۱۸۹۹۳۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فال روزانه ۰۶ / ۰۱ / ۱۳۹۴

فال روزانه 06 / 01 / 1394



فال روزانه 06 / 01 / 1394

فروردین

احساسات شما دایم در حال تغییر هستند و اصطلاحا مودی هستید. امروز از آن وقت هایی است که بسیار احساساتی هستید و بهتر است زمان خود را در میان دوستان یا خانواده خود سپری کنید. اگر در کنار خانواده نیستید، تلفن را بردارید و با آنها تماس بگیرید. با مادر یا یک زن مهم زندگی خود تماس بگیرید. امروز بیشتر از همیشه حساس هستید پس اگر انتقادی به شما وارد شد، خیلی برای خود بزرگ نکنید و الکی خودتان را آزار ندهید.

اردیبهشت

امروز دوست دارید دایم حرف بزنید. می توانید با دوستان برنامه بریزید و با هم بیرون بروید و در مورد موضوع هایی که دوست دارید، حرف بزنید و بحث کنید. در میان حرف های دیگران می توانید مسایل تازه ای بیاموزید که برای آینده کاری شما بسیار مفید است. امروز با کمک فکری دیگران می توانید برای کار، سفر یا زندگی شخصی خود برنامه ریزی درستی داشته باشید. در ضمن، احتمال آشنایی با فردی را دارید که به دوست صمیمی و طولانی مدت شما تبدیل می شود.

خرداد

امروز خلاقیت زیادی دارید و می توانید در کار یا حتی زندگی شخصی خود، ایده های بسیار ارزشمندی ارائه کنید. امروز شاید وسوسه شوید که پول زیادی خرج کنید، اما توصیه می کنیم حواستان به حساب بانکیتان باشد و درآمد خود را برای مسایل بی ارزش خرج نکنید. با حس سختکوشی که امروز دارید، می توانید چند ساعت بیشتر در محل کار بمانید. امروز در کنار کار زیاد، تفریح زیادی هم داشته باشید.

تیر

امروز احساسات بسیار خوبی دارید. بیشتر روی خود و رفتارهای خود کنترل داشته باشید. باید حرف بزنید تا دیگران نیازهای شما را متوجه شوند. در کار و زندگی بیشتر شاد باشید. هر چه هیجانات مثبت شما بیشتر باشد، در کار خود موفق تر هم خواهید بود. امروز انرژی زیادی دارید. از آن برای انجام بهتر کارهای خود استفاده کنید. برای آغاز یک پروژه جدید نیز زمان بسیار مناسبی است.

مرداد

امروز باید تصمیمات مهمی در زندگی بگیرید. اول از همه اینکه دوستانی که انرژی منفی دارند و موجب کم شدن انرژی های شما می شوند را از زندگی خود حذف کنید. سپس به کار و برنامه های آینده خود فکر کنید تا ببینید چگونه می توان در سال جدید راه های تازه ای برای پیشرفت پیدا کرد. موسیقی های آرامش بخش گوش کنید. این را به یاد داشته باشید که زندگی کوتاه است و نباید با حرف های بی ارزش دیگران زندگی را به خود تلخ و سخت کنید. خودتان باشید و با شادی زیاد کارهای موردعلاقه تان را انجام دهید.

شهریور

امروز حس اجتماعی بودن شما زیاد شده و دوست دارید در میان دوستان باشید. از نظر روحی نیز بسیار مهربان هستید و درک بسیار خوبی به اطراف دارید. دیگران نیز از معاشرت با شما لذت خواهند برد. از این فرصت برای حرف زدن با افراد موفق استفاده کنید تا از نظرات آنها برای بهبود شرایط زندگی خود بهره بگیرید. ما توانایی های بسیار خوبی دارید که در میان جمع می توانید آنها را شکوفا کنید. از اینکه در محل کار مسوولیت تازه ای به عهده بگیرید، نترسید.

مهر

چشمتان دنبال پاداش است. بدانید که امروز خیلی خوب می توانید فرصت های زندگی را درک کنید و از آنها لذت ببرید. در مسایل کاری بسیار موفق خواهید بود. رزومه خود را به‌روزرسانی کنید و توانایی های جدید را به آن بیفزایید. امروز حس نوستالوژیک هم دارید. به این مفهوم که با دوستان قدیمی خود یا حتی اعضای فامیل ارتباط برقرار خواهید کرد و خاطره های قدیم را با هم زنده خواهید کرد.

آبان

امروز همه چیز کاملا متعادل و خوب است. از نظر روحی و جسمی کاملا شاد و سالم هستید. درک و احساسات مثبت زیادی دارید. خیلی خوب می توانید با اطرافیان ارتباط برقرار کنید. از این فرصت برای آشنایی با افراد جدید استفاده کنید. یا پای صحبت های کسانی بنشینید که اطلاعات و مهارت های بیشتر از شما دارند. این هم نشینی ها به شما کمک می کند تا علاوه بر مسایل کاری، در زندگی شخصی نیز تحولات بزرگی ایجاد کنید. عطش یادگیری خود را با ثبت نام در کلاس یا کتابخانه می توانید تا اندازه ای سیراب کنید.

آذر

امروز زمان خوبی برای تصمیم گیری است. اگر قرار است در ملک یا جایی سرمایه گذاری مالی کنید، بدانید که فرصت خوبی است و تصمیم های شما کمترین ضریب خطا را دارند. البته مشورت و کمک گرفتن از افراد کارشناس هم نه تنها ضرر ندارد که بسیار هم کمک کننده است. البته شما کمی به مشورت های مالی اطرافیان بدبین هستید، اما سوال پرسیدن و مشورت کردن با آنها چیزی از شما کم نمی کند. لازم نیست صددرصد نظرات آنها را اعمال کنید.

دی

شما اصولا دوست دارید تنهایی و مستقل از دیگران کار کنید. اما امروز حس همکاری خواهید داشت و ترجیح می دهید در جمع و در میان دوستان و همکاران باشید. امروز حس های مثبت شما زیاد هستند و در نتیجه ارتباط های بسیار خوبی با دیگران دارید. حتی تضادها و عدم تفاهم ها را هم برطرف می کنید. برای تصمیم گیری نیز زمان مناسبی است زیرا شهامت آن را دارید تا از دیگران کمک و مشورت بگیرید. این را بدانید که چند فکر روی هم نتیجه بهتر از یک فکر دارند.

بهمن

امروز باید بیشتر از همیشه مراقب خود و سلامت خود باشید.به طور مثال، کفش هایی که پایتان را می زند کنار بگذارید. بیشتر بخوابید. نوشیدنی های سالم بنوشید و به غذای روزانه خود خوراکی های گیاهی و میوه بیشتری اضافه کنید. برای اینکه ذهن سالم و روحیه خوبی داشته باشید، باید جسمتان سالم باشد. وقتی بدن در وضعیت خوبی باشد، مغز بهتر کار می کند و زندگی شادتر و مثبت تری خواهید داشت.

اسفند

بخشی از زمان امروز خود را به خلاقیت و انجام کارهای مفید سپری کنید. هنر و سرگرمی همیشه موجب تزریق انرژی به شما بوده اند، پس از آنها برای بهبود شرایط روحی و جسمی خود کمک بگیرید. امروز احتمالا با دوستان قدیم خود تماس برقرار کنید و با آنها قرار ملاقات بگذارید. این دیدار حس بسیار خوبی به شما می دهد زیرا خاطره های خوب گذشته را با هم مرور خواهید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج