۱۹۰۲۴۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بازداشت عاملان ترور معلمان زاهدانی

قائم مقام وزیر کشور از دستگیری عاملان ترور معلمان شهید در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

واحد مرکزی خبر: قائم مقام وزیر کشور از دستگیری عاملان ترور معلمان شهید در استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

حسین علی امیری گفت: تاکنون حدود ۲۰ نفر در این زمینه دستگیر شده اند که اطلاعات ارزشمندی در خصوص عاملان شهادت شهید دانایی فر به دست آمده است.

وی با بیان اینکه دستگیری این تروریست‌ها در جریان کشف مخفیگاه تعدادی از گروه‌های تروریستی در سراوان انجام شده است، افزود: در جریان این عملیات که با همکاری اعضای شورای تامین استان سیستان و بلوچستان انجام شد، مقادیری مواد منفجره نیز کشف شده است.

قائم مقام وزیر کشور همچنین برگزاری انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را از مهمترین برنامه این وزارتخانه در سال جاری دانست و گفت: برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور هدف اصلی وزارت کشور است و همه نامزدهای تائید صلاحیت شده از سوی شورای محترم نگهبان با هر گرایش سیاسی، از حقوق قانونی یکسان برخوردار خواهند بود.

امیری با بیان اینکه طبق فرمایش مقام معظم رهبری آرای مردم حکم حق الناس را دارند افزود: تاکید وزارت کشور در انجام این ماموریت مهم، حفظ بی طرفی و پرهیز از ایجاد شائبه‌های سیاسی و جناحی در جریان برگزاری انتخابات است.

قائم مقام وزیر کشور گفت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند امسال برگزار می شود و جدول برنامه های این انتخابات هم اکنون در حال تدوین است.

امیری با بیان اینکه استان البرز در دروه جدید مجلس خبرگان رهبری نماینده مستقل خواهد داشت افزود: تعداد اعضای مجلس خبرگان فعلی براساس میزان جمعیت سال ۶۵ تعیین شده است که با توجه به رشد جمعیت طی این سال‌ها، وزارت کشور پیشنهاد اضافه شدن ۱۱ نفر به تعداد نمایندگان فعلی مجلس خبرگان رهبری در استان‌های مختلف را به دبیرخانه این مجلس ارائه داده است که در صورت موافقت ۱۱ نماینده به نمایندگان مجلس خبرگان در دوره جدید افزوده خواهد شد.

قائم مقام وزیر کشور گفت: نامزدهای شرکت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ۲۶ آذر امسال تا دوم دی فرصت دارند تا با مراجعه به فرمانداری های شهرستان مرکز استان یا وزارت کشور برای ثبت نام اقدام کنند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج