جاباما
۱۸۹۱۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

به جای همسرم با فوتبال ازدواج کرده‌ام!

سرمربی فصل جاری منچستریونایتد بعد از کار در اولدترافورد دنبال بازنشستگی و وقت گذاشتن برای خانواده‌اش است و از بحث و تبادل نظر با شاگردانش لذت می‌برد.

خبرگزاری فارس: سرمربی فصل جاری منچستریونایتد بعد از کار در اولدترافورد دنبال بازنشستگی و وقت گذاشتن برای خانواده‌اش است و از بحث و تبادل نظر با شاگردانش لذت می‌برد.

لویی فان‌خال در گفت‌وگویی با روزنامه دیلی‌تلگراف عنوان کرد دیر یا زود بازنشسته می‌شود و این اتفاق با اتمام کار در من‌یونایتد خواهد افتاد.

این مربی با تجربه و ۶۳ ساله که سابقه کار بسیار زیادی دارد،‌ در این گپ و گفت به نکات جالبی اشاره کرده و از دلایل خود برای بازنشستگی و موضوعات دیگر صحبت کرده است.

*نکته اول:‌رسیدگی به امور خانواده

فان‌خال که در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل «لاله‌های نارنجی»(هلند) را به مقام سوم رساند و به سرعت سکان هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت، اظهار داشت:

مطمئن باشید منچستریونایتد آخرین تیمی است که مربیگری می‌کنم. نگران نوه و فرزندانم نیست. بلکه بسیار دغدغه همسرم را دارم. او لایق توجه خیلی بیشتری است که متاسفانه به خاطر کار در یونایتد نمی‌توانم مراقبش باشم.

وی ادامه داد: به عنوان مثال بگویم که متاسفانه در روز تولد پسر بزرگم در منزل نبودم که این جور چیزها را در زندگی نمی‌پسندم. همسرم دلش می‌خواست ۵ سال قبل، مربیگری را کنار بگذارم. او درست می‌گفت. چون با کارم که ازدواج نکرده‌ام. آن هم مربی که ۲۴ ساعته کار می‌کند. اما می خواهم ۲۴ ساعته پدر فرزندانم، پدر بزرگ نوه‌هایم و در خدمت همسرم باشم.

*نکته دوم: ازدواج با شغل به جای همسر!

او ادامه داد: تا به حال وضع به گونه‌ای بوده که در عمل گویا با شغلم ازدواج کرده‌ام. یعنی خیلی بیشتر از آنکه برای خانواده‌ام وقت بگذارم، برای کارم وقت گذاشته ام. واقعا در این همه سال‌ها بازیکنانم را خیلی بیشتر از همسرم دیده‌ام.

*نکته سوم: بحث فنی با وین رونی و مایکل کریک

مربی صاحب نام یونایتد و جهان که تا قبل از حضور در اولدترافورد و به دوش کشیدن مسئولیت سنگین تیمی بس مطرح هدایت تیم‌های آژاکس، بارسلونا، ملی هلند، آلکمار، بایرن مونیخ و ... را داشته، در این مصاحبه از وین رونی و مایکل کریک به نیکی یاد کرد. او عنوان کرد اینگونه بازیکنان برای بحث در مورد بازی‌های در پیش با او علاقه نشان می‌دهند.

فان‌خال گفت: رونی خیلی علاقمند به یادگیری چیزهای جدید است. شخصیت بامزه‌ای است. اما به عنوان مسئول فنی یونایتد نمی دانم که او با همسرش در مورد فوتبال چه صحبتی می‌کند. اما ما با هم بارها در مورد این ورزش صحبت‌ها کرده‌ایم. بیشتر شاگردانم اینگونه هستند و برای بحث با من علاقه نشان می دهند. کریک هم همینگونه است. او به نظرم کم و بیش خود یک مربی است. او خیلی دلش می‌خواهد در مورد مسائل فنی و سیستم‌ها تبادل نظر کنیم. چیزی که از نظر من عالی است. رونی هم همینگونه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج