جاباما
۱۸۹۹۹۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

در هر سنی چه دکوراسیونی داشته باشید؟

تقریبا در همه خانه ها، دکوراسیون نشان دهنده روحیه و شخصیت صاحب و ساکن آن خانه است. البته بماند که به خاطر مسایل مالی این مورد همیشه صحت ندارد. اما به هر حال، هر خانه ای به سلیقه صاحب آن چیده می شود.

در هر سنی چه دکوراسیونی داشته باشید؟
برترین ها: تقریبا در همه خانه ها، دکوراسیون نشان دهنده روحیه و شخصیت صاحب و ساکن آن خانه است. البته بماند که به خاطر مسایل مالی این مورد همیشه صحت ندارد. اما به هر حال، هر خانه ای به سلیقه صاحب آن چیده می شود. با استناد به این مساله، هرکسی امضای خودش را در طراحی خانه دارد تا همه بدانند چگونه فکر می کند و چه چیزهایی از نظر او زیبا است.

در کنار سلیقه، ما در این مطلب یادآوری کرده ایم که مساله سن هم در چیدمان خانه بسیار مهم است. مثلا قرار نیست در خانه یک پسر 22 ساله وسایلی از تجربیات سفرش به شهرها یا کشورهای مختلف ببینید. یا در خانه یک زوج بالای 50 سال دیگر به میز تحریر و وسایل کار، نیازی نیست.

در این مطلب، چند مورد کلی اما کاربردی را برایتان نوشته ایم تا بدانید هر سنی چه چیزهایی می خواهد و چه چیزهایی نمی خواهد.

دهه 20 زندگی

در هر سنی چه دکوراسیونی داشته باشید؟

احتمالا در این سن نخستین خانه مستقل خود را دارید. در این سن نمی توانید خانه خود را داشته باشید و به احتمال زیاد اجاره ای خواهد بود. اما این مساله نباید شما را بترساند. هر طور که دوست دارید خانه را دکور کنید و همه هیجان و شادابی که در این دهه سنی دارید را در خانه و زندگی مجردی خود به نمایش بگذارید.

در سن ۲۰ سالگی باید وسایلی همانند میزهای باریک و چندمنظوره انتخاب کنید که برای بخش های مختلف زندگی مناسب باشند. یا مثلا در این سن به میز ناهارخوری نیازی ندارید در عوض کاناپه های راحت می خواهید تا روی آن کار کنید، درس بخوانید و حتی غذا بخورید.

دهه ۳۰ زندگی

در هر سنی چه دکوراسیونی داشته باشید؟

در این سن تقریبا به موقعیت های بهتری در زندگی دست پیدا کرده اید و انتخاب های بیشتری می توانید داشته باشید. در این سن باید خانه را به سلیقه شخصی خود تزئین کنید و می توانید وسایل بیشتری خریداری کنید.. از رنگ های گرم و طبیعی استفاده کنید.
در این دوره شاید ندانید دقیقا چه می خواهید یا چه چیزی واقعا خوشحالتان می کند. اما این وقت ها است که احتمالا عاشق می شوید و خانه باید شبیه خانه باشد زیرا بیشتر وقت خود را در آن سپری خواهید کرد. برای آثار هنری زیبا و وسایل دکوری و اکسسوری هزینه کنید.

دهه 40 زندگی

در هر سنی چه دکوراسیونی داشته باشید؟

در این دهه به خوبی می توانید از اشتباه های گذشته خود درس بگیرید. در دهه چهارم زندگی دیگر وقت آن است که همه زندگی شما مفهوم داشته باشند. خانه شما رنگ های گرم باید داشته باشد و در گوشه و کنار آن، سلیقه شخصیتان کاملا مشخص باشد. دیگر قرار نیست روی کاناپه دراز بکشید و استراحت کنید و همان جا هم غذا بخورید. در این سن به وسایل شیک و متفاوت نیاز دارید.

دهه ۵۰ زندگی

در هر سنی چه دکوراسیونی داشته باشید؟

اینجا دیگر خانه خودتان است. می توانید هرکاری دلتان می خواهد، بکنید. حتی می توانید قواعد را در هم بشکنید. در این جا و در این سن باید سرگرمی ها، علاقه مندی ها و وسایل موردعلاقه تان را هر طور که دوست دارید بچینید. در این خانه می توانید داستان های شخصی خود را در قالب دکوراسیون برای بقیه تعریف کنید. وسایلی که از سفرها آورده اید را به نمایش بگذارید و در کنار قسمتی که شیک و رسمی است، بخشی از خانه را نیز برای آرامش و استراحت خود تزئین و دکوره کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج