۱۹۰۱۸۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

آسمان تهران بارانی خواهد شد

در روز دوشنبه بارش باران همراه با رعد و برق در تهران رخ می‌دهد و ما در ارتفاعات تهران انتظار بارش برف را داریم.

خبرگزاری تسنیم: یک کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در روز دوشنبه بارش باران همراه با رعد و برق در تهران رخ می‌دهد، گفت: به دلیل سرعت بارش باران در روز دوشنبه پدیده گرد و خاک در جنوب غرب کشور پیش‌بینی شده است.

امیرحسین نقشینه در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: از فردا سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود که تا اواخر وقت این سامانه به دامنه‌های غربی و جنوب غرب نیز کشیده شده است و موجب بارندگی در این مناطق می‌شود. همچنین در مناطق مرتفع این نقاط، بارش برف پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: در روز دوشنبه در نیمه غربی، شمال شرق و مرکز کشور بارش پراکنده خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا شدت بارش‌ها بر روی شمال ایلام، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی خواهد بود، افزود: در روز دوشنبه شدت بارش‌ها در نقاط غربی کشور است و مناطقی مانند همدان، استان مرکزی و تهران نیز بارش پراکنده خواهد داشت که از اواخر وقت دوشنبه از شمال غرب و غرب از میزان بارش‌ها کاسته می‌شود. همچنین سه‌شنبه بارش در جنوب و نیمه شرقی کشور رخ می‌دهد.

نقشینه با اشاره به اینکه در روز دوشنبه به دلیل سرعت بارش‌ها در جنوب غرب ما شاهد پدیده گرد و خاک در این مناطق خواهیم بود.

وی با بیان اینکه روز دوشنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج است، گفت: در خصوص هوای تهران نیز باید بگویم که فردا آسمان تهران قسمتی ابری و در اوایل شب افزایش ابر خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: در روز دوشنبه بارش باران همراه با رعد و برق در تهران رخ می‌دهد و ما در ارتفاعات تهران انتظار بارش برف را داریم.

نقشینه با بیان اینکه در روز دوشنبه تهران 5 درجه خنک‌تر از روز قبل می‌شود، گفت: بیشینه دمای هوای امروز تهران 18 و فردا 20 و دوشنبه 15 درجه سانتیگراد خواهد بود. در واقع کاهش دما در تهران رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه از روز دوشنبه در نیمه شمالی (گیلان، مازندران و گلستان) کشور بارش باران خواهیم داشت که در ارتفاعات نیز بارش برف پیش‌بینی شده است، اظهار داشت: به دلیل بارش برف و باران جاده‌های کوهستانی و چالوس و هراز لغزنده بوده که تردد در آن باید با تجهیزات زمستانی صورت پذیرد و ما توصیه می‌کنیم به دلیل لغزندگی جاده‌ها مسافران با احتیاط تردد کنند.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: اقامت در حاشیه رودخانه‌ها صورت نگیرد چرا که در روزهای آینده حجم آب رودخانه‌ها افزایش می‌یابد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج