۱۸۸۲۶۷
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

خمسه: عید امسال بعد از سال‌ها کنار خانواده ام

علیرضا خمسه بی‌شك یكی از محبوبت‌ترین بازیگران سینمای ایران است؛ هنرمندی خوش‌اخلاق و خوش‌رو كه در بسیاری از آثار معتبر سینمای ایران نقش‌آفرینی كرده و در ایفای نقش‌های كمدی استاد محسوب می‌شود.

خمسه: عید امسال بعد از سال‌ها کنار خانواده ام
مجله زندگی ایده آل: علیرضا خمسه بی‌شك یكی از محبوبت‌ترین بازیگران سینمای ایران است؛ هنرمندی خوش‌اخلاق و خوش‌رو كه در بسیاری از آثار معتبر سینمای ایران نقش‌آفرینی كرده و در ایفای نقش‌های كمدی استاد محسوب می‌شود. خمسه در چند سال گذشته و در ایام نوروز با سریال محبوب«پایتخت» و شخصیت به‌یاد ماندنی بابا پنجعلی ‌مهمان ایام نوروزی مردم بود اما امسال متاسفانه خبری از این سریال محبوب نیست.

البته طرفداران پایتخت خیلی دلخور نباشند چراكه خمسه خبر از ساخت سری چهار این مجموعه جذاب برای نوروز سال ۹۵ داده و پای شخصیت‌های دوست‌داشتنی این سریال باز هم به صفحه تلویزیون باز خواهد شد. علیرضا خمسه اما به زودی با سریال جدید «میكاییل» به كارگردانی سیروس مقدم كه اثری پلیسی است در سال نو بار دیگر ‌مهمان خانه‌های مردم خواهد شد.

خمسه كه خود از طرفداران سریال‌های نوروزی است و دوست دارد حتما در آنها حضور داشته باشد امسال در روزهای نوروز به جز چند برنامه گفت‌وگو محور در تلویزیون برنامه دیگری ندارد و تصمیم دارد حالا كه پس از چند سال اوقات فراغت پیدا كرده به اتفاق خانواده در ایام نوروز به سمت شیراز، اصفهان و شهرهای جنوبی بروند.

خمسه: عید امسال بعد از سال‌ها کنار خانواده ام

اسفندی كه هم نیش است و هم نوش

حس من نسبت به ماه اسفند و روزهای منتهی به سال نو در یك جمله نیش و نوش است! نیش از این جهت كه من چون پدر خانواده هستم حسابی در این روزها چلانده می‌شوم (می‌خندد) و باید پول هایم را بین قالیشویی، كارگر خانه، مغازه‌دار و. . . تقسیم كنم. معمولا هم در این ایام از تلویزیون طلبكار هستیم اما خبری از پول نمی‌شود. خلاصه هر سال نزدیك عید وقتی همسرم و بچه‌ها درخواست پول برای خرید‌های نوروزی می‌كنند، من هم آنها را به دریافت طلبم از تلویزیون حواله می‌دهم.

این از بخش نیش و حالا برسیم به بخش نوش كه زیبایی این ایام است به‌خصوص كه امسال در روزهای اسفند شاهد حال و هوا و رایحه خوش بهاری هستیم و طبیعت زودتر از خواب زمستانی بیدار شده. امسال شكوفه‌ها زودتر باز شده‌اند و طبیعت زودتر از روال سال‌های قبل چهره بهاری به خود گرفته و به قول معروف ننه‌سرما جایش را به عمو نوروز داده است.

سفره هفت‌سین خانه ما یونیك است

همسرم به‌شدت به سفره هفت‌سین و چیدن آن به شكلی زیبا و یگانه علاقه دارد. به این ترتیب ما هر سال سفره هفت‌سینی زیبا و یونیك داریم كه حاصل سلیقه ایشان است. معمولا سفره هفت‌سین ما به‌خاطر زیبایی چشم‌نوازی كه دارد تا مدت‌ها حتی پس از ایام نوروز هم روی میز كنار سالن باقی می‌ماند. مثلا سفره هفت‌سین سال گذشته هنوز هم پابرجاست. البته آن اجزایی كه قابلیت ماندگاری دارند مانند سكه، سماق، سنجد و البته قرآن، دیوان حافظ، آیینه، شمع و تزئینات.

نوروزهای كاری

معمولا در روزهای نوروز سر كار هستم. در سال‌های اخیر با سریال‌های نوروزی و به‌خصوص «پایتخت » ‌مهمان خانه‌های مردم بوده‌ام و در ایام نوروز هم سر فیلمبرداری بوده‌ام. فیلمبرداری «پایتخت۱» تا سیزده نوروز ادامه داشت و «پایتخت۲» و «پایتخت۳»هم تا ۶ نوروز سر كار بودیم. اما امسال كه سریال «پایتخت» تولید نمی‌شود به جای ایام نوروز از اول اسفند مشغول هواخوری هستم. (می‌خندد)

دوست دارم در سریال‌های نوروزی بازی كنم

خیلی مشتاقم در سریال‌های نوروزی حضور داشته باشم و هر سال هم تقریبا همینطور بوده است و مردم به دیدن سریال «پایتخت» و بابا پنجعلی در روزهای نوروز عادت كرده‌اند، منتها امسال ایام نوروز مقارن با ایام فاطمیه شده است و تلویزیون سریال و برنامه‌های شاد و كمدی هر سال را ندارد.

هنوز هم عیدی می‌گیرم

عیدی گرفتن را خیلی دوست دارم مثلا من كارمند دولت هستم و از دولت عیدی می‌گیرم كه البته خیلی كم است ولی بازم خوب است. (می‌خندد) از بزرگ‌ترهای فامیل هم گاهی عیدی می‌گیرم كه كیف می‌كنم ولی بخش عیدی دادن را اصلا دوست ندارم. (می‌خندد)

چهارشنبه‌سوری و سیزده‌بدر كنار خانواده

من عاشق چهارشنبه‌سوری و سیزده بدر هستم و حتی اگر سر كار باشم هم طوری هماهنگ می‌كنم كه حتما در این روزها در كنار خانواده‌ام باشم و سعی می‌كنم لحظات خوش و به‌یاد ماندنی‌ برایشان ایجاد كنم.

سفر نوروزی به شیراز

امسال كه می‌توانم در كنار خانواده باشم تصمیم گرفتیم پس از سال‌ها در روزهای تعطیلات نوروز به سفر برویم. به همسرم پیشنهاد سفر شمال را دادم اما ایشان گفتند به شمال كشور زیاد رفته‌ایم و در نهایت تصمیم بر آن شد که به سمت جنوب كشور وشیراز و اصفهان برویم.

خاطره خوش سینمایی از روزهای نوروز

همه خاطرات خوشم از سینما مربوط به ایام نوروز است چون من در خانواده‌ای سنتی به دنیا آمدم كه در آن ایام سینما رفتن برایشان كاری باارزش تلقی نمی‌شد اما روزهای نوروز تنها ایامی بود كه ما اجازه سینما رفتن را داشتیم چون در این روزها معمولا فیلم‌های مفرح و كمدی اكران می‌شدند و خانواده‌ام نیز سینما رفتن را مجاز اعلام می‌كردند. علاقه من به سینما و كمدی هم ریشه در همین موضوع دارد و سینما و نوروز برایم مقولاتی هستند كه به هم گره خورده‌اند.

علیرضا خمسه بی‌شك یكی از محبوبت‌ترین بازیگران سینمای ایران است؛ هنرمندی خوش‌اخلاق و خوش‌رو كه در بسیاری از آثار معتبر سینمای ایران نقش‌آفرینی كرده و در ایفای نقش‌های كمدی استاد محسوب می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من خيلي دوستتون دارم اقاي خمسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج