۱۹۰۰۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

پتر چک: نمی‌توانم روی نیمکت بنشینم

دروازه‌بان اهل جمهوری چک تیم چلسی از رفتنش از این تیم در پایان فصل خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: با حضور تیبو کروتوا در دروازه چلسی ، پتر چک نتوانست جایگاه خود را حفظ کند و نیمکت نشین شد. این دروازه‌بان باتجربه می‌گوید نمی‌تواند نیمکت نشینی را تحمل کند و دوست دارد به تیم دیگری برود. دروازه‌بان ۳۲ ساله که در این فصل تنها دو بار برای تیمش به میدان رفته، عنوان کرد در صورتی که نیمکت نشینی‌اش در این تیم ادامه پیدا کند چلسی را ترک خواهد کرد. او که در ۱۰ سال گذشته در دروازه چلسی قرار داشته، از شرایطش در این تیم راضی نیست و می‌خواهد بیشتر بازی کند.

پترچک درباره شرایط خود گفت: طبیعتا هیچ بازیکنی از نیمکت‌نشینی راضی نیست. من با کسی در رابطه با نیکمت نشینی‌ام صحبت نکرده‌ام. به نظرم تمام مربیان من را به خوبی می شناسند و می دانند که من اصلا انتظار چنین وضعیتی را نداشتم. اگر شرایط برای من تغییر نکند مجبورم که این شرایط را خودم حل کنم و تیم را ترک کنم. دوست ندارم یک فصل دیگر روی نیمکت چلسی بنشینم. دوست دارم بازی کنم چرا که توانایی این کار را دارم و در صورتی که نتوانم به این هدفم در چلسی برسم این تیم را ترک خواهم کرد. همه از من می‌پرسند شرایطتت در چلسی چه می‌شود و قرار است چکار کنی؟ به عنوان یک بازیکن که ۲ سال از قراردادش باقی مانده است من نمی توانم کاری را انجام دهم چرا که ۲ سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و این باشگاه است که باید درباره آینده من در این تیم تصمیم بگیرد. ۱۰ سال است که در چلسی بازی می‌کنم و برای اولین بار است که روی نیمکت ذخیره‌ها قرار گرفته‌ام. طبیعی است که هضم این موضوع برایم سخت باشد، اما فوتبال همین است و هیچ دلیلی برای ترس و نگرانی نیست. نمی‌توانم به این دلیل که در سه بازی نخست نیمکت‌نشین بودم چمدانم را ببندم و از باشگاه بروم. باید بمانم و تلاشم را بیشتر کنم. در حال حاضر نزدیک به ۱۰ سال است که در چلسی بازی می‌کنم و دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارم. در فوتبال هیچ چیز از قبل قابل پیش‌بینی نیست و هیچ بازیکنی نیز آنقدر کامل نیست که همیشه بازی کند. خیلی از بازیکنان به باشگاه می‌آیند و خیلی‌ها هم تیمشان را ترک می‌کنند.

دروازه‌بان چلسی ادامه داد: بازیکنی موفق است که با شرایط جدید کنار بیاید و بماند و برای حضور در ترکیب ثابت بجنگند. این کاری است که من قرار است در چلسی انجام دهم. می‌مانم و برای حضور در ترکیب ثابت می‌جنگم. مطمئنا اگر در تمرینات خوب باشم می‌توانم به تمرینات چلسی راه یابم. از همان ابتدا تمایلی به ترک چلسی و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن را نداشتم. پاری‌سن‌ژرمن فصل پیش نیز به من پیشنهاد داد، ولی ترجیح دادم که در چلسی بمانم. تیمم بازی‌های زیادی را در پیش دارد و می‌خواهم در موفقیت آنها سهیم باشم. اگر باشگاه به من بگوید باید در این تیم بمانم، مجبورم که از این تصمیم تبعیت کنم و در چلسی بمانم. تنها زمانی می توانم چلسی را ترک کنم که باشگاه به من بگوید می توانم چلسی را ترک کنم. اتفاقی که هنوز صورت نگرفته و باشگاه از من نخواسته است تا این تیم را ترک کنم. طبیعتا هیچ بازیکنی از نیمکت‌نشینی راضی نیست. من با کسی در رابطه با نیکمت نشینی‌ام صحبت نکرده‌ام. به نظرم تمام مربیان من را به خوبی می شناسند و می دانند که من اصلا انتظار چنین وضعیتی را نداشتم.

پتر چک در سال ۲۰۰۴ از تیم رن فرانسه به چلسی پیوست و با این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

دروازه‌بان تیم ملی جمهوری چک در ادامه، گفت: امیدوارم در جام ملت‌های ۲۰۱۶ حضور داشته باشیم. این رقابت خیلی مهمی برای ما محسوب می‌شود. می‌دانم اگر نیمکت نشین باشم نمی‌توانم در جام ملت‌ها برای تیم ملی کشورم بازی کنم. با توجه به این که جام ملت‌ها برای من خیلی اهمیت دارد می‌خواهم در تیم باشگاهی‌ام به صورت فیکس بازی کنم تا بتوانم شانس حضور در جام ملت‌ها را داشته باشم.

کورتوای بلژیکی درباره وضعیت همتای خود در این تیم گفت: دروازه‌بان که باشید، دوست دارید بازی کنید. اگر من هم جای چک بودم، دوست داشتم باشگاه را ترک کنم. فکر می‌کنم پتر هنوز هم کیفیت بالای خود را حفظ کرده و یکی از بهترین‌هاست. تصمیم او را درک می‌کنم. اگر جای او بودم از چلسی می‌رفتم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج