمام ابراهيم‌آباد است كه اين روزها تغيير كاربري داده و به رستوران تاريخي شاه عباس تبديل شده است. اين مجموعه، رستوران و سفره‌خانه سنتي جذابي دارد كه معماري و دكوراسيون آن يادآور تاريخ صدساله ايران است. در رستوران و سفره‌خانه اين مجموعه مي‌توانيد انواع ديزي و غذاهاي سنتي ايراني را سفارش دهيد و از فضاي ديدني و آرام آن بهره‌مند شويد. پيشنهاد ما اين است كه حتما كباب سنتي اردبيل و پيچاق قيمه اين شهر را نيز تست كنيد.

آدرس: خيابان مطهري شهر اردبيل

رستوراني در دل بادگيرهاي كوير

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

براي آنها كه تجربه سفر به يزد را ندارند مشاهده بادگيرهاي زيبا و خانه‌هاي قديمي يزد لطف خاصي دارد. رستوران ملک التجار كه در دل يك هتل خشتي و هشت گوش قرار گرفته انواع غذاهاي ايراني و فرنگي را ارائه مي‌كند.‌ آش شولي از جمله پيش غذاهاي ثابت اين رستوران است كه در فصل‌هاي سرد و گرم سال به دو روش تهيه مي‌شود. قيمه نخود يكي ديگر از غذاهاي قديمي يزد است كه در كنار آجيل پلو و اسفناج تره از معروف‌ترين‌ها محسوب مي‌شود.
اگر مي‌خواهيد يك روز متفاوت و كم‌نظير را در سفرتان به يزد تجربه كنید سري به ملك‌التجار بزنيد.

آدرس: یزد،‌خيابان قيام

غذاهاي بومي در خانه منوچهري‌ها

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

اگر بنا داريد در نوروز سري به كاشان بزنيد با ما همراه باشيد تا با يك تير دو نشان بزنيد. ما رستوراني را به شما معرفي مي‌كنيم كه در دل يكي از قديمي‌ترين عمارت‌هاي قديمي كاشان واقع است و يكي از زيباترين آثار ملي و تاريخي ايران است. رستوراني كه در خانه منوچهري واقع شده درست در شاه‌نشين اين خانه است؛ جايي كه با صندلي‌هاي لهستاني و ميزهاي مربع شكل طراحي شده و نورپردازي ويژه آن طيفي از رنگ‌هاي شاد را در محيط بازتاب مي‌دهد. در اين رستوران مي‌توانيد انواع غذاهاي بومي كاشان را سفارش دهيد.

آدرس: کاشان، خانه منوچهری‌ها

طعم خوش دنده‌كباب در طاق بستان

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

مگر مي‌شود به كرمانشاه، شهر طهمورث و كيكاووس سفر كرد و به خيابان طاق بستان سر نزد. اگر امسال قسمت‌تان شد براي گذراندن تعطيلات عيد به كرمانشاه رفتيد حتما از مقبره كيكاووس، پل خسروي و حوض سنگي هرسين ديدن كنيد. اما در كنار اينها فراموش نكنيد به طاق بستان سري بزنيد. بعد از يك روز گردش و سياحت در كرمانشاه عطر و طعم خوش كباب دنده‌اي طاق‌بستان شارژتان مي‌كند. يكي از رستوران‌هايي كه اين روزها در كرمانشاه نامي شده رستوران طاق بستان است كه شيشليك و دنده كبابي‌هايش بسيار معروف است.

آدرس: ميدان طاق بستان کرمانشاه

تجربه‌اي ناب در نگين خليج فارس

در ایام نوروز کدام رستوران ها بریم؟

سفر به شهرهاي جنوبي به‌ويژه جزيره قشم يكي از لذت‌بخش‌ترين انتخاب‌ها در ايام نوروز است. جزیره‌ای در خليج آبي و خروشان فارس که حال و هوايي متفاوت و كم‌نظير و غذاهايي ويژه و ناياب دارد. ماهي برشته، كلمبا، زيبون، هواري و موفلك از جمله پيش‌غذاهاي خوش آب و رنگي است كه تنها مي‌توانيد در يك رستوران محلي در قشم به نام بانی پيداي‌شان كنيد اما اگر به دنبال يك غذاي مغذي و ویژه هستيد پيشنهاد ما اين است كه خوراك دریایی ویژه، كاتوغ يا حلاماهي و كاتوخ سور يا ماهش شور را تجربه كنيد.

آدرس: براي رسيدن به اين رستوران بايد به بلوار امام قلي‌خان قشم مراجعه كنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      بد نبود حدود قیمت ها رو هم می نوشتید.

    • بدون نام

      پارک پرنس کجاست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج