۱۸۹۵۰۴
۵۱۲۲
۵۱۲۲
پ

هات پات قارچ؛ خوشمزه ترین قارج دنیا +عکس

غذای شهر کون مینگ شهر مرکزی استان یون نن واقع در جنوب غربی چین با مواد تازه ای که در آب و هوای معتدل به عمل می آید تهیه می شود و ادویه های متنوع آن به غذا مزه ویژه ای می دهد. به دلیل آب و هوای معتدل و جنگلی شهر، انواع قارچ ها در آن می روید که می توان گفت در بیشتر غذاهای یون ننی نیز به کار می روند.

رادیو چین: غذای شهر کون مینگ شهر مرکزی استان یون نن واقع در جنوب غربی چین با مواد تازه ای که در آب و هوای معتدل به عمل می آید تهیه می شود و ادویه های متنوع آن به غذا مزه ویژه ای می دهد. به دلیل آب و هوای معتدل و جنگلی شهر، انواع قارچ ها در آن می روید که می توان گفت در بیشتر غذاهای یون ننی نیز به کار می روند.

هات پات قارچ؛ خوشمزه ترین قارج دنیا +عکس

یکی از معروف ترین خوارکی هایی که اگر در یون نن بودید، نباید آن را از دست بدهید هات پات قارچ است. اگر به قارچ علاقه دارید، از ماه ژوئن تا سپتامبر یون نن بهترین انتخاب خواهد بود و شما می توانید انواع قارچ های تازه و خوشمزه را بویژه در رستوران های «هات پات» کون مینگ پیدا کنید. خیابان هات پات قارچ در کون مینگ که در گوان شینگ و در نزدیکی فرودگاه قدیمی و مرکز نمایشگاه این استان قرار دارد، در طول این فصل از سال از گردشگران پذیرایی ویژه ای با قارچ می کند، که این تفاوت با تعداد ماشین هایی که در دو طرف خیابان پارک دوبل می کنند تا بهترین قارچ های سال را از دست ندهند بیشتر خودنمایی می کند. البته در گذشته بیشتر قارچ های وحشی را از کوه های اصلی که در اطراف شهر قرار دارد برداشت می کردند، اما امروزه به دلیل محبوبیت این قارچ ها در سراسر چین، بنابر تقاضای مصرف کنندگان در بیشتر نقاط شهر کاشته می شود.

هات پات قارچ؛ خوشمزه ترین قارج دنیا +عکس

تعداد و نام قارچ های یون نن برای کسی که اهل این شهر نیست حتما عجیب خواهد بود. نام بیشتر این قارچ ها از شکل ظاهری آن ها گرفته شده، مثلا «سر مرد پیر»، «شکم خوک»، «پای مرغ» و قارچ دریایی که حتما مزه آن به خوراکی های دریایی شبیه است و صدها اسم دیگر و البته قارچ هایی هم که شما می شناسید در میان این تنوع قارچ ها وجود دارد. «مستو تیک یا قارچ کاج» یکی از گران ترین قارچ های این منطقه به شمار می رود، البته هنگام خوردن هات پات قارچ های وحشی به دلیل سم خفیفی که در آن ها وجود دارد، باید از پخت کامل آن مطمئن شوید و در این زمینه به شما پیشنهاد می کنم به گارسون اعتماد کنید و صبور باشید.

هات پات قارچ؛ خوشمزه ترین قارج دنیا +عکس

هات پات قارچ؛ خوشمزه ترین قارج دنیا +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج