۱۸۸۹۲
۲ نظر
۵۰۲۲
۲ نظر
۵۰۲۲
پ

همکاری یک خواننده لبنانی در ساخت ایران؟!

خبر حضور یک خواننده و بازیگر زن لبنانی در جدیدترین اثر محمدحسین لطیفی، حاشیه های جدیدی را برای این سریال به وجود آورده هر چند تهیه کننده این سریال اعلام کرده حضور این بازیگر و خواننده لبنانی در این سریال قطعی نیست.

همکاری یک خواننده لبنانی در ساخت ایران؟!

هفت صبح: خبر حضور یک خواننده و بازیگر زن لبنانی در جدیدترین اثر محمدحسین لطیفی، حاشیه های جدیدی را برای این سریال به وجود آورده هر چند تهیه کننده این سریال اعلام کرده حضور این بازیگر و خواننده لبنانی در این سریال قطعی نیست.

سریال جدید محمدحسین لطیفی برای شبکه خانگی با حاشیه جدیدی مواجه شده است. «ساخت ایران» که پس از «قلب یخی» دومین سریال لطیفی برای شبکه نمایش خانگی به حساب می آید، پس از آنکه با خبر دستمزد 800 میلیونی محمدرضا گلزار برای یک ماه حضورش در این سریال با جنجال زیادی مواجه شد، گویا قرار است از یک بازیگر و خواننده زن لبنانی هم در سریال جدیدش استفاده کند.

همکاری یک خواننده لبنانی در ساخت ایران؟!

به گزارش فارس، پاملاالکیک بازیگر و خواننده لبنانی در گفت و گویی که در پایگاه خبری النشره لبنان منتشر شده گفته قرار است در هشت قسمت از این سریال ۱۶ قسمتی بازی کند. به گفته الکیک، او قرار است نقش یک شاهزاده فرانسوی را در کنار پیر داغر بازیگر مطرح لبنانی بازی کند.

این بازیگر و خواننده لبنانی اضافه کرده باتوجه به میزان نقشی که دارد رقم قراردادش با این سریال خیلی بیشتر از دیگر کارهایی است که تا امروز در لبنان بازی کرده است. البته فارس در انتهای گزارش خود عنوان کرده این بازیگر و خواننده تاکنون در نقش های غیراخلاقی حضور داشته و احتمال دارد با حضور این بازیگر، سریال لطیفی نتواند در ایران مجوز پخش بگیرد.

همکاری یک خواننده لبنانی در ساخت ایران؟!

ولی بلافاصله پس از انتشار این خبر، منصور سهراب پور تهیه کننده این سریال به ایسنا گفته این بازیگر فقط یکی از کاندیداهای بازی در این سریال است و حضور او قطعی نشده. به گفته سهراب پور الکیک هنوز قرار داد رسمی برای رفتن جلوی دوربین این سریال امضا نکرده.

از طرف دیگر سهراب پور خبر مبنی بر حضور این بازیگر در کارهای غیراخلاقی را کاملا مردود دانسته و گفته: «ما این بازیگر را چک کرده ایم، مشکلی نداشته و در کارهای غیراخلاقی هم حضور نداشته است. او سابقه بدی ندارد و به جهت اخلاقی دچار سوءسابقه نیست. ما طوری جلو می رویم که مشکلی برایمان پیش نیاید.»

پاملاالکیک بازیگر و خواننده مطرح لبنانی متولد ۱۹۸۸ در بیروت است که تا به حال در سریال های معروف لبنانی مثل «Madame Karmen» و «Sarah and Alhoub Almanou» بازی کرده است. پیش از این، «دارین حمسه» دیگر بازیگر زن لبنانی بود که با بازی در فیلم کتاب قانون (مازیار میری) به مخاطبان شناخته شده و با فیلم ۳۳ روز (جمال شورجه) بار دیگر بازی اش را تثبیت کرد و حالا در سریال «الغالبون» شبکه آی فیلم، نقش آفرینی می کند.

همکاری یک خواننده لبنانی در ساخت ایران؟!

البته این بازیگر مدتی پیش با بازی در یک فیلم غیراخلاقی در فرانسه عملا راه خود را برای ادامه حضور در سینمای ایران به خود بست. در سریال «ساخت ایران» محمدرضا گلزار، امین حیایی، گوهر خیراندیش، امیرحسین رستمی، بهنام تشکر، فرهاد اصلانی، مهران رجبی و بهاره رهنما بازی می کنند و چون قسمت هایی از سریال در فرانسه تصویربرداری می شود جمعی از بازیگران فرانسوی و پیر داغر - بازیگر لبنانی نقش سروان پلیس سریال «مدار صفر درجه» - نیز در این سریال حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سمیرا

      تکذیب شد!
      http://golzar-superstar.persianblog.ir

    • الهام

      توفیلم خوشگله ولی اینجوری خیلی زشته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج