۱۸۸۳۹۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

یک کادوی به‌یادماندنی

عید ۹۴، چه جوری عیدی بدیم؟

یكی از سنت‌های زیبای سال نو، عیدی دادن است. اگرچه نوستالژی پول نو لای قرآن پدربزرگ‌ها همیشه در ذهن‌مان باقی است اما لطفا لذت دادن آن عیدی را فقط به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها واگذار كنید!

عید 94، چه جوری عیدی بدیم؟
مجله زندگی ایده آل: یكی از سنت‌های زیبای سال نو، عیدی دادن است. اگرچه نوستالژی پول نو لای قرآن پدربزرگ‌ها همیشه در ذهن‌مان باقی است اما لطفا لذت دادن آن عیدی را فقط به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها واگذار كنید! اگر قصد دارید به‌عنوان عیدی و برای سال جدید هدیه‌ای متفاوت بدهید، سعی كنید از ایده‌هایی جدید كمك بگیرید. نیمی از جذابیت یك هدیه به نوع كادوپیچ كردن آن بر‌ می‌گردد. همه قبل از اینكه بدانند هدیه‌شان چیست، به ظاهر آن توجه می‌كنند. كادو كردن یك هدیه، سلیقه‌ای است.

حتی گاهی یك كاغذ كادوی ساده آنقدر با سلیقه استفاده شده و به نظرتان زیبا می‌آید كه آن را پاره نمی‌كنید و با احتیاط باز می‌كنید! خیلی پیش آمده كه لباسی را در یك مغازه معمولی دیده‌ایم و راحت از كنار آن گذشتیم، اما‌‌ همان لباس را در یك مغازه شیك‌تر دیده‌‌ایم و در لحظه جذبش شدیم. عید نزدیك است و بازار هدیه دادن داغ. حتی اگر هدیه شما ساده و ارزان‌قیمت باشد با ایده‌هایی جدید و خلاقانه، آن را با ارزش‌تر نشان دهید.

عید 94، چه جوری عیدی بدیم؟

یكی از سنت‌های زیبای سال نو، عیدی دادن است. اگرچه نوستالژی پول نو لای قرآن پدربزرگ‌ها همیشه در ذهن‌مان باقی است اما لطفا لذت دادن آن عیدی را فقط به پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها واگذار كنید! اگر قصد دارید به‌عنوان عیدی و برای سال جدید هدیه‌ای متفاوت بدهید، سعی كنید از ایده‌هایی جدید كمك بگیرید. نیمی از جذابیت یك هدیه به نوع كادوپیچ كردن آن بر‌ می‌گردد. همه قبل از اینكه بدانند هدیه‌شان چیست، به ظاهر آن توجه می‌كنند. كادو كردن یك هدیه، سلیقه‌ای است.

حتی گاهی یك كاغذ كادوی ساده آنقدر با سلیقه استفاده شده و به نظرتان زیبا می‌آید كه آن را پاره نمی‌كنید و با احتیاط باز می‌كنید! خیلی پیش آمده كه لباسی را در یك مغازه معمولی دیده‌ایم و راحت از كنار آن گذشتیم، اما‌‌ همان لباس را در یك مغازه شیك‌تر دیده‌‌ایم و در لحظه جذبش شدیم. عید نزدیك است و بازار هدیه دادن داغ. حتی اگر هدیه شما ساده و ارزان‌قیمت باشد با ایده‌هایی جدید و خلاقانه، آن را با ارزش‌تر نشان دهید.

اگر قصد دارید به‌عنوان عیدی به پدر، برادر یا نامزدتان یك پیراهن هدیه دهید لطفا روش‌های مرسوم كادوپیچ كردن یك پیراهن را از ذهن‌تان دور كنید و كادوپیچی به سبك یك پیراهن مردانه را امتحان كنید.

عید 94، چه جوری عیدی بدیم؟

۱. در گام اول پیراهن را پشت و رو كنید.

۲. قسمت یقه پیراهن را تا كنید و به سمت جلو برگردانید.

۳. آستین‌های پیراهن را به صورت ضربدری روی هم قرار دهید.

عید 94، چه جوری عیدی بدیم؟

۴. در گام آخر آستین‌ها را به شكل یك پاپیون به هم گره بزنید.

بهترین راه‌حل برای داشتن یك كادو مطابق این تصویر قرار دادن یك جعبه مستطیل شكل ساده (كه می‌تواند یك كادوی دیگر یا جعبه یك شكلات باشد) روی پیراهن، قبل از انجام مراحل بالاست.

قرار نیست یك كار خارق‌العاده انجام دهید. كافی است روی‌‌ همان جعبه هدیه‌ای كه در نظر گرفته بودید كمی ابتكار به خرج دهید. پارچه‌های نمدی در همه جا پیدا می‌شوند. این پارچه‌ها را می‌توانید از خرازی‌ها، شهركتاب‌ها و حتی از انتهای توپ یك مغازه پارچه‌فروشی خریداری كنید.

عید 94، چه جوری عیدی بدیم؟

اگر رنگ كاغذ كادوی شما سفید یا یك رنگ خنثی مثل خاكستری است، تقریبا می‌توانید از هر رنگ پارچه نمدی كه خوش‌تان آمد استفاده كنید. حتی اگر هدیه را به فرد خاصی می‌دهید كه رنگ مورد علاقه‌اش را می‌دانید حتما از‌‌ همان رنگ كمك بگیرید. برای داشتن این گل نمدی، كافی است نوار‌هایی از پارچه نمدی مورد نظرتان را با چسب یا دوختی ساده مشابه مدلی كه در عكس آمده به هم متصل كنید.

این هدیه هم بسیار ساده است و هم وسایل مورد نیازش در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. تصور نكنید این هدیه فقط مختص پسرهای كوچك خانه است. اگر پسر جوانی در منزل دارید و می‌خواهید هدیه‌ای به مناسبت نوروز به او بدهید به این پیشنهاد فكر كنید. هدیه را با استفاده از یك كاغذ گراف كه به راحتی در خرازی و لوازم‌التحریر فروشی‌ها پیدا می‌شود كادوپیچ كنید. از یك كاغذ رنگی دودی، برشی را قیچی كنید و روی این كادو بچسبانید. با استفاده از روان‌نویس سفید یا لاك غلط‌گیر روی این كاغذ خط‌هایی رسم كنید.

عید 94، چه جوری عیدی بدیم؟

یكی از ماشین‌های كوچك پسرتان را كه از كودكی برای او باقی مانده و برایش نوستالژی دارد را روی این خیابان فرضی بچسبانید. از همین حالا می‌توانید تصویر خوشحالی پسرتان را در ذهن‌تان مجسم كنید.

یك هدیه میهن‌پرستانه! چنین هدیه متفاوتی را بهتر است به آدم‌های خاص زندگی‌تان هدیه دهید. این جعبه برای یك عروسك فانتزی مناسب نیست. بهتر است به جای آن از یك مجسمه لوكس برای داخل آن استفاده كنید.

عید 94، چه جوری عیدی بدیم؟

برای داشتن چنین هدیه‌ای باید از یك جعبه مقوایی ساده همراه یك كاغذ كادو با نقشه جغرافیایی كمك بگیرید. اگر چنین كاغذ كادویی را پیدا نكردید، كافی است تصویری با كیفیت از نقشه ایران یا یك خطه خاص را به یك دفتر خدمات فنی بدهید تا یك پرینت بزرگ از این نقشه جغرافیایی را همانند یك كاغذ كادو به شما بدهد. البته توجه داشته باشید كه كیفیت عكس شما برای چاپ این نقشه بسیار مهم است. اگر یك مسافر از خارج از كشور دارید و قصد دارید هدیه‌ای به‌عنوان یادگاری به او بدهید، بهترین پیشنهاد برای بسته‌بندی هدیه‌اش همین جعبه است.

به رنگ‌بندی این كادوی ساده اما زیبا توجه كنید. ۲ و ‌‌نهایت ۳ رنگ برای این كادو در نظر بگیرید. در این تصویر از رنگ‌های آبی و قرمز استفاده شده. رنگ اصلی و پایه كاغذ كادو هم سفید است. برای داشتن این دایره‌های قرمز و آبی می‌توانید از یك شابلون دایره‌ای و كمی رنگ گواش استفاده و روی یك كاغذ سفید، دایره‌هایی مشابه تصویر خلق كنید.

عید 94، چه جوری عیدی بدیم؟

هدیه‌تان را با كاغذ كادو مورد نظرتان كادو كنید. در مرحله بعد، كاغذكشی‌ها را به صورت نوارهایی پهن برش دهید و با روبان‌های نازكتر از میان هم عبور دهید تا این هدیه خلق شود. حرف اول فرد خوش‌اقبالی كه هدیه متعلق به اوست را با یك مقوای ضخیم یا یك پارچه نمدی برش دهید و از داخل یكی از روبان‌ها رد كنید. هدیه شما آماده است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوست داشتم قشنگ بود...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج