۱۹۰۰۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

انتقاد ظریف از حمله عربستان به یمن

وزیر امورخارجه کشورمان ،در واکنش به حمله نظامی عربستان به یمن گفت: از ابتدای بحران یمن خواهان گفت وگو بین همه گروههای یمنی برای وحدت ملی و ایجاد یک حکومت فراگیر و همچنین مبارزه با افراط و تروریسم و گروههای تکفیری بوده ایم.

خبرگزاری صدا وسیما: وزیر امورخارجه کشورمان ،در واکنش به حمله نظامی عربستان به یمن گفت: از ابتدای بحران یمن خواهان گفت وگو بین همه گروههای یمنی برای وحدت ملی و ایجاد یک حکومت فراگیر و همچنین مبارزه با افراط و تروریسم و گروههای تکفیری بوده ایم.

محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان افزود: ما معتقدیم تنها راه پایان بحران یمن هم همین کار است ,اعتقاد داریم که اقدامات نظامی علیه تمامیت ارضی و علیه مردم یمن هیچ نتیجه ای جز خونریزی و کشتار مردم ببار نخواهد اورد. همانگونه که چند ساعت گذشته شاهد ان بودیم تعداد زیادی از مردم صنعا در بمباران ها شهید شدند.

ظریف تاکید کرد : لازم است هرچه سریعتر اقدامات نظامی پایان یابد و گفت وگو برای پیدا کردن راه حل شروع شود, ما اعتقاد داریم اینگونه اقدامات نظامی فقط می تواند منظقه را متشنج سازد و هیچ نفعی برای هیچ کشوری که وارد اینگونه اقدامات می شود نخواهد داشت.

وی گفت: ما تمام تلاش خود را برای محدود کردن و کنترل این بحران انجام دادیم واین کار را ادامه خواهیم داد.

وزیر خارجه کشورمان در بخش دیگر از این گفت وگو افزود: گفت وگوههایی که در لوزان داریم فقط در موضوع هسته ای است در مورد سایر موضوعات صحبت نمی کنیم ,اما همواره این تذکر را به همه کشورهای منطقه و غربی می دهیم که مراقب باشند در این بازی های کوته نظرانه همراه و همکار القاعده و داعش نشوند و این خطری است که همه کسانی که امروز در عملیات علیه مردم یمن حضور دارند ,را تهدید می کند و امکان سو استفاده افراطی ها و تکفیری ها را فراهم می سازند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج