۱۸۸۱۷۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

انتقام کارمند اخراجی با سرقت مسلحانه

همشهری آنلاین: حسابدار اخراجی شرکت تجاری که از مدیر آنجا کینه به دل گرفته بود نقشه سرقت مسلحانه کشید اما هوشیاری پلیس وظیفه‌شناس نقشه او را ناکام گذاشت.

همشهری آنلاین: حسابدار اخراجی شرکت تجاری که از مدیر آنجا کینه به دل گرفته بود نقشه سرقت مسلحانه کشید اما هوشیاری پلیس وظیفه‌شناس نقشه او را ناکام گذاشت.

صبح شنبه يكي از مأموران كلانتري۱۰۴ عباس‌آباد درحالي‌كه از خيابان سهروردي عبور مي‌كرد صحنه عجيبي را ديد. مردي چادري روي سرش انداخته و يك سلاح كلاشينكف به‌دست گرفته و جلوي در شركتي تجاري ايستاده بود. مأمور پليس كه لباس شخصي به تن داشت بدون اينكه توجه مرد را جلب كند جلو رفت و در يك لحظه توانست او را خلع سلاح كند.

اين پايان كار نبود چرا كه چند دقيقه بعد ۲نفر از در شركت خارج شدند و شروع به دويدن كردند. مأمور پليس با ديدن آنها مرد دستگير شده را به چند نفر از شهروندان سپرد و دنبال ۲نفر ديگر رفت و يكي از آنها را دستگير كرد اما دومين نفر گريخت.

با انتقال ۲مرد دستگير شده و چند نفر از كاركنان شركت تجاري به كلانتري معلوم شد دستگيرشدگان دقايقي قبل نقشه سرقتي مسلحانه را در شركت عملي كرده بودند. آبدارچي شركت در اين‌باره گفت: امروز صبح، زنگ در به صدا در آمد و من هم به تصور اينكه يكي از كارمندان است در را باز كردم اما زني كه چادري روي سرش انداخته بود را ديدم.

او ناگهان چادر را كنار زد و برايم اسلحه كشيد. او يك مرد بود و در ادامه با كمك ۲نفر ديگر دست و پايم را بستند. در ادامه كارمندان شركت يكي‌يكي سررسيدند ومردان مسلح دست و پاي آنها را هم بستند. آنها با اين شيوه دست و پاي ۶ نفر از كاركنان شركت را بستند و ششمين نفر هم مدير شركت بود. آنها يك گلوله نيز شليك كردند. مدير شركت نيز در اين‌باره گفت: وقتي وارد شدم ۳نفر دست و پا و چشمانم را بستند و با تهديد از من چكي ۱۰ميليون توماني گرفتند و فرار كردند اما چنددقيقه بعد فهميديم پليسي وظيفه‌شناس ۲نفر از آنان را دستگير كرده است.

۲مرد دستگير شده كه برادر هستند در بازجويي‌هاي اوليه به اين سرقت مسلحانه اعتراف كردند. يكي از آنها كه طراح اين نقشه بود در اين‌باره گفت: من ۱۱سال حسابدار اين شركت بودم و مدتي قبل چون به پول نياز داشتم ۲۴ميليون تومان از حساب شركت برداشتم و يك‌ماه بعد پول‌ها را برگرداندم اما مدير شركت فهميد و من را اخراج كرد. من هم كه بيكار شده بودم از او كينه به دل گرفتم و چند روز قبل با برادرم و يكي از دوستانم نقشه سرقت از شركت را كشيديم.

وي ادامه داد: بعد از ورود آبدارچي شركت طبق نقشه من يك چادر روي سرم انداختم و با كلاشينكفي كه دوستم آورده بود وارد شديم و بعد از بستن دست و پاي آبدارچي هر كارمندي كه وارد مي‌شد دست و پاي او را هم مي‌بستيم و پول‌هايشان را سرقت مي‌كرديم.

از هركدام آنها بين ۳۰هزار تا يك ميليون تومان سرقت كرديم و مي‌خواستيم فراركنيم كه من و برادرم دستگير شديم اما دوستم فرار كرد.براساس اين گزارش، صبح ديروز متهمان بعد از بازجويي توسط قاضي نصرتي، بازپرس دادسراي ناحيه۳۴ تهران براي ادامه تحقيقات دراختيار پليس آگاهي قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج