جاباما
۱۸۹۲۶۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تضمین جایگاه دومی منچستر سیتی

شاگردان مانوئل پیگرینی در یک بازی آسان موفق شدند وست برمویچ را شکست دهند.

دو تیم درحالی به مصاف یکدیگر رفتند که با توجه به شکست هفته گذشته منچسترسیتی، شرایط برای این تیم بسیار سخت شده بود و به شدت به پیروزی احتیاج داشت. در طرف مقابل نیز، شاگردان تونی پولیس برای متوقف کردن سیتی به اتحاد آمده بودند.

نیمه اول

نیمه اول بازی، از همان ابتدا با هیجان زیادی آغاز شد. در دقایق ابتدایی، روی توپ ربایی ویلفرد بونی از درن فلچر، داوسن این مهاجم ساحل عاجی سیتی را متوقف کرد، اما داور به اشتباه مک آولی را از زمین مسابقه اخراج کرد('۲) تا وست بروم خیلی زود ده نفره شود. پس از اخراج داوسن، سیتیزن ها که فرصت را مهیا می دیدند، به شدت بر روی دروازه شاگردان پولیس حملاتی را ترتیب دادند که بسیاری از این فرصت ها، توسط می هیل، دروازه بان وست بروم خنثی شد. اما بالاخره در یکی از بهترین فرصت های منچسترسیتی، بونی موفق شد روی پاس فوق العاده فرناندو دروازه وست بروم را باز کند تا سیتی پیش بیفتد('۲۷). پس از این گل نیز حملات مداوم سیتی ادامه داشت و آبی پوشان منچستری اجازه حرکت به بازیکنان وست بروم را نمی دادند تا اینکه این بار، سازنده گل اول، فرناندو موفق شد خود با یک ضربه پای راست از فاصله ای نزدیک اختلاف را دو برابر کند('۴۰). در نهایت نیز، درحالی که بازیکنان منچسترسیتی فرصت های زیادی را در نیمه اول از دست دادند، بازی با برتری ۲-۰ آن ها در نیمه اول به پایان رسید.

نیمه دوم

با آغاز نیمه دوم نیز، منچسترسیتی که به شدت به دنبال جبران نتایج ضعیف هفته قبل خود بود، دروازه وست بروم را مورد هجوم قرار داد و فرصت های زیادی توسط آگوئرو، لمپارد و سایر بازیکنان سیتی از دست رفت. در این بین، ضربه سرخیو اگوئرو که انتظار می رفت وارد دروازه شود، به تیرک دورازه برخورد کردتا پس از، از دست دادن پنالتی در برابر بارسلونا، ناکامی های این بازیکن ادامه دار باشد('۵۸). اما در پایان یک گل دیگر نیز برای سیتی، این بار توسط ستاره اسپانیایی این تیم به ثمر رسید('۷۷) تا آبی ها در ادامه فصل، امیدوارانه در تعقیب چلسی باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج