۱۸۹۹۲۰
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

نجات کودک ۳ ساله از چاهی به عمق ۱۲۰ متر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران از انجام عملیات موفق نجات، رهاسازی و انتقال یک کودک سه ساله از چاهی به عمق ۱۲۰ متر خبر داد.

ایسنا: غلامرضا گنج آبادی گفت: در ساعت ۲۰:۱۱ شب گذشته درخواست کتبی آتش نشانی شهر آبسرد شهرستان دماوند مبنی بر اعلام نیاز به خدمات تخصصی نجات برای انجام عملیات رهاسازی و انتقال کودک سه ساله از چاهی به عمق ۱۲۰ متر ارسال شد.

وی افزود: با توجه به اینکه نیروی های هلال احمر درگیر اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی بودند، اما با درنظر گرفتن حساسیت موضوع نسبت به اعزام یک تیم امداد و یک تیم نجات با استعداد شش نیروی کادر و داوطلب عملیاتی با پشتیبانی یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات جمعیت استان تهران مستقر در شهرستان دماوند اقدام شد که امدادگران در ساعت ۲۰:۳۰ در محل مورد نظر حاضر شدند.

به گفته گنج آبادی، بعد از حضور عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران و بررسی صحنه مشخص شد یک دختربچه سه ساله از اهالی آبسرد در یکی از باغ ویلاهای منطقه در حین بازی به دلیل عدم رعایت اصول ایمنی و نداشتن حفاظ مناسب در اطراف چاه با عمق ۱۲۰ متر در آن پرت شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: عوامل جمعیت هلال احمر بعد از ایجاد کارگاه مناسب با تجهیزات کار در ارتفاع نسبت به انجام عملیات نجات اقدام کردند که بعد از قریب به سه ساعت کار سخت در عمق ۱۲۰ متر و با محدودیت زیاد موفق به دستیابی، نجات و انتقال مصدوم ماجرا به محل ایمن و در ادامه بعد از انجام خدمات امدادی در محل برای تکمیل چرخه درمان به مرکز درمانی منتقل شد.

بنابراین گزارش به دلیل عمیق بودن چاه و تراکم فشار هوا در این عمق یکی از نجاتگران جمعیت هلال احمر استان تهران که بیش از دو ساعت درگیر عملیات امدادی در این عمق بود، دچار مشکل تنفسی شد و برای ساعاتی در مرکز درمانی تحت نظر بود. این کودک سه ساله به دلیل سقوط از ارتفاع از ناحیه هر دو دست و پای راست خود دچار شکستگی شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود براین ناجی فداکار.

    • بدون نام

      خدایابنازم به شکوه وعظمتت که مرگ فقط به دست توست 120مترعمق خدایی خیلیه چطوراون بچه سالم مونده ونمرده این معجزه خداونداست 120تقریباارتفاع برج میلاد یایک برج 40طبقه مات ومبهوت موندم الله واکبر

    • نگار

      جیگرم آتیش گرفت واسه اون بچه.چرا هیچکس مراقب این بچه سه ساله نبوده! ان شاالله که هم بچه و هم ناجی هلال احمر سلامتیشونو بدست بیارند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج