۱۸۹۱۷۳
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

پیام وحشیانه داعش به مسعود بارزانی

داعش ویدیوی جدیدی را از اعدام برخی اسرای پیشمرگ اقلیم کردستان عراق تحت عنوان پیامی به مسعود بارزانی منتشر کرد.

ایسنا: تروریست‌های داعش هر بار ویدیویی را منتشر می‌کنند که در آن روش جدیدی را برای گفتن سیر حوادث ابداع می‌کنند. در ویدیوی جدید تمامی کسانی که از طرف داعش سخن می‌گویند کرد هستند یا حداقل به زبان کردی حرف می‌زنند و شاید دلیل این مساله وجود تابعیت‌ها و زبان‌های مختلف اعضای داعش باشد.

این ویدیو به روش گزارش مطبوعاتی تهیه شده طوری که ابتدا با نظرسنجی از مردم آغاز می‌شود. بعد نظرسنجی‌ها در خصوص اینکه حملات جنگنده‌های ائتلاف در میان غیر نظامیان صورت می‌گیرد جمع آوری می‌شود. مشخص نیست کسانی که سخن می‌گویند نظامی هستند یا غیر نظامی اما زبان آن‌ها به یک شکل است به ویژه اینکه ظهور یک غیرنظامی در هر ویدیویی جوی مثبت را به آن می‌دهد. داعش در این ویدیوی جدید از این مساله استفاده کرده تا ویرانی را که در عراق به بار آمده و همه اتفاقات را به گردن ائتلاف بین‌المللی بیندازد.

پس از این مسائل داعش قدرت خود را به نمایش می‌گذارد و مثل همیشه اسرا با لباس‌های نارنجی که داعش آن را برتن کسانی می‌کند که قرار است اعدام شوند ظاهر می‌شوند. تصاویر اسرا و نوشته‌ها درخصوص آن‌ها کاملا واضح است: "زرکار محمد صالح‌، ساکن سلیمانیه که یکی از نیروهای پیش مرگ اقلیم کردستان عراق و از عشیره شوان است و بشتوان عثمان رسول، ساکن سلیمانیه و از عشیره هماوند است". یکی از ترویست‌های داعش در پیامی به مسعود بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق اعلام می‌کند که در صورت متوقف نکردن همکاری با ائتلاف ضد داعش یک سرباز کرد را می‌کشد.

این اسرا به طرز وحشیانه‌ای اعدام می‌شوند. آن طور که در ویدیو نشان داده شده داعش این اسیران را سر می‌برد و سرشان را روی جسدشان می‌گذارد.

۱۸ فوریه گذشته مسعود بارزانی به داعش نسبت به اعدام حدود ۳۹ نیروی پیشمرگ که توسط داعش گروگان گرفته شده بودند هشدار داده بود.

داعش ۲۲ فوریه سال گذشته تصاویر نیروهای کردی را که با لباس نارنجی در داخل قفس آهنی بودند، منتشر کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی علی اوغلو

      هرکس درمسلمان حقیقی بودن داعش شک کنداشتباه بزرگی را مرتکب شده باید زیر تیغ جلادان داعش بخوابد ایا شما اینهمه نرمی مهر ومحبت وعطوفت وانسانیت درگفتار وکردار این قوم نمیبینید ؟ ایا نمیدانید که خداوند متعال وارحم الراحمین رسول گرامی خودرا به خلق العظیم مجهز کرده به مقابله جهان کفر فرستاد وحضرت برتکیه به این اخلاق جهانیانرا جذب خود کرد ؟ خوب این نابرادران داعش هم برتکیه به مهرومحبت اسرائیل پرستانه انگیس محور امریکا دوستانه بزودی دنیارا فتح وگور خودرا دران خواهند کند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تکبیر

    • بدون نام

      دوستان حتما شنیدین که همین بارزانی چی گفته .گفته نیروی های شبه نظامی شیعه که فرماندهی اونا دست سردار سلیمانی هست از داعش بدتره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انگار هواپیما های ایران زیادی تاخیر داشته به بنده خدا سلاح نرسیده.

    • بدون نام

      هیچکس یادش نرفته که کی پایگاه های نظامی عراق رو اشغال کرد و دو دستی تقدیم داعش کرد تا شاید کشور مستقلی داشته باشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج